Wat je even kwijt wil #43

Vandaag al een panini gescoord als afsluiting :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb een uur gratis doorgewerkt en zit nu met een perfecte Y2K playlist in de warme auto met mn collega’s en het is zo lekker. Konden we nog maar 4 uur doorrijden :smiling_face_with_three_hearts:

Vanavond eten besteld bij een restaurant (dus niet snackfood, maar echt normaal restaurant) en het was zo lekker! Echt veel beter dan ik had verwacht. Je moest zelf wat dingen samenvoegen, in de oven schuiven of opwarmen in de pan maar gewoon heel makkelijk en echt lekker

5 likes

The Holiday :white_check_mark:
Fles wijn :white_check_mark:
Eten on its way :white_check_mark:

Edit: Halloweenlook on fleek :white_check_mark:

26 likes

Ik denk dat het CluedUpp was, inderdaad een soort speurtocht. Ik heb een keer een andere variant gedaan, was heel leuk

1 like

Ben nu over op wijn. Straks 30 seconds :zipper_mouth_face:. Niet veel boeiends in dat topic, een instadingetje en iemand die al dr posts inmiddels heeft verwijderd :woman_shrugging:

1 like

Ja snap ik! Ik heb ergens vorig jaar zomer een andere gedaan in Amsterdam, geïnspireerd op Peaky Blinders maar toen had nog nooit iemand van corona gehoord, zou het nu denk ik niet zo snel doen. Helemaal omdat het altijd in een stadscentrum is. Eigenlijk best jammer want zo in de buitenlucht is het best te doen als het niet overal zo takkedruk zou zijn.

1 like

Ik lig al in bed (met een boek) :grimacing:

5 likes

Ja, dat gevoel heb ik de laatste dagen ook vaak! Het is nu zaterdagavond 20:42 maar als je me had verteld dat het 23:30 zou zijn had ik het ook geloofd en was ik lekker op bed gegaan.

2 likes

Weet iemand of je via thuisbezorgd nog wel wijn kan bestellen na 8 uur? :roll_eyes:

Lijkt me niet.

1 like

Nee dat mag niet.

1 like

ik kwam net een Halloween verklede vrouw tegen en haar dalmatiër had satan oortjes op, zooo schattig <3

21 likes

Ik ga NUUUU beginnen!!! Heb nog steeds geen tering gedaan

2 likes

Ik zag vandaag best wel op tegen een hele dag alleen thuis zijn zonder plannen, maar toen appte een vriendin spontaan of ik met haar kubb wilde spelen in het park en hebben we samen gegeten en strijkkralen gemaakt. En daarna nog even gebeld met een andere vriendin, dus uiteindelijk nog een hele fijne dag :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik snap echt niet wat iedereen fijn vindt aan crisp sheets. Ik heb twee dekbedovertrekken ervan en ze zijn totaal niet crispy? Wat doe ik fout dat ze bij mij niet crispy zijn?

Ik heb nu deze opstaan en ohh die zee geluiden. I need a holiday :heart_eyes: (mja wie niet)

2 likes

wellicht een zak chips er in gooien en die chipjes helemaal kapot rollen.

6 likes

Zou het bijna gaan doen.

1 like

Ik liep net met m’n vriend op straat en we kwamen een kennis van hem tegen die ik nog nooit had ontmoet. En hij stak meteen z’n hand uit naar mij om zich voor te stellen? Had echt een error, en bedenk me nu dat nog helemaal niemand dat (bij mij) gedaan heeft sinds maart. Ook gek. (Het liep trouwens af met mijn sputteren “huh dat doen we toch niet meer!?”)

1 like