Ik ben voor!
Zitten genoeg lieve beestjes in het asiel die een goed huisje verdienen.
De verzorgers daar weten ook precies welke hond geschikt is een hoe het karakter is.
Met een nestje weet je het niet tot ze ouder zijn.
Heb ik mijn twee konijnen ook vandaan.
#adoptdontshop
Ik heb gister geëxperimenteerd met minder koffie: een cafeïnevrije kop, een gewone en een kop oploskoffie met maar tien procent koffie. En heb mega lekker geslapen. N1 natuurlijk maar ik denk meteen: olé nooit meer normale koffie want ik wil altijd lekker slapen
Ik kreeg gisteren een mailtje dat een paper wat ik geschreven heb geaccepteerd is voor publicatie en ik heb het gevierd door om kwart voor 9 naar bed te gaan Echt enerverend, dingen vieren in 2020. Nou ja ik ben in elk geval wel eindelijk een keer uitgerust haha
Ohhh ik heb het badje gekregen van mijn vriendinnen . Vanavond volgt een review. Moet wel even goed kijken naar de stop want ik zie me er zo in plonsen en dat de stop er dan niet goed in zit en dat dit dan mijn avond wordt
Dacht dat ik in de buurt een kat van een Vermist poster spotte, die mensen gesmst, die kwamen halsoverkop kijken. Was het niet die kat
De dochter van mijn vriend heeft mijn mijn halve pot rituals scrub gebruikt onder de douche
En ik baal er echt van dat ze dat gedaan heeft. Maar dan vind ik het ook weer rot dat ik die gevoelens heb want het is een kind. En ik had hem zelf hoog moeten zetten
Ik dacht: Blush ga met die luie reet van je gewoon eens lopend naar het centrum.
Maar daar krijg ik me toch een partij een loopneus van⊠godskolere wat irriantt nu met mondkapjes en mensen die je boos aankijken.
Ah ik snap dat je baalt! natuurlijk is het een kind , maar dan is het nog wel logisch dat jij het jammer vind!
Waarom heb ik ook op zaterdag een to-do lijstje?
Nou ja, de vinkjes erachter kunnen zetten is wel fijn.
Haha ik vind dit echt grappig, wel goede muziek voor de opvoeding
Doet me toevallig denken aan wat ik gister op reddit las: https://www.reddit.com/r/vinyl/comments/j7jwer/my_5_year_old_kid_is_obsessed_with_kraftwerk_help/
Mân zusje wordt binnenkort 20 en heb (al zeg ik het zelf) een super leuk filmpje gemaakt met beelden van vroeger. Mijn moeder filmde alles, we hebben ongeveer 80 uur aan homevideo materiaal. Ben alles langs gegaan en heb haar leukste momenten eruit gevist en in een filmpje bewerkt haha. Zo leuk allemaal, het eerste moment dat ik haar zag is gefilmd, dat ik haar flesjes gaf, boeken voorlas, al onze dansjes op K3 en alle vakanties⊠Echt alles staat op film. En ik kan nu ook gelijk veel beter editen met Premiere Pro
Die serie is echt zo slecht en toch heb ik al iets van 5 afleveringen gekeken. Zoveel clichés.
Ah dat is toch ook balen. De dochter van een vriendin had een keer de douche schoongemaakt met douchegel van Chanel.
Ik moet eigenlijk boodschappen doen maar heb echt géén zin. Moet ook nog eens naar Duitsland want die zijn morgen gesloten.
Ik heb echt een enorme afwas te doen damnnn. En ik ga straks sinds maart weer eens met de trein en ik vind het heel spannend. En voel me ook wel opgelaten want echt noodzakelijk is het niet.
1.72 met welvaartsbuikje, gaat helemaal prima!
Ik ging gisteren voor het eerst met de metro naar de stad. Ook sinds maart en voelde me ook wel opgelaten. Maar ik werd ook een beetje sip doordat ik ging nadenken hoe het ooit was en dat je nu niet meer zomaar met het ov wilt/gaat.
Maar het was prima, buiten de spits om dus was goed te doen.
Niet om te zweverig te klinken, maar ik ben een beetje bezig met self care en het bevalt me echt goed.
Ik reageer niet op werkdingen als ik niet op kantoor ben, heb mezelf Het Badje gegund en een zaterdagabo op de krant genomen. Wat een genot allemaal, vanochtend 2 uur lang met een pot thee de krant zitten lezen en zelfs de puzzels gedaan.
Ik vind het zo stom dat ik geen huisdier mag van de huurbaas. Ik wil zo graag een kat ik zie het probleem niet.