Wat je even kwijt wil #43

Elke keer als ik vanuit m’n pauper flatje met al m’n was naar de wasserette loop kom ik langs huizen die recentelijk zijn gebouwd (en verkocht voor 8 ton), waar allemaal gezinnetjes wonen met dure meubels en elke week zo’n vers bloomon boeket en dan kan ik alleen maar :unamused::unamused::unamused: denken

22 likes

We hadden al Beatrijs, maar ik vind Joost echt nog 100x leuker.

https://www.ad.nl/binnenland/ik-heb-mijn-man-alvast-gevraagd-of-hij-aan-de-kerstdis-op-een-stoel-wil-zitten~aa941bc5/

3 likes

Fantastisch antwoord

1 like

Elke keer als ik denk ‘ik kan dit wel op mijn dagplanning omruilen’ (dus iets van de ochtend in de middag zetten) mislukt de hele dag.
Waarom ben ik zo stom.

Hoe kan ik die doorsturen?

1 like

Ik zal mn ogen dichtdoen en snel op oke klikken

2 likes

Dit is echt N=1, maar wij hebben een auto uit 2002, gekocht in 2012. Er stond iets van 160.000 op de teller en nu staat er 290.000 op de teller. Hij rijdt nog als een zonnetje. Geen grote kosten gehad. Zal ook vast geluk zijn, maar boven de 100.000 is echt niet per se slecht.
Ligt volgens mij ook aan het merk.
Bepaalde merken staan bekend om vele km’s te kunnen maken en andere juist niet.

2 likes

Wat een lamlendige dag heb ik vandaag zeg
Ik heb echt helemaal nergens zin in ook

Ja, ik heb niet echt verstand van auto’s verder hahah. Maar volgens mij gaan die C1 ook wel lang mee dacht ik. Wij hebben een Volkswagen golf.
Ik denk als het goed voelt je het gewoon moet doen. Je zit er echt al een tijd mee in je hoofd (volgens mij, als ik je posts goed herinner haha)

1 like

Omg krijg ineens een kersenflap aangereikt :partying_face:

23 likes

Volgens mij zo goed als geen. Heb een keer zegels naar iemand van hier overgezet voor een andere actie en kan me niet herinneren iets gezien te hebben? Mss de naam? Maar staat me niet bij dat ik iets van personalia kon inzien.

Ohja, ik heb dus ook zegels als je wilt! Nu 17 maar worden er tot jan nog wel meer haha

Ik heb toevallig laatst een c1 gekocht met meer dan 100.000 op de teller en tot nu toe ben ik er heel blij mee! Als je op de website van de ANWB kijkt zie je ook dat er bijna nooit iets stuk gaat bij deze auto’s. Ook is het zo dat de c1 als het goed is een distibutieketting heeft en deze hoeven niet zoals de riem om de zo veel km vervangen te worden (Of het is precies andersom, ben niet zo thuis in die termen :sweat_smile: )

1 like

Na jaren weer eens Toffifee gekocht. Hoe lekker is dit! En zo lekker old skool verpakking nog steeds

10 likes

Huh nu pas? Dat is toch al bijna 8 maanden zo :stuck_out_tongue:

1 like

Hmm, voor mij bleef die onrust vrij lang hangen eigenlijk. En dan kon ik mij dus niet echt ontspannen. :sweat_smile: ja, first world problems hoor, die onrust. Maar vond het wel fijn dat ik merk dat ik de laatste weken die onrust niet meer voel.

1 like

Geen!

C1’tjes hebben geen distributieriem, maar een distributieketting, die hoef je in principe niet om de X aantal km te vervangen!

1 like

@Baron gaat het om die auto waar je laatst ook over had gepost? Toen gaven de meesten het advies om er mee te wachten gezien jouw persoonlijke situatie die je toen had toegelicht (toch? Financieel gezien, nu niet echt nodig etc) of was jij dat niet?

Als het volgens jou zo’n goede deal lijkt te zijn maar die auto is nog steeds niet verkocht (want toen zei je ook dat die auto er nog steeds stond, Of niet?) zou ik er sws aan twijfelen maar dat is mijn persoonlijke mening hoor haha.

Er zijn echt veel auto’s te koop dus zou me sws geen zorgen maken dat je nooit een goede auto vindt. Hoef je nu ook niet onnodig belasting te betalen.

9 likes

Mijn vriend en ik hebben dit hele weekend geen plannen en in ons geval betekent dat veel bankhangen, beetje wandelen, lekkere hapjes en drankjes en serietjes kijken. Maar toch bekruipt me dan soms het gevoel dat ik nog wat ‘moet’, het is nu tenslotte ook alweer zondagmiddag 15:00 en morgen begint de werkweek alweer vroeg. Alsof ik niet genoeg genoten heb van mijn vrije tijd. Herkenbaar voor mensen?

20 likes

Ik mocht van mezelf vanavond thuisbezorgd bestellen als ik de hele dag superhard had gestudeerd maar nu is het 15.00 en ben ik wel zo’n beetje klaar eigenlijk… Heb alles gedaan wat ik kon doen ter voorbereiding voor het tentamen, wat nu??!

6 likes