Ik ook niet! Kwam er achter toen ik haar ging googlen.
Ik zat engels te praten en ik zei landlord, mijn moeder: hahaha wat een stom woord!!! Alsof ie een koning is pff! Het klinkt ook heel fout.
Ja dat enablen vind ik zo erg, collegaās, kennissen, instituten eromheen (scholen die juist veilig behoren aan te voelen).
Was bij dit verhaal ook aan de orde: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/14/bij-hoogleraar-b-moesten-de-vrouwen-hakken-dragen-a3960238
En je ziet het gewoon bijna voor je! Dat het met de mantel der liefde wordt bedekt, gebagatelliseerd, vergoelijkt, afgezwakt. Soms onder verwijzing naar ātja de lijn tussen genialiteit en gekte is ook flinterdun.ā En maar smoesjes blijven bedenken en wegkijken. Verschrikkelijk
Ik denk dat dat wel zal helpen, maar vind dat dan zo āzwakā van mezelf ofzo, alsof ik mijn kop in het zand steek. Maar ik denk dat ik inderdaad maar even ga unfollowen.
@GroenTakje Lief! Ik hoop het ook 
Dankjewel! Dat alles langzaam gaat heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Ik verwacht eigenlijk altijd wel een gigantisch iets te voelen terwijl dat er inderdaad (vrijwel) onmogelijk ineens binnen een week kan zitten. Moet me daar echt wat meer bewust van worden.
99% van de landlords is ook gewoon fout dus in dat opzicht best gepaste naam
Ja dat zei ik ook al, nog nóóit een leuke ontmoet.
Heb je nog kunnen slapen?
Ah wilde ik doen, ben ook door mijn gratis clicks heen zie ik. En dat incognito doet het idd niet!
Kwam erop neer dat een hoogleraar UvA jarenlang grensoverschrijdend gedrag vertoonde, richting studenten, promovenda etc. Pestgedrag in zijn team, vrouwen moesten make-up op doen. Na een verbroken relatie bleef hij de dame in kwestie vervelende ācadeautjesā sturen op haar nieuwe werkadres. Narco 1e klas.
Uni wist ervan maar greep niet tijdig in
zie hier voor korte samenvatting:
De dramatiek van vannacht is weer voorbij, maar eigenlijk niet 
Hee wat vervelend. Heel goed wel dat je hulptroepen zoekt! Volgens mij kom je er uiteindelijk nooit slechter uit. Maar in het begin is het wel extra zwaar, praten over dingen en dingen waarvan je niet eens wist dat je er last van had.
Kon je dokter je ook nog goed helpen qua voorbehoedsmiddelen/het gesprek met je vriend erover?
Ik⦠als ik hartstikke rijk zou zijn
Lief, dankje! We gaan nu eerst focussen op mijn mentale gesteldheid en daarna kijken we naar wel/geen pil etc. Zij verwacht dat als het mentaal met mij beter gaat dat ook zal veranderen en verbeteren. Is natuurlijk ook ergens wel logisch, als je in het dagelijks leven al nergens zin in hebt - ik kan mezelf niet van de bank krijgen - en mentaal niet goed gaat dan heb je ook geen zin in seks etc. Beetje samenloop van vanallesā¦
Ok, ja logisch ook wel! Hopelijk helpen de gesprekken je!
De VVD voelt überhaupt niets.
Echt misselijkmakend al die reacties van betrokken partijen. Stroom die eerst een mail ontvangt en er niks mee doet en nu de onschuldige gaat spelen.
En zonder dat āseksuele agressieā klinkt zijn gedrag al alsof hij alles en iedereen verwoest en intimideert. Waarom zou je jezelf daar wel mee in laten. āKk ja hij is een onaangepaste persoon en totaal waanzinnig, maarja zolang hij niks seksueels doet is het toch prima?ā.
Allemaal hun hachje proberen te redden. Ook goed retrospectief excuus trouwens āik kan me dit niet herinneren maar het zal vast gezegd/gebeurd zijnā. Zeggen zoveel mensen (politici ook) als ze worden aangesproken op gedrag/acties.
Ik zit as we speak aan de baked oats! Had alles nog in huis (okee wel kokosmelk ipv amandelmelk en geen kokosvlokken maar soit). Lekker is het! Het lijkt eigenlijk best wel op de overnight oats die ik altijd maak maar dan uit de oven.
Ow balen maar gelukkig geen migraine meer
Ik heb zoān zin in Amerikaanse Mac n cheese.
Als iemand van cheap jurkjes houdt; bij mijn jewellery zijn er dress deals, 2 voor 35 eu.