Wat je even kwijt wil #43

https://www.ad.nl/gouda/een-van-de-laatste-bruine-kroegen-in-gouda-sluit-ik-weet-precies-wie-wanneer-op-welke-plek-zit~af5841bd/?fbclid=IwAR24o3jjnxU6OJnDZY8yFybLwoVzZ7CTITXRfGxrrijA4ZuYPxb0OhhhTkA

"Als hij de vraag krijgt wat hij zelf van de sluiting vindt, houdt hij zich groot maar laat hij ook een stilte vallen. ,Ik heb altijd gepland rond deze leeftijd te stoppen, dus voor mij valt het wel mee. Maar voor de vaste gasten is het wel erg. Waar moeten die nu heen?’’

:cry: :cry: :cry: :cry:

4 likes

Naar huis, we zitten in een pandemie,

26 likes

Flauw

3 likes

ga ik een deep stretch doen of chips eten hmmm
of tegelijk

7 likes

Chips sowieso

1 like

Ik wil opstap :sob:

2 likes

6000 besmettingen tho

Ik vind het gewoon aandoenlijk dat hij zo begaan is met zijn vaste gasten, dat is alles. Vaak zijn dat mensen met een hele kleine sociale kring voor wie nu alles wegvalt, dat is ook niet niks. Het betekent niet dat ik vind dat de horeca weer helemaal open moet of wat dan ook, heb ik ook zeker nergens gezegd.

23 likes

Vaak hebben die vaste gasten naast hun stamkroeg echt niets. Ik heb geen medelijden met mensen die een rijk sociaal leven hebben en even niet naar de kroeg kunnen, maar voor die vaste gasten die nu niks te doen hebben behalve eenzaam thuis zitten vind ik dat wel heel sneu. Ik hoop dat ze ergens anders opgevangen kunnen worden.

21 likes

Ik vind het ook heel aandoenlijk en lijkt me een lieve man! Snap de reactie van banana alleen ook wel

Waar? Hoorde toestraks wel iets.

Mwoah, als ik nou had gezegd “oh nee die arme mensen echt totaal onterecht dat dit café dichtmoet doe het meteen weer open”, was het wel gepast geweest. Maar dat heb ik op geen enkele manier gezegd of geïnsinueerd haha. Ik denk dat iedereen op dit forum zich bewust is van de ernst van de pandemie en dat niet elke mogelijk kans hoeft te worden aangegrepen om dat nog eens te benadrukken. We been knew :woman_shrugging:t2:

4 likes

Germ… dacht al fortuna maar die hoeven pas weer de 18de.

1 like

Nieuwe drugslading

5 likes

Ik had dat grote koksmes van de ah. En die is sinds een paar maanden verdwenen en ik vind dat zo raar?? Ook beetje eng eigenlijk

Ik was net aan het bedenken hoe lelijk ik een bepaalde man wel niet vond op tinder. Ineens besefte ik me dat hij enorm blij op de foto’s stond en voelde ik echt gewoon een steek. Vind het zo’n gemene gedachte van mezelf en voel me er echt kut over haha. Hij zo onschuldig en vrolijk op die foto en kom ik aan met mn gedachten.

14 likes

Was ineens klaar wakker en was vergeten het oud papier buiten te zetten dus dat heb ik nu gedaan.
En toen ook even lekker mn irri buurvrouw daar mee wakker gemaakt muwhahaha.

1 like

Succes vandaag! En de komende tijd met uitpakken.

Ik heb echt zo intens slecht geslapen. Voel me er beroerd door.

1 like

Kijkt je moeder ook naar zwerfhonden/asielhonden? Daar zitten ook geweldige lieve kindvriendelijke honden tussen. @Loxodonta kan het weten.

1 like

Ik had echt een leuke droom en nu baal ik dat ik wakker ben :weary:, ik ging weer werken bij de maccie en stond op het punt om met een hele leuke jongen op date te gaan, we gingen samen naar een pubquiz.

2 likes