Wat je even kwijt wil #43

Ja ik was net rondom dat grote printbedrijf, maar zat wel binnen!

2 likes

Ik had een tijdje geleden gevraagd of je zou willen wonen in een huis waar iemand zelfmoord heb gepleegd, nou ik denk dat de nieuwe bewoner er vandaag zijn eerste nacht heeft. Leuk voor halloween :expressionless: en ik zag net(na 12 uur) nog eens drie meisjes richting dat huis lopen, lekker corona proof

Edit: ik hoor nu ook gewoon iemand schreeuwen
 lekkere eerste indruk van je buren, want hiervoor had ik nooit overlast

Altijd leuk als je op de bank al in slaap valt en daarna in bed weer klaarwakker bent :thumbsup:

Ik heb de politie gebeld omdat de tering wijven schuin tegenover mij al uren keiharde muziek draaien en uit het raam meezingen en ongetwijfeld de hele straat wakker houden. De rien, bitches.

23 likes

Mijn hondje is gebeten door de hond van mijn ouders en heeft nu een open wondje aan z’n snuit. Echt zielig. Ze waren in een verhitte discussie geraakt over een bot

8 likes

De politie is er al en ik luister even mee want ja al is het 50 meter verderop, door de weerkaatsing kan ik het gesprek letterlijk volgen hoor. Wat een slijmtrollen. Ze hebben een officiĂ«le waarschuwing want er zijn al eerdere meldingen voor hun adres :joy: als ze binnen redelijke tijd nog een melding krijgen gaan ze over tot boetes schrijven. Ja snap ik want die wijven schetteren altijd uit het raam. Wat denk je echt, meid. ‘ik vind het gewoon jammer dat ze niet even maar ons toe komen’. Ja ik vind het jammer dat ik niet kan slapen van je kattengejank en nu ademnood in m’n hoofd heb.

Ook nog: weten jullie zeker dat het door ons kwam? Agent: jullie zijn de enige bij wie ik de discolampen op de boom buiten zie schijnen en wie in het raam aan de straatkant zitten.

You do the math. Nou heerlijk deze episode, dit gaf echt voldoening. Nu ga ik weer slapen. ADEMNOOD GEEF JE NU MAAR BLOOT

57 likes

Alsof ze je dan hartelijk begroet zouden hebben en meteen de muziek zouden uitdoen. Goeie actie dit en ook lekker dat ze daadwerkelijk zijn gekomen

3 likes

I love weekend, net begonnen aan een nieuwe serie op Netflix en heb een beker instant noodles en een zak Cheetos.

2 likes

Verlieeefd maar geen plaats :sleepy::sleepy::sleepy: Zo cute en handig ook !!
Kennen jullie dat, dat je random dingen gaat bekijken terwijl je echt niet op zoek bent 

2 likes

Ik heb migraine en ben daarnaast beroerd van t eten. Weet echt niet hoe ik deze nacht door moet :sob:. Dan wil je weer een klein kind zijn en lekker bij je moeder kruipen

1 like

Kutmuggen. Ik heb de afgelopen week bijna geen oog dichtgedaan, elke nacht is het raak. Ik snap niet waar ze vandaan komen?

Tweede dag met keelpijn. Dat wordt lekker binnen blijven vandaag :expressionless:

Ja, ik heb in het verleden een nuvaring gehad en het deed me qua inbrengen daaraan denken. Ging wel makkelijk. Uithalen heb ik nog wel wat meer oefening nodig. Maar gelukkig geen bloedbad naast de wc waar ik bang voor was.

1 like

Ik loop momenteel elke week de deur plat bij de fysio en de huisarts voor mijn mentale issues. Het is zo tering zwaar allemaal. Vraag me soms echt af of ik er niet slechter uitkom ipv beter.

Ik dacht vandaag ga ik gezond eten! Moet lukken, maar nu heb ik al een tosti gegeten want ja het brood was heel droog , toen een bounty, daarna bananenchips. Argh

3 likes

Kutwijven zijn daarna gewoon doorgegaan met de ramen dicht en de muziek zachter. Ik hoorde ze nog steeds. Leuk ook voor de zij- en bovenburen. Weet wel dat ik de volgende keer niet aarzel om de popo te bellen.

Zo gister ontbijtje met pannenkoeken vandaag met pantosti!

6 likes

de dochter van Phil collins. eh ik bedoel natuurlijk Emily in Paris!

Zo leuk, de kaiser chiefs heeft gisteren een nummer uitgebracht voor halloween. ondanks dat iedereen thuis zit vind ik het echt tof hoe ze het hebben gedaan.

Ik ben niet geobsedeerd maar ik waardoor dit bericht zeker wel

1 like

wow ik heb er nooit bij stil gestaan dat zij phil collins dochter is

2 likes