Kan je het opbreken in kleinere stukjes? Vaak helpt dat! Dan kan je ook snel dingen afvinken. Ik weet niet wat voor deadline het is, maar misschien kunnen de stukjes eruit zien als: 200 woorden schrijven bij dit hoofdstuk, of die en die een mail sturen, of dit document opzoeken. Succes!
Dat heb ik dus ook in de trein âga wegâ of âwegwezenâ denk ik dan. Een keer zei ik dit per ongeluk hardop âwegwezen!â en die man keek me aan of dat ik gek was geworden hahaha oeps.
Nee hoor, ik bewaar aantal dingen (grill, broodrooster, etc) gewoon in keukenkast die erin passen. Scheelt ruimte.
Nee hoor niks raars aan! Als het past en makkelijk in en uit te halen is? Los elastiek om het snoertje evt
Nee, alleen maar handig als je de ruimte ervoor hebt toch? Mijn vriend doet dat ook met zijn magnetron en ik vind het juist wel lekker rustgevend dat dat ding niet op het aanrecht in de veel te kleine keuken staat. Alleen onhandig dat je het piepje niet zo goed hoort als je de deur dicht hebt
Ik heb weer veel van mijn haar geknipt maar ik heb het nog niet gestyled zoals ik altijd doe. Ik ben zo benieuwd hoe kort het nu is als de boel opgedroogd is/het krult zoals altijd.
Ik heb allemaal rare mensen op insta hoor
Nu weer zoân meid die dan cadeautjes krijgt van een vriendin chocola ofzo met kaartje erbij zo open âthank you for being such a good friend for me blablaâ (ze zijn gewoon Nederlands?) en dan gaat die friend die het gegeven heeft het ook nog reposten zo van kijk ik heb dit gegeven gul ben ik he
Edit: en ook niet 1 keer he gewoon wekelijks dan weer rozen dan weer een pak Tony??? ¿¿
Een vriendin van mij is zwanger maar lichamelijk gaat ze niet zo lekker. Ik wil haar nu een pakketje sturen (ik woon niet echt in de buurt) zodat ze wat meer kan ontspannen, maar ik weet niet zo goed wat ik erin moet doen haha. Maar er zitten hier altijd wel mensen met goede ideeën dus ik hoop dat iemand me wat inspiratie kan geven?
Ik wil er niet echt baby-gerelateerde dingen in doen, want het is juist speciaal voor haar om wat afleiding te geven.
Ik heb iets afgerond op werk en moet nu een aantal mensen hiervoor mailen. Maar weet wat voor stortvloed aan mails dat weer gaat opleveren dus ik stel het nog even uit.
Iets te lezen? Misschien iets fijns voor onder de douche/bad? Heeft ze nog specifieke hobbyâs? Haken? (:
Misschien iets om te doen, zoals een boek, tijdschrift, iets creatiefs zoals kleuren voor volwassenen, breien, haken, diy pakketje om een armbandje/kettinkje te maken.
En misschien nog wat lekkers erbij, thee/koffie, gezichtsmaskertje, geurkaarsje, iets voor in bad. Ligt er ook aan waar je vriendin van houdt haha
Pfffff alles gaat ineens zo stroef de laatste weken en ik ben er echt helemaal klaar mee. Mag ik gewoon even een week onder een dekentje wegkruipen?
Oh super! En veel plezier van je palette
Een mooi boek, fijne thee, luxe kruid- of pepernoten, een herfstige geurkaars, fijne huissokken, een plantje, een plaid voor op de bank.
Chocoladepepernoten en een goed spannend boek + lekkere herfstthee.
Zara, waarom moet ik zelf mijn retouretiket uitprinten? Ik doe daar nu al een half uur over met de printer. In die tijd had ik al 4 pakketjes naar de Bruna kunnen brengen.
Omg heb jij zelf een printer. Goals
Met scanoptie uit het jaar 0. Als ik nu iets wil printen hoor je dat mechaniek echt alsof er een straaljager voorbij vliegt. Alsof de printer na 15 jaar mijn koop- en studeergedrag zat is.
Ja ik stel het verzenden van een pakketje dus nu al een week uit omdat ik naar de BIEB moet om een verzendlabel te printen. Wtf UPS en alle andere postbedrijven (ook looking at you bol.com en uw), zorg gewoon dat ik die code op mân telefoon kan laten scannen.
Ik heb denk ik nu een volledige cartridge bijna opgemaakt aan retourbonnen etc