Aterrados!
Op netlfix
Aterrados!
Op netlfix
Love de heksenhoeden, ben helemaal in mijn element
Oh ja Halloween! Ik heb niks met Halloween maar de hoedjes mogen van mij wel blijven 
Blijft mijn koffie langer warm
Past goed op mn wc-pot dat hoedje
Ik had snoep in huis gehaald voor de kindjes, blijkt dat er vanuit de wijk een flyer verstuurd is dat als je mee wilt doen je je huis moet versieren zodat de kindjes weten bij wie ze mogen aanbellen 
Heb het nu maar buiten in een schaaltje bij een lantaarntje gezet.
Hehe eindelijk een hoed die bij mn ziel past.
Heb je niet letterlijk vorige week nog een heel menu gepost dat je had gemaakt voor een barman? 
Post om te kijken hoe mijn hoed staat…
Je kunt ook gewoon een oude post opzoeken 
Hoedjesss 
Dankje! Ziet er goed uit, ga ik kijken vanavond
Ik las je eerste zin en dacht echt vet leuk.
Maar balen dat ze uitverkocht zijn 
Ik hou van pinot noir uit 2016
Mijn vriend en ik zijn vandaag 2 jaar samen.
Twee jaar geleden gingen we naar the Exorcist en vandaag zaten we tussen de geiten op de kinderboerderij.
Even kijken of de heksenhoed mij goed staat.
Binnenkort start mijn therapie voor hypochondrie en dan gaan we beginnen om te stoppen met zelfonderzoek. Ik check mezelf op een obsessieve manier en bij elk zacht/hard bultje of iets raak ik in paniek. Nu volg ik wat mensen op insta en zo ook Linda Hakeboom. Die geven dan juist aan om JUIST jezelf te onderzoeken en etc. Vind dat zo zo zo lastig om te lezen. Ik moet er juist mee kappen en anderen sporen het aan om juist wel te doen (wat ik volkomen snap) maar het is zo moeilijk. Stel dat ik niet meer mezelf check en dan iets over het hoofd zie etc. Nu kan ik die mensen wel ontvolgen maar het hoort bij het normale leven en wil juist geen ziektes ontlopen oid. Wil er normaal mee kunnen leven 
Nahhhh vind het echt best jammer, volgend jaar maar versieren. Gelukkig hoor ik soms een blij gilletje “kijk mam hier ligt ook wat lekkers!”
Ja dat ga je doen!
De originele Texas chainsaw massacre maar weer eens! Love die film 

En dan wss de originele evil dead en dan nog even zien. Maar Oldschool films, wel zo gezellig.
Ben de laatste tijd zo onrustig, schrik en erger me aan elk denkbaar geluid en voel me totaal niet op mijn gemak in mijn eigen huis. Loop ook gewoon gespannen rond in mijn huis. Slaat echt nergens op. En slaap ook zo slecht de laatste tijd.