Wat je even kwijt wil #43

Ik had van de week een sollicitant, was voor het eerst dat ik ook bijna mijn hand uit stak. Wat het allemaal nogal ongemakkelijk maakte haha!

1 like

Ik ging iets printen voor iemand in de flat en toen kwam ze aan met een klein glitter cadeautasje met een biertje en wat chocolaatjes, zo schattig (en lekker)

ben ook erg benieuwd hoe de heksenhoed mij staat, echt weer lekker leuk dit halloween thema :smiley:

4 likes

Zo lief, mijn moeder appte een stuk of 15 linkjes van een kleding webshop met welke vind je leuk? Dus ik zei eerst 1 ding dat wat ik leuk vond. Toen zei ze ja en de rest dan? Dus ik nog wat dingen gezegd die ik leuk vond.

Krijg ik net een appje met een printscreen van de orderbevestiging met mijn adres :sob::sob: Ik zei nog maar ik zit gewoon thuis waar moet ik het naar toe aantrekken. En toen zei mijn moeder je hebt de laatste tijd zo hard gewerkt je verdiend het :sob: en dan doe je het lekker thuis aan

95 likes

Hahahaha ik had laatst wel een biertje bij mijn pizza meebesteld na acht uur zonder er over na te denken. Kreeg hem wel gewoon.

1 like

Aaah logisch, dat klinkt ook heel fijn. Hopelijk ervaar je dat gevoel snel weer :heart:

1 like

Ooo hiermee ga ik morgen mijn dag beginnen, op de achtergrond aan en lekker werken!!

1 like

Wat voor ei?

Wat afgrijselijk is dat Emily in Paris zeg, wordt het ooit nog leuk of wat is de reden dat iedereen toch een heel seizoen in een dag uitkijkt? Ik erger me er nog het meest aan dat bij werkelijk alles wat zij doet en elke seconde van de dag haar hoofd en make-up er echt EXACT hetzelfde uitziet, ook als ze onder de douche staat of net 10 km heeft gerend in een achterlijk naveltruitje.

15 likes

er is nu best een leuk programma op npo3 masters of fear met horrorfilms en hartslagmeters

Hahahahaha ik geniet echt van deze haat :joy:

3 likes

Nou dat is dan in ieder geval 1 van ons die aan het genieten is.

2 likes

Haha nope dat gaat niet meer beter worden. Ik heb het zelf in een dag uitgekeken en heb me er echt goed mee vermaakt door me overal aan te ergeren en te lachen om hoe absurd slecht het allemaal was.

1 like

Nou idd, maar die zeventienjarige vond ik ook wel lekker

6 likes

@pastelzwart wat fijn dat ie weer werkt :slight_smile:

@lemongrab ach het kan altijd erger vrouwen in een zombieapocalypse die altijd gladgeschoren oksels hebben. :joy:

Als ik niet iedere 4 weken iemand in het echt ziet (uiteraard met afstand) buiten collega’s dan ga ik echt lopen wegkwijnen. Raar eigenlijk dat ik met depressie + lichamelijke klachten het prima heeeel lang volhield in ā€˜isolatie’, maar nu trek ik dat echt niet meer :stuck_out_tongue:

1 like

Hier in V word ook al de hele tijd vanalles afgeschoten. Wel wat verder van mijn huis af maar je hoort t alsnog zo goed!

1 like

Het is gewoon al november😮

1 like

Ja dit valt me de laatste tijd ook echt heel erg op! Kan me echt niet herinneren dat dit vorig jaar ook al zo was rond deze tijd…

1 like

Ik heb de hele avond niks gehoord :hear_no_evil:

1 like

Omg ja! Tijd om deze weer tevoorschijn te halen, vind dit zo’n mooi gedicht.

19 likes

Nee ik kan het me ook niet echt herinneren van vorig jaar. Is volgens mij ook meer richting de kant van het ZH op dus @mikselke misschien staat de wind de andere kant op haha

1 like