Ja dat is sowieso een idee om dit schorriemorrie makkelijker weg te krijgen in het vervolg want nu heb ik niks handigs!
Helaas voor deze ga ik nu de stofzuiger eens proberen.
Ja dat is sowieso een idee om dit schorriemorrie makkelijker weg te krijgen in het vervolg want nu heb ik niks handigs!
Helaas voor deze ga ik nu de stofzuiger eens proberen.
Godddddvrrrrr wat een kut weer.
Ik heb het echt zo intens koud vandaag
Ik heb voor vanavond een bucket met chicken wings gekocht en heb er nuuuu al zin in! Hele bak voor mij alleen!
Wow dat is schrikken, jeetje! Nog een wonder dat je niet zwanger bent geraakt dan. Had je er ook last van of helemaal niks gemerkt?
Veel pijn 
Hoe gaat het met je? Is de baby er al? Kan je het wel allemaal een plekje geven?
Whaaaaaaa omg omg omg ik ben zo blij!!! Vriend en ik hebben gisteren een bod gedaan op ons droomhuis. Durfde het hier niet te posten want wilde niet jinxen. Maar ons bod is geaccepteerd! WE HEBBEN EEN HUIS! En het is zo perfect. Helemaal instapklaar en al babyproof en aaaaaaaah. Zo zo zo blij!
Een van mijn favo grappen dit:
Zit een man op de bus te wachten
Zegt de buschauffeur ākom er eens afā
Gefeliciteerd!
Ik heb zojuist pasta met pesto gemaakt. Heb er wel over datum kwark en roomkaas in gedaan maar het rook nog niet zuur dus 
Ik ben echt zo op
Zit eindelijk in de trein naar huis (bijna 12 uur nadat ik in de trein naar werk zat) en heb weer zoān hectische kutdag gehad. Vanmiddag in mān āpauzeā al bijna zitten huilen, en ik zit nu ook te vechten tegen de tranen, ga echt een breakdown hebben straks als ik thuis kom denk ik. En morgen, op mān vrije dag, moet ik natuurlijk weer gewoon aan het werk. Echt, ik wil niet meer 

Hahahaha laf it
Ze hebben allebei geantwoord en de ājuisteā was erbij. Heb de info gekregen (en nog een backup want de tweede persoon had ook gelnagels en ging nog ergens anders voor die van haar). Mijn man verklaart me wel voor gekā¦
Hahahaha fantastisch dat je gewoon een mail stuurt en ook antwoord hebt gekregen
Dit is iets wat ik normaal niet zou doen maar dacht voor een keer āfuck it, ik probeer het gewoonā. Voelt goed.
Wow mijn haarvolume is echt extreem vandaag ik kom zo uit een andrelonreclame 
Jammer dat ik zo moet sporten en het weer weg
Arghh zo dom, ik heb een H&M bestelling laten verzenden op een oud adres wat nu door een of andere vastgoedmakelaar verbouwd wordt. Hij is daar wel aangekomen door PostNL dus nu heb ik een speurtocht naar waar dat pakje is gebleven 
Huh maar hoe weet je dan welke vrouw de goede was? Haha