Is het een optie om ze voor nu te ontvolgen en naar mate je verder in je proces bent ze weer op te zoeken/volgen?
Ga ik nu een horror kijken of wederom een verschrikkelijke kerstfilm?
Kerst sowieso
Of gewoon a Nightmare before christmas. 
Ohja verrek, ik was het serieus vergeten. Nou ja, dat was een borrel en in de tuin dus telt niet in mân hoofd blijkbaar?
Ik ben officieel verhuisd <3 ben heeel blij, lig in mn nieuwe bed
maar moest net stiekem ook wel even huilen om alle spanning van de afgelopen tijd (niet alleen m.b.t. de verhuizing maar je bent daar wel zó veel mee bezig in je hoofd) eruit te gooien en omdat het ook wel een einde van een tijdperk is ofzo. Ik heb hiervoor altijd met mensen in een huis gewoond, ook nadat ik op mezelf ging wonen en nu woon ik voor het eerst écht alleen. Het lijkt me heerlijk hoor daar niet van. Maar het is wel even een omschakeling.
/liefdagboek lol
Haha wat leuk die hoedjes (ik wil ook even kijken hoe hij bij mij staat natuurlijk)
Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik de hele maand november geen belegde broodjes/kibbeling etc. mag halen en heb nu al spijt
Spannend! Maar wel super goed dat je in ieder geval het al herkent en ermee aan de slag gaat. Wees niet te hard voor jezelf nu, zeker zo nog zonder behandeling, want anders had je daar nooit aangeklopt. Ooit ga je daar ânormaalâ (wat is normaal?) mee om, dat gaat je lukken!
Mijn moeder appte vanmiddag of ze morgen even hier mag komen douchen want hun ketel is kapot, natuuuuuuurlijk mam geen enkel probleem. Heb mijn badkamer natuurlijk met een tandenborstel geschrobd en nu glimt ie zo erg, ga de komende weken van de badkamervloer eten want die is nog nooit zo schoon geweest.
Ik was deze week wat ziek. Gisteren en vandaag leek het beter te gaan. Nu heb ik me net staan uitsloven met boodschappen opruimen (lang leve Picnic) en ik voel me gelijk weer beroerd. Ik ga maar naar bed.
Heh wat is dat voor veramerikanisering??
Ben weer bier aan het drinken. @Oprah heb een brouwerij ât ij biri op: echt mân favo zomerbiertje! En een tripel lefort. Ben normaliter niet zo van de tripel, maar deze bevalt zeer goed 
Mijn mobiel is net gevallen en werkt nauwelijks meer dus ik ga morgen kijken of het gemaakt kan worden. Maar ik moet voor werk via een app op mijn privé mobiel inloggen, dus zonder mobiel kan ik maandag ook niet werken 
Hoe kan het pas half 8 zijn 

He vervelend zeg
Nee oke wel kut dat je telefoon niet werkt natuurlijk
Hier komen altijd van die brutale aapjes zonder verkleedkleren die je uitschelden als je niks geeft 
Bij ons is dat met Sint Maarten, op 11 november
Dan dragen de kinderen een (versierde) lampion en zingen ze liedjes.
Het is morgen pas de 1eâŠ
Het mag dus nog.
Elke keer als ik emotioneel word van iets onzinnigs dan check ik op welke dag van mijn cyclus ik zit. Het voorbeeld van vandaag: ik kreeg bijna tranen in mijn ogen omdat ik om 21:00 ipv de verwachte 20:00 tiramisu ga eten.
Je raadt het al, 6 dagen voor mijn menstruatie begint
. Love pms