Wat je even kwijt wil #43

Ik zou het eerlijk gezegd als werkgever een beetje gek vinden als je je op woensdag al afmeldt voor zaterdag, misschien voel je je tegen die tijd toch al wel veel beter? Ik zou de uitslag van de test afwachten en kijken hoe je je vrijdag in de loop van de dag voelt.

1 like

Maar is toch juist door corona nu niet gek, ze zegt ook dat ze ziek is en in afwachting. Niet perse al dat ze sowieso niet komt. Maar je mag nu gewoon niet werken als je in afwachting bent van die test, ookal voel je je al beter.

1 like

Gister las ik een soortgelijk berichtje waarin ze zei dat zelfs als de uitslag negatief was ze niet wilde werken, dat zou ik wel gek vinden en had ik nog in mijn hoofd. Maar inderdaad, tuurlijk is het inderdaad niet gek als je op je test of de uitslag moet wachten om dan niet te gaan werken.

1 like

Oh man ik kwam er net achter dat mijn online account op een vage fantasy social media website (nog voordat facebook bestond) nog bestaat en heb heerlijk genoten van mijn 14 jarige edgelord cringefest haha.

Compleet met dramatische dagboek posts, verschrikkelijke gedichten geschreven in gebrekkig Engels (want dat was natuurlijk veel stoerder dan Nederlands) en quasi-filosofisch ā€œnot like the other girlsā€ gemijmer wat nergens op sloeg. Meisje toch.

13 likes

Vanochtend keek ik naar de kleine kamer en de gang boven en ik had zoiets van; DIT KAN NIET MEER. Ondertussen heb ik de kleine kamer helemaal aan kant, de kleding kast in die kamer uitgeruimd (Weer een zak aan kleding wat weg kan), zomerkleding er in gegooid (wat ik nog wel wil bewaren maar in mijn hoofd weet ik dat ik het volgend jaar niet meer aan kan als het volgens plan gaat) en alles even goed uitgeruimd/gesorteerd. Nu wil ik eigenlijk beginnen aan de slaapkamer om die helemaal goed op te ruimen etc, maar ik ga zo koffie drinken met een vriendinnetje. bijna spijt van dat ik heb afgesproken :sweat_smile: o well.

7 likes

Het ging me ook niet om het afmelden maar om even te laten weten dat ik in afwachting zit van de test, lijkt me wel zo fijn als werkgever zijnde om daar van op de hoogte te zien. Ik heb ook nog helemaal niet laten weten of ik wel of niet kom, haha. Zit nu nog met verhoging dus ik heb het gevoel dat ik zaterdag gewoon nog niet beter ben. Maar aangezien ik niks op mijn ā€œter infoā€ berichtje heb gehoord zit ik nu met een error, haha.

Oh ik zie nu je andere berichtje. Ik zei gister dat ik liever niet op zaterdag werk als ik me nog zo voel. Ik voel me verschrikkelijk ellendig dus ik heb gewoon niet het idee dat ik me beter voel op zaterdag. Lijkt me ook niet prettig ziek jn die bakkerij te gaan staan, corona of niet.

1 like

Oh my bad, ik dacht dat je berichtje al een afmelding was. Maar vast een heads up met dat je een test moet doen vind ik ook niet gek, dan weten ze het maar vast. Wanneer heb je dat berichtje gestuurd? Ik zou me er niet al te druk om maken hoor, denk niet dat ze boos of wat dan ook zijn, dat zou echt nergens op slaan. Beterschap iig!

1 like

Oh oke, dat heb ik niet gelezen. Dan snap ik je reactie inderdaad

Oh was het niet de bank juist die eerder aangaf dat het wel kon!? Balen! Waar staat fase A voor, dat je nog niet vrij bent om te combineren/oversluiten, is dat over een aantal x maanden anders?

1 like

Ik ging dus poepen en ik was net klaar en toen ging de bel :))))))))))))))))))

En het boekje dat erbij zit, is in het Slowaaks??

2 likes

Ik heb recent een crush ontwikkeld voor een klant op mijn werk. Maakt de opzegperiode toch iets minder erg :smirk:

1 like

Ik ben echt een haatdragend persoon volgens mij maar ik zit nu al bijna 5 uur bij de kapper en de ene ergernis na de andere volgt zich op. Vraag me af of de andere klanten dat ook hebben want ik zit de hele tijd te kijken wanneer iemand verder gaat met mij :face_with_symbols_over_mouth::triumph:

3 likes

Dit klinkt nog vager dan de vraag: ā€œAls jij een koekje was, welk koekje zou jij dan zijn?ā€.

3 likes

Ben zo zielsgelukkig. Ik kan weer voor nieuwe pannen sparen bij de jumbo echt mn favo hobby.

2 likes

Ik kreeg eens; sta je vooraan, in het midden of achteraan in de polonaise?

(Bij een super saaie juridische functie, nu snap ik ook wel dat je creativiteit/souplesse wordt getoetst, of even als ā€œijsbrekerā€)

2 likes

Het enige wat ik zou kunnen zeggen is " Ik ga nog liever dood dan dat ik mee doe aan een polonaise"

15 likes

Lieve buren. Jullie betegelde voortuin heeft het formaat van een postzegel. Een bladblazer lijkt me een beetje overbodig. En ik probeer te studeren.
xxx Hats

26 likes

En ik ben al geen fan van carnaval of hossen. :blush:

Twee huizen verderop heeft iemand iets gedaan waardoor het hele huizenblok geen electrociteit meer heeft. Echt handig als ik zo een student moet bellen en de laptops weigeren het internet van mijn iPhone te gebruiken. Dan maar een awkward gesprek met mijn iPhone. :relieved:

Lieve Hats,
De buurman had eigenlijk bij de groenvoorziening willen werken en maakt nu eindelijk zijn droom waar.
Gr Buuf

2 likes

En wat antwoordde je daarop? Zou oprecht niet weten wat ik dan zou zeggen.

Ik zit tegen een deadline aan te hikken. En in plaats van dat ik dan heel hard ga werken, krijg ik stress, en ga ik ontwijkend gedrag vertonen.

6 likes