Wat je even kwijt wil #43

Ik heb meestal model Mila. De stof is echt super en kleurvast dus ook al zijn het prijzige broeken ik doe er echt jaren mee.

Ik heb lila in de woonkamer.
Vriend denkt dat het lichtblauw is :woman_shrugging:

5 likes

Omg ja mijn vriend is echt kleurenblind. Hij kwam er zelf mee dat hij dat was. Hij denkt dat mijn oud roze jas bruin is etc. Tussen groen en blauw ziet hij geen verschil, ga zo maar door. Het is nooit officieel getest ofzo maar damn. Heeft jouw vriend dat ook?

Ik vind deze kleur mooi:

19 likes

Ja, hij is kleurenblind.
Zijn broers en zussen ook allemaal :joy:
Mijn lichtroze broek is voor hem grijs

Oo dat is wel een mooie kleur!

1 like

Heel mooi, doen! Ik heb dit ook ietsjes donkerder misschien met beige bank en donkergroene stoel

1 like

Haha oh dan zit dan dus in zijn familie. Hij hoorde het juist van zn kleine neefjes/nichtjes dat hij alle kleuren fout zei. Wel typisch dat hij altijd zegt dat hij echt nietttttt van blond haar houd, dus nouja die kleur kan hij wel goed zien. En toen ik mn haar per ongeluk mega donker/bijna zwart had geverfd zei hij uit zichzelf na een tijdje dat het iets lichter was geworden. Heb je lilamuren in de woonkamer?? Lijkt me wel cool.

1 like

Heeft iemand verstand van kanaries hier? Die ik wat vragen mag stellen. Op mijn nieuwe werk staat een kanarie in een (te kleine) kooi, en hij/zij is alleen. Zou graag een grotere kooi proberen te regelen en misschien een andere vogel erbij? Of leven kanaries graag alleen?

Ja klopt het schijnt wel meer bij mannen voor te komen!
Ik denk over het algemeen dat mensen het vaakst de discussie hebben of iets als groen of blauw moet worden bestempeld.

1 like

Ik heb van m’n werk al 4 jaar een 13 inch laptop in bruikleen, en dat vind ik prima werken eigenlijk. Je kunt via usb toch altijd een (draadloze) muis en/of toetsenbord aansluiten?

1 like

Dat is geweldig.

Ja, hij maakte met kleuren wel eens fouten. Een groene boom met bruine blaadjes bijvoorbeeld.

Ja onze langste muur is lila. Ik noem het heide kleur :joy:

1 like

Ik moest hier zo om lachen :rofl: En weet je toevallig hoe deze kleur heet? Ik ga kijken of mijn vriend ook “grijs” op de muur wil.

4 likes

Ik heb net gesport en ik ben gewoon chagrijnig omdat het geen lekkere workout was. Nooit gedacht dat ik zo diep zou zinken

2 likes

Ik kijk het nu ook en het is idd erg verdrietig allemaal. David weet het ook goed te brengen.

Ik kon mijn vogel net gewoon al een paar minuutjes op z’n borst en rug kriebelen! Nu zit ie lekker te tsjilpen in zijn kooitje en dit maakt me zooo blij!

13 likes

Nee helaas niet. Ik ben via Google op die foto terechtgekomen en die verwijst naar deze site: https://www.homease.nl/oud-roze-muur/

Maar bij het mengen van verf zitten ze er wel enorm vaak naast dus daarom probeer ik altijd maar eerst een mini potje verf.

1 like

Ik had thee gezet en ging op de bank chillen. Na 5 minuten dacht ik “ik ga naar bed”, en nu bedenk ik me ineens dat die thee daar nog onaangeroerd staat?? Echt totaaaaal vergeten.

3 likes

Oh haha sorry creep alert maar wij woonden een tijdje geleden (in mijn voormalige woning) echt maar 100 meter van elkaar af :joy: (ik onderaan de heuvel zeg maar :joy:)

1 like

Ik heb vanmiddag net een halve muur knalroze geverfd.

7 likes

Morgen ben ik de hele dag alleen op kantoor (saai) met een waslijst aan to do’s (nu al moe) maar als ik thuis kom is m’n nieuwe knalroze badje er en IK KAN NIET WACHTEN.

7 likes