Ooh dan ben je met de voet nog sneller dan met de auto maar ik snap je hoor, na zo’n baaldag zou ik ook overal geïrriteerd van raken. Hopelijk is je dag morgen beter!
Knuffel!
Haha dit vind ik heel leuk om te lezen en ik weet niet eens veel van Yoda
Ik denk dus dat ik weer acrylnagels ga laten zetten en dan best lange. Door mijn hypochondrie controleer ik mezelf dwangmatig en dat doe ik met mijn vingertoppen. Soms bijt ik dan mijn nagels kort zodat het niet prikt in mijn huid Dus ik denk dat dat wel echt een fijne optie gaat worden. Dinsdag start ik overigens met de therapie dus yay.
Sterkte
Jij mag voelen wat je voelt he! Dat is nooit fout
Ik kreeg vandaag de foto van mijn werk binnen en mijn huid glowt en is helemaal glad. Na 10+ jaar acne is het zo fijn om een foto te zien zonder imperfecties!
Ik heb gister de griepspuit gehad en ik heb me toch een partij spierpijn op de spuitplek, haha echt nog nooit meegemaakt, voelde me echt een beetje beperkt vandaag.
Nou Natel en jij hadden eenzelfde 1e indruk
Oh lijkt me af en toe lastig, zulke gedachten. Praat je hier met iemand over? Ik heb af en toe zulke kronkels, met name als ik moe/gestresst ben. Nee dan mag de airco niet aan bijv omdat ik teveel in kortsluiting - final destination scenarios denk… grrr
Die woede door die klote vriendinnen komt nu pas echt naar boven nu ik even tijd heb om na te denken en dat lange wachten in onzekerheid. En ik ben normaal al zo slecht in wachten.
Voor de mensen die moeite hebben een film te kiezen op Netflix, op de NPO site staat nu best een prima film: Instinct. Het is een Nederlandse film en hij is tussen 20 en 6 te bekijken.
Ik maakte net een naaktfoto voor mijn vriend en zie nu pas dat mijn kat ook aanwezig is op deze foto en erg verward kijkt. Ik ben een ontaarde moeder
Nou je vriend kan alleen maar blij zijn met 2 pussy’s op 1 foto toch
Wie o wie?!
Ik heb vanavond m’n bed verschoond en ook meteen een dikker dekbed erop gedaan en ik lig nu ZO te genieten in dit heerlijke schone, warme bed dat ik eigenlijk niet wil gaan slapen maar langer dit gevoel wil ervaren nacht doorhalen dan maar
Ik wil nieuwe schoenen kopen, maar ik werk vanuit huis dus de enige keer dat ik schoenen aan doe is als ik naar de Lidl ga. En heb het ook echt niet nodig maarja.
Ohgod, woa geit 't heen mit de wereld kinjer?
Ik vind thuiswerken wel het ideale moment om nieuwe schoenen in te lopen.
@tijgerlelie ik besteed liever geen enkele seconde meer an die mensen.
Ik herken me ook heel erg in die dwangmatige gedachten. Ook maak ik me meestal al druk om 10 mogelijke situaties voordat er uberhaupt wat kan gebeuren. Het is bizar hoe herkenbaar het is wat je beschrijft.
Ja he.
Ik had het net nog qua social awkwardness (anxiety).
De klusjesman kwam vandaag langs om nog even te kijken hoe het overige deel vd verbouwing en inrichting is verlopen (verre kennis). Ik maakte toen een mega onhandige opmerking over dure tv’s (sloeg echt op mezelf en lege bankrekening hehe grappig joh) maar ik verwoordde het zooo onhandig. Maw alsof hij het niet kon betalen ofzo !?! Was niet zo bedoeld en hij keek toen zo gekwetst -
en okay side note: hij is ook wel iemand met een gebruiksaanwijzing soms
En nu kan ik alleen maar denken; waarommmm Scorpiov -
Ik schaam me zo. Hoe kan ik dit goedmaken. En natuurlijk klaarwakker. On repeat. En opnieuw grr: slechte grap pff.
Zei ik al: on repeat?!