Ik heb een kater en dat was al zo lang geleden dat ik vergeten was hoe ellendig dat kan zijn
Haha fuck, ik heb vanavond een georganiseerde wijnproeverij @ home (en er wordt bij deze versie weinig uitgespuugd, haha) en morgen om 10.30u komt er bezoek. Als ik goed water drink tussendoor moet het goed komen.
ik heb gisteravond een zak chips in bed gegeten met stokjes
echt de belangrijkste lifehack van 't jaar, geen vette vingers en geen kruimels in bed
Het is een insta filter! HAIR STYLE heet ie. Of Cabelo Colorido, die heeft meer kleurtjes
In principe valt het hebben van een huisdier onder woongenot. Ze kunnen dit wel verbieden maar dit houdt vooral stand als er een redelijk belang is (zoals schade of overlast). Met een kat zal dat wel meevallen en weegt jouw woongenot zwaarder.
In combinatie met bericht van Jumpsuit erboven was ik echt even in de war.
Oh goeie! Nee ik zou niet weten hoe een kat overlast zou geven in dat appartement. Het heeft een hoog afgesloten dakterras en geen directe naaste buren.
Kan je melk koken in een waterkoker ? In een pannetje vind ik het altijd te lang duren
Ben weer lekker bezig, weer 4 volle dozen voor de kringloop en 2 volle vuilniszakken voor textielbak
Een gore combi-oven, maar dat is wel een beter idee
Gewoon doen!
Desnoods moet je dingen ooit herstellen als de kat echt schade aanricht ofzo, maar zal wel loslopen hoor.
Gewoon alvast ALLES voor morgenochtend voorbereiden (dienblad met kopjes, koekjes oid klaarzetten)
Vanavond allemaal samen opruimen
Zodat je morgenochtend alleen jezelf hoeft te douchen en klaarmaken
Het werkt niet op mijn Huawei vandaar dat ik 't niet als filter zag wsl
@Jumpsuit en laten we eerlijk zijn, ze slopen vooral je meubels en niet zozeer het huis an sich š„²
Shit, was te laat met inschrijven en kan morgen niet naar mijn kerk⦠Eigen schuld en ik ben dankbaar dat ze zich zo streng aan de maatregelen houden, maar ik heb het echt even nodig. Vooral ook de community. Maar goed. Mehh.
Zou het nog kunnen dat er morgenochtend nog een plek vrij komt omdat iemand nog afzegt?
Ik snapte dat topic (van posts onder elkaar die grappig zijn) niet. Totdat ik net jouw comment las en de vorige;
zij wil een kat, en jij hebt een kater
Nb
Was grappiger toen ik het meemaakte ipv nu na typen
Spuit elf
Ja, ik ga er morgenochtend gewoon heen, net iets te laat, om te kijken of er last minute afmeldingen zijn.
Ik ben sinds gisteren een beetje kortademig, nu merk ik het vandaag al meer. En ga ik daar natuurlijk de hele tijd aan denken waardoor het alleen maar āergerā lijkt