Omg over de snelweg crossen is echt leuk
Het giet buiten en ik moet zo trainen, word eens droog ja.
mijn vriend vroeg of ik een klein ballonnetje op zijn pet kon borduren. Dus ik gedaan, zegt hij: " Goh ik had hem wel iets groter verwacht, maar het is prima ik doe het er wel mee" Ik: “Dat is een opendoel voor de volgende opmerking: Dat dacht ik 12 jaar geleden ook” huehuehueeue
Ik ben net helemaal natgeregend omdat mijn paraplu geen stormparaplu is, en nu zit ik bibberend op een trein met veel te veel vertraging te wachten
Ik zou van die trein afkomen joh, daar vang je meer wind dus is het kouder.
Sorry ben in mijn vader veranderd.
Wat goed dat je hiervoor met iemand gaat praten. Heel stoer dat je hiermee aan de slag gaat
Ik hoorde deze opmerking al in een oude mannenstem in mijn hoofd toen ik het opschreef
Neeeeeeeeeeeeeee wtf er zit een dikke vieze groene sprinkhaan (?) binnen. Ik wil dat m’n kat hem pakt, maar omdat ik gilde is zij onder het bed gaan zitten Dat beest, sprinkhaan dus, kwam gewoon onder m’n dekentje vandaan wat op de bank ligt en nu kan ik niet anders dan m’n appartement in de fik steken
Deo + vuurtje erbij
Ben in staat want nu zit hij op het plafond!!! SOS, send help!
O god de hel, wat een ellende. Ik zal niet rusten, letterlijk hehe, voor dit beest weg is. Even strijdplan bedenken.
De dagen dat ik oppas zijn aaneengesloten: ga nou slapen, ik word gek, word nou wakker, ik verveel me
Ja dat is sowieso een idee om dit schorriemorrie makkelijker weg te krijgen in het vervolg want nu heb ik niks handigs!
Helaas voor deze ga ik nu de stofzuiger eens proberen.
Godddddvrrrrr wat een kut weer.
Ik heb het echt zo intens koud vandaag
Ik heb voor vanavond een bucket met chicken wings gekocht en heb er nuuuu al zin in! Hele bak voor mij alleen!
Wow dat is schrikken, jeetje! Nog een wonder dat je niet zwanger bent geraakt dan. Had je er ook last van of helemaal niks gemerkt?
Veel pijn
Hoe gaat het met je? Is de baby er al? Kan je het wel allemaal een plekje geven?