Wat je even kwijt wil #43

Ik heb een vraagje voor de wijnkenners onder ons:

Ik heb in de zomer een goede fles champagne gekocht die ik graag wil bewaren voor een bijzonder moment (dat hopelijk/als het goed is binnen een paar maanden gaat plaatsvinden). Qua bewaren lees je overal dat je het beste je wijn kan bewaren tussen de 7 en 12 graden, maar ik ben helaas niet gezegend met een wijnkelder dus dat zit er niet in. Welke van deze twee opties is dan het beste:

1. in de koelkast waar het rond de 3-5 graden is, ik heb maar een klein tafelmodel koelkastje dus het heeft niet de voorkeur, maar kan op zich wel als dat echt beter is
  2. in de kamer / voorraadkast waar het rond de 20 graden is, wel vrij stabiel qua temperatuur

Haha wat nice! Woon je nog steeds in de buurt dan of niet?

1 like

Ja! Maar nu in de buurt van de Jumbo in oost :blush: Vind oost wel echt de fijnste buurt

2 likes

Na sporten zoveel honger, dus nu 3 boterhammen, 2 koekjes en een stuk chocola verder :sweat_smile: zo heeft sporten wel zin natuurlijk :neutral_face::face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ja dat vind ik zo gek, waarom gaat nou zo muf ruiken? Moest ook al m’n truien eerst wassen.

Voor de volgende keer bakje kwark met fruit eten :smile: of iets van een eiwitreep

1 like

Over 10 minuten begin ik aan de eerste van 4 nachtdiensten ( ik werk ploegen). Ik kijk er elke keer zo ontzettend tegenop dat ik opzoek ben naar een andere baan. Helaas is het door covid erg moeilijk.

2 likes

Ja is beter he :joy: lekkere faal dit weer :sweat_smile: maar he b geen spijt, heb er van genoten :grimacing:

1 like

Dat is het belangrijkste! En sowieso goed dat je bent wezen sporten :blush:

1 like

Hebben jullie ook wel eens kramp in je nek/keel? Blijft fucking eng en m’n vriend snapt echt niet wat ik dan heb en bedoel.

5 likes

Ik heb een foto van mezelf in lingerie op insta gepost, maar er is vrij weinig te zien. Ik vind het bijna jammer dat ik de explicietere niet kan delen. Tijd voor een onlyfans account dacht ik zo. Grapje.

17 likes

Goeie tip.

39 likes

Ik ben misselijk en wil graag nu mn moeder bellen zodat ze even medelijden met me kan hebben en zeggen hoe zielig ik wel niet ben.

Maar ze slaapt sowieso al :woman_facepalming:

Ja voelt zo naar alsof iets je keel dichtknijpt.
Warme douche en beetje losmasseren?

1 like

Ja ik kan dan ff niet ademen of slikken, echt een beetje panikerend, maar weet inmiddels wel dat het na paar seconden weg is. Heb het altijd in bed, dus zal wel komen omdat ik er dan weer in de kreukels met een kromme nek bij lig.

1 like

Ik heb 2 aantrekkelijke leuke mannelijke collega’s (singles) & morgen komt er nog eentje solliciteren. Altijd leuk, een beetje flirten op de werkvloer.

10 likes

Jajaja ik denk dat dit het is, heb het ook vaak na gapen, alsof iemand me ff pauzeert, zit gewoon ff soort vast dan.

4 likes

Oh dit heb ik ook wel eens maar ik zou het niet als kramp omschrijven dus weet niet of ik hetzelfde bedoel. Ik heb het als ik mn nek snel draai, dan “schiet” de pijn erin en daarna tintelt het heel erg. En het duurt maar een paar seconden.

3 likes

Ja ik heb dat ook wel eens! Ben dan altijd bang dat er dan nu toch echt een zenuw is geknapt en dat dit het einde is :’) gaat gelukkig ook snel weer weg.

Ik heb nu wel flinke pijn aan een zijkant van mijn nek en ik kan hem ook niet goed draaien, een paar dagen geleden heb ik er raar op geslapen en toen een dag last van gehad. Nu is het ineens weer terug, ik zal er wel raar op hebben gelegen net. Super vervelend, hoop dat het morgen over is maar waarschijnlijk ga ik er in m’n slaap raar op liggen waardoor het alleen maar erger wordt :’)

1 like

Niet leuk om te horen misschien maar
 ik vind het stiekem toch fijn om te lezen dat dit vaker voorkomt! Herkenbaar.
Ik denk dan ook, dit is het, ik wist het- zo lenig en beweeglijk ben ik ook niet en is het menselijk lichaam niet of wel? Nou ik niet dus, i beat the odds
 uiteraard in een niet-positieve manier - so long people en 2,5 hersenkronkels verder denk ik jaaaa ik leef nog i beat the odds!!!

Tja

1 like