hahaha ja echt he
Ten eerste: ik vind het super erg voor de slachtoffers!!! echt heel erg
Ten tweede: megalange tekst om jezelf vrij te pleiten
hahaha ja echt he
Ten eerste: ik vind het super erg voor de slachtoffers!!! echt heel erg
Ten tweede: megalange tekst om jezelf vrij te pleiten
Helaas nog wel, maar lief dat je reageert!
“Ik word de hele tijd lastig gevallen, ga mijn telefoon maar uitzetten
”
Ow sorry dat ik je verkeerd begreep! Beterschap iig
Twee dagen geen ritalin geslikt en in die tijd heb ik vier afspraken (!!!) gepland die tijdens mijn diploma-uitreiking vallen… Goed, weet ik ook weer waarom ik het normaal wel slik hahaha
Ehm gaat jouw diploma uitreiking wel door?
Wow, heb meteen gecheckt. Ja, het is online, een livestream. Toch wel even leuk om mee te maken, maar het maakt nu dus niet uit waar ik ben.
Goeie! wow, ben er echt met mijn hoofd niet bij haha
Oké dat is op zich wel leuk, paar vrienden van mij moeten het gewoon ophalen per persoon in een kamer, en daar tekenen.
Ja, ik weet niet hoe dat bij ons is. Mijn school is in België, maar de meeste studenten zijn internationals. Ik ben zelf ook weer in NL en kom België niet meer zomaar in. Ik zal wel een keer iets moeten tekenen neem ik aan?
Volgens mij toen ik mijn bachelordiploma kreeg kon ik ook kiezen voor aangetekend versturen (of het kostte iets van 80 euro??) Dus misschieeen kun je ook gewoon thuis ondertekenen.
Maar dit is wel 6 jaar geleden
gisteren haar paars geverfd, nu mijn vriend er in gezet. Die vond het zo leuk dat hij zelf ook wilde. nu nog matchende ANWB jassen en bergschoenen.
Ja, ze zullen er in deze tijd vast wel iets op verzinnen! Mijn bachelordiploma moet vooral naar de school waar ik nu mijn master doe, maar die hebben al contact met elkaar gehad. Komt vast wel goed. Wel jammer, ik had nog gehoopt op een echt afscheid, maar dat komt dan misschien over een paar jaar pas hahahuil.
@Clancy fotofotofoto
mijn pic staat al in het foto topic. hem ga ik er niet opzetten 
Nee oke, fair. Ik zal eens kijken.
Ik verf al jaren mijn haar en speel soms met het idee ook eens een rare kleur te doen. Maar dat moet dan voordat ik ga werken haha
jaa precies! ik heb er ook echt altijd rekening mee gehouden met werk, maar ik zie nu letterlijk niemand door het thuiswerken. Gezien de laatste keer verven niet echt bleef hangen en ik steeds blonder werd, de post van @vitaminwater zag. dacht ik echt; NU DOE IK HET! PUNT!
En ik denk dat als dit er een beetje uit gaat dat ik het gewoon weer doe! Bevalt me goed.
Ik heb dit in ‘nieuwe’ situaties ook. Bv bij de dokter. Ik had heel erg de neiging mijn hand uit te steken, zo raar, al maanden niemand aangeraakt maar daar stonden mn hersenen weer op 2019.
Ik heb er 6, niet zoveel dus maar je mag ze wel hebben als je wil
Ik realiseerde me gisteravond dat ik nu eindelijk zaterdagavond rustig op de bank kan doorbrengen. Ik heb altijd veel last van de fomo en voel me dan onrustig. Nu zijn er natuurlijk geen feestjes enzo dus gisteravond heel ontspannen met mijn vriend gechild op de bank met speciaalbier en een kaasplank.
ik heb 7 dagen recente leestijd, het wordt tijd dat ik iets nuttigers ga doen met m’n leven
Ook een van die galeriehouders in de NRC: ‘ja, wat een kunstenaar in zijn vrije tijd doet is aan hem’.
OH JA, zou je dit nog steeds zeggen als het over moord ging?
Echt gadverdamme wat een naar antwoord, zolang het geweld tegen vrouwen gericht is dan is het twijfelachtig of het überhaupt waar is en daarnaast lijkt het voor dit soort mannen nog ergens iets wat bij een mysterieuze kunstenaar hoort ofzo.
Vies om te zien hoe ze allemaal zo idolaat van die vent waren en niet tegen hem in durfde te gaan.