Wat je even kwijt wil #43

Geeft dat je rust of voel je je juist niet serieus genomen?

Ik word echt overal achtervolgd door chiwuawuas. Tiktok, insta , youtube het is chiwuawuas en sphynx… Mijn algoritme denkt dat ik jou ben.

Nou hoe mooi wil je je explore page hebben :joy: kan niet mooier

1 like

Een beetje gerust maar niet helemaal want mijn lichaam is ook niet helemaal normaal. Ik moet maar even geduld hebben en mij richten op het afstuderen etc.

@Trenchcoat Ik moest vandaag wat videogesprekken vanuit huis doen en had een knuffel expres enkele centimeters verplaatst. Vond een niet opgemaakt bed al erg genoeg :joy:

@Diederik Ik heb een Teddy bomber en ben net zo lang en die valt best breed maar ik zou er gewoon lekker 1 kopen.

2 likes

Ik werkte begin dit jaar ergens en werd toen ineens gebeld “sorry ze willen je niet meer want blabla” en hoefde toen gewoon niet meer te komen. Was super kut maarja, was niet anders. Word ik vandaag ineens gebeld “heeeeey Spaarlamp, hoe is het? Kun je misschien dan en dan werken?”
Uhhh wat denken jullie nou zelf

afbeelding
Heb nu gewoon een andere baan dus kan sowieso niet, maar al zou ik niks hebben dan heb ik ook nog gewoon een ego. :fu:t3:

39 likes

“Sorry ik wil jullie niet meer”

13 likes

Haha had ik maar de ballen om dat te zeggen :sob:

1 like

Ik werk niet meer voor jou
Voorbij zijn alle momenten
Waarin ik had geloofd
Dat jullie zorgden voor mijn centen
En nu een andere baan van mij is
Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is
Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh oh

44 likes

Ik snap je helemaal. Toen we nog wel uit konden gaan en ik iemand mee naar huis nam verstopte ik altijd mijn knuffels onder mijn bed en vond ik zo zielig :joy: maarja ze zijn helemaal kapot geknuffeld. Als ik dan mijn knuffels onder het bed vandaan haalde zei ik ook altijd sorry. Ben je 31 hahaha

18 likes

Ik heb dus een baby yoda knuffel van iemand gehad en als ik ga slapen, ga ik met zo’n rare stem die knuffel een goede nacht wensen. :joy: En ik ben nu zelf aanbeland dat ik mijn halve bed soms gebruik om stapels kleding op te bergen. Ik moet echt aan de man. :joy:

4 likes

Ben lekker Dunya & Desie aan het kijken, blijkbaar staan er gewoon allemaal afleveringen op de npo site :joy: (kwaliteit wel om te janken)

7 likes

De film staat ook op Videoland!

Jaa ook op npo, heb ik ergens begin dit jaar nog gezien haha!

Alle afleveringen staan ook op youtube

1 like

Ik wil later naar bed want ik heb t idee dat ik dan beter slaap. Maar de avonden duren zo tering lang. Ik wil allang weer naar bed want ik verveel me toch maar.

Hoe dan, mijn avonden duren altijd veel te kort

4 likes

Nouja ik zit alleen thuis op de bank. Dus zo dan.

1 like

Vanmorgen mislukte mijn taalles, vanmiddag wildr ik naar huis: fietsband lek. Vlug lopen, auto gepakt en naar fysio toe. Kei moe daarvan en nu ben ik chagrijnig en moest ikhuilen en moet ik morgen lopend naar werk toe :neutral_face:
Oh ja en ook mog ongesteld. Is het al weekend???

Kun je niet met de auto naar je werk gaan?

1 like

Ja dat kan ook wel, alleen is maar 500 meter ofzo dus slaat nergens op om de auto te pakken. Ik mpet me ook niet aanstellen want kan prima lopen. Zeikdag gewoon moet t ff afreageren :joy:

1 like