Wat je even kwijt wil #43

Gefeliciteerd vogeltje :swan:!

1 like

De Halloween badge van garmin is grappig altijd.

Het is echt mijn favoriete snoep, maar ze hebben de receptuur veranderd dus nu zijn ze net wat minder lekker dan ±2 jaar geleden. Ik vind echt dat er een volksstemming moet komen als er ā€˜ā€™ā€™ā€™ā€˜verbeterde’’’’’ receptuur gelanceerd wordt. Dropfruitduo’s zijn nu mediocre en nescafĆ© caramel latte is al helemaal een deceptie geworden

6 likes

Ik ga zo goeeeed op The Greatest Switch van Studio Brussel.
Beetje dansen in de woonkamer met een pint erbij.

:cheer:

4 likes

HĆ© gatver ik heb echt een off day, zo eentje waarop je wakker wordt en al denkt ā€œmerde, geen zin in deze dagā€, eerste dag van menstruatie, koppijn, alles ellende en bah. Heb ik mezelf eindelijk de deur uit gesleept, ronde door de stad voor een outdoor-koffie/thee to go: is mijn chai latte gvrdmme goor

Gefeliciteerd! Klinkt als een topdag!

En je beschrijft echt ongeveer mijn dag haha, beste verjaardag in jaren gehad vandaag zo zonder ā€˜verplichte’ sociale dingen

1 like

Ik heb een kortingscode voor ubereats maar ik kan niet met ideal betalen?! grrrr

Heee jij ook gefeliciteerd! Ja, ik vind het ook wel lekker eerlijk gezegd!

Wauw de hoed past perfect

17 likes

Oh zo leuk! Jammer niet in dark mode maar ben even geswitcht
Oh toch wel!! Top

Ik vind zelf wel dat ik er beduidend beter uitzie met een mondkapje omdat het de mindere delen van mn gezicht afdekt :sweat_smile:

6 likes

Ahhh je date mag echt in zijn handjes :clap: met jou

Veel plezier vanavond!

Wat leuk die hoedjes :joy::joy:

Ben ook op zoek naar echt een goede enge film voor vanavond, thriller of horror maakt niet uit. Iemand tips? :grimacing:

Moet het op netflix zijn? @Zemraluani had hier ooit een goede lijst gedropt!

1 like

@anon25085977 heeft vast wel wat tips

1 like

wow die hoed staan m’n icon echt goed, love it :'D wou dat ik 'm kon houden

9 likes

Ik heb ook het gevoel dat er meer aandacht is. Misschien heeft het iets spannends? :face_vomiting:

1 like

Netflix, PathƩ thuis en Prime kan allemaal! Zal eens zoeken of ik de lijst van @Zemraluani nog kan vinden

1 like

Kreeg een mail van thuisbezorgd dat je nu voor 20 BP een PathƩ voucher kon kopen. Ik direct de app geopend toen ik het las, zijn ze uitverkocht :pensive:

1 like

Even m’n nieuwe muts checken hoor.

Na uitgebreid meten en overleggen hebben we met een strikt coronaplan een Halloweenetentje met onze lockdown bffs uit de straat vanavond. Ik heb met tape de juiste afstanden op de vloer gemarkeerd, de wijnglazen gepouleerd en er staat een gevulde pompoen in de oven. Zo veel zin in vanavond! Kan me gewoon niet meer heugen de laatste keer dat ik een etentje gaf.

6 likes