Ik heb die serie in 1 avond uitgekeken
Ik vraag me ineens af hoeveel mensen er op dit forum zitten die per toeval bij het FF terecht zijn gekomen en niet mee zijn gegaan vanaf het egf
Daar zijn al regelmatig polls over geweest!
Ik heb zo’n last van de wisseling van seizoenen (denk ik). Pfff gisteren na het eten naar bed gegaan en kom er nu uit. Gewoon ruim 12 uur in bed gelegen.
Nou gelukkig maar anders ging ik nog failliet aan benzine
Ik krijg door deze post gelijk flashbacks naar de 2e HPV prik
Ik heb maandag ook een vaccinatie gehad en ik voel hem nog steeds. Ik had wel expres links gevraagd maar ik was vergeten dat dat ook de arm is waarop ik slaap. Doet gewoon zeer om op te liggen.
Ik ben 1.58 en had vorig jaar één van uniqlo. Maar ik vind het ook echt niet erg als een jas wat langer valt, is juist leuk. Zolang hij goed past aan de schouders lijkt het niet alsof je erin verdrinkt
Jezus ik ben nog geen uur wakker en het is al een hectische dag. En m’n douche lekt nog steeds
Oh en ik krijg m’n rolgordijn niet omhoog? Hij zit vast met karbijnhaken en ik krijg het gewoon niet los.
Zou het samen kunnen hangen met je cyclus? Ik ben dat bij gaan houden en het valt mij dus op dat ik de week voor mijn ongesteldheid dit ook altijd heb, voel me standaard lelijk en dik. Soms helpt dat om te weten dat het daarvan komt.
Awh ik vind jouw moeder heel lief klinken
Knuffel voor jou
We moeten straks konijn laten inslapen, ik ben echt verdrietig
Sterkte!
Heel veel sterkte!
Zo lekker, wakker worden met het geluid van regen dat op het schuine dakraam tikt!
Ik denk in de ochtend nooit heerlijk. Ik denk alleen maar neeeeeeeee. Ik wil niet dat het regent en zeker niet door de regen fietsen. Ga weg.
Dat van jou lijkt me wel beter voor mijn humeur.
Haha het scheelt wel dat ik vandaag niet de deur uit hoef.
Eerste keer boodschappen online besteld.
Ze hebben nog 11 minuten om het te bezorgen in het gekozen tijdsvak…
Ik heb wel honger inmiddels.
Wat naar voor je, sterkte!
Sterkte