Wat je even kwijt wil #43

Waarop jij dan zeg:

Hi Henk,

Thanks!

Gr. Lemon

Of dat dan weer niet?

Ja! Eigenlijk wel haha, al schrijf ik de groet waarschijnlijk nog net uit maar verder wel. Ik volg gewoon als aanhef wat de ander als afsluiting gebruikt. Dus in jouw geval zou ik ‘beste voornaam’ gebruiken.

Aah ik heb zoveel moeite met mijn stemmingswisselingen vandaag :sweat_smile:. Zo maar even een kopje thee drinken bij mijn moeder, en proberen de zondagavondblues daarmee te overwinnen.
Het erge is dat ik morgen studiedag thuis heb en dan eigenlijk op maandagavond hetzelfde heb :upside_down_face:.

hahaha, ik had laatst wel dat een docent mijn naam in de mail afkortte naar alleen de eerste lettergreep. Dus: Hoi Hats
Toen dacht ik wel van, ehm nee, dat doen wij niet. Hoi Hatsmetflats vind ik prima, maar op eigen houtje bedenken dat je me als docent wel Hats mag noemen, vind ik wat raar.
Als wraak extra formeel gereageerd

5 likes

@vloeistof ja wel op WhatsApp! Maar fb heb ik inmiddels verwijderd en ik had haar daar ook niet op(wel ooit opgezocht) maar dan komt het dus , omdat ik met haar heb gewhatsappt
 wat stom

1 like

Ik heb toevallig deze week een auto gekocht waar de distributieriem volgend jaar vervangen moet worden. Dan gaat het om 350 euro en vond dat te overzien.
Mijn man geeft ook aan dat 100.000 km voor een C1 niet veel is. Ben je er al overuit?

1 like

Ik weet niet waar mijn vader last van heeft de laatste tijd maar ik vind het wel leuk. Ik heb altijd wel een goeie band gehad met mijn vader alleen we spraken elkaar enz niet echt vaak maar ik weet als er iets is dan is hij er altijd voor mij.

Het begon al met ineens een verjaardagscadeau, daarna geld wat ik had geleend wat ik mocht houden (normaal moet ik iedere euro teruggeven), ik mag zijn auto gratis hebben en hij appt me echt allemaal random dingen nu. Hij appt me nu steeds welke film hij kijkt, welke bril hij heeft gekocht etc. Zo leuk dat we meer praten enz. :heart:

Het geld boeit me niet hoor (is gewoon leuke bijkomstigheid) maar dat we meer praten vind ik echt heel leuk.

27 likes

Hier hetzelfde
 En dan om half negen half neervallen en om half twaalf weer wakker liggen :roll_eyes:

1 like

Dit is zo leuk om te lezen, blessed

1 like

Ik heb Indiaas besteld #blessed

5 likes

Hij zei vorig jaar toen mijn moeder was overleden dat hij er meer voor me zou zijn maar toen heeft hij zijn belofte niet echt waargemaakt helaas maar het lijkt beetje alsof hij het nu toch probeert en dat voelt goed.

5 likes

NEEEE IK NEEM HET TERUG. Ze zijn m’n naan peshwari vergeten en ipv daarvan heb ik een normale naan. Ik had me zo verheugd op de peshwari.

1 like

Ik snap helemaal je gevoel van om onafhankelijk te zijn. Het is een investering waar je lang plezier van gaat hebben.
Al zijn er wel goedkopere auto’s op de markt, waar je net zoveel plezier van kan hebben. En je moet ook gewoon geluk hebben met je occasion.

1 like

Noo dit is echt te kut. Speciale naan zijn de beste :disappointed:

Ja dit is echt sad times. En de bestelling staat nog niet op bezorgd in deliveroo dus kan nog niet aangeven dat het helemaal mis is

1 like

Kun je bellen naar het restaurant zelf? Misschien kunnen ze dan sneller wat voor je fixen. Oef nu heb ik zin in mijn favo fruit-noten naan :drooling_face:

1 like

En ook gewoon blijven drinken. Maar ja. Slaap er ook wel lekker van in, vooral van een neutje

1 like

Maar als ik dit lees dan denk ik; het is geen nood, maar een luxe. Ik weet niet hoe je er financieel bij zit natuurlijk, maar een auto kost als hij stilstaat nog steeds geld, en ik denk dat je hem nu niet super veel gaat gebruiken door corona. Daarbij, een auto schrijft alleen maar af, dus je zult er alleen maar geld aan verliezen.

Ik zou het zelf dus niet doen, en C1’s worden echt heel vaak aangeboden dus tegen de tijd dat je echt een auto nodig hebt zijn die ook nog wel tweedehands te vinden. Ik snap best dat OV niet altijd chill is, maar uiteindelijk is het wel iets waar gewoon heel veel mensen dagelijks gebruik van maken en is het echt zo slecht nog niet

4 likes

Ik had met een vriendin afgesproken en de vorige keer had zij een mega borrelplank gemaakt dus ik had niet echt geluncht. Nou nu had ze qua snacks bijna niks dus ben echt met mega honger thuisgekomen. Echt mijn nachtmerrie als gasten met honger naar huis gaan.

10 likes

Domien :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like