Wat je even kwijt wil #43

Had ik ook! Mijn conclusie was uiteindelijk dat ze op m’n nicht lijkt, maar die ken jij denk ik niet haha.

1 like

Fuck my life heb net gehoord dat mijn kapster weggaat en zij is echt de enige in 5 jaar geweest die aan mijn haar mocht zitten :weary:

Elke keer als iemand mmmm zegt of typt hoor ik Ernie in mijn hoofd die alle kerstkransjes uit de boom eet en Bert steeds onderbreekt met mmmm mmmm mmmm MMMMMM

11 likes

Zo blij dat EditieNL tegenwoordig ook in het weekend is. In deze tijden heb ik dit vriendelijke kneuterige nieuwsprogramma echt nodig ipv NOS journaal :biggrin:

2 likes

Love m’n broertje die me, net toen ik door de regen naar de supermarkt wilde gaan, appte dat ‘ie roti ging halen bij m’n lievelingsplek en of ‘ie ook voor mij mee zou nemen. Kan niet wachten!!!

30 likes

Lalla Rookh!

Ik had het volgens mij hier nog niet eens verteld, maar mijn manager is donderdag gestopt met zijn taken en gaat zijn oude taak in het bedrijf oppakken. Vanaf maandag hebben we dus een nieuwe manager en ik hoop dat we die kunnen kneden en alle problemen eens opgelost worden. (en daar denk ik over na op zaterdagavond)

4 likes

Heel goed!! fuck team Roopram hoor er kan er maar een de beste zijn

1 like

Ja zeker

Kan jij dat niet worden?

Ja je hebt vandaag verhuisd! Ga lekker in je bed liggen in je nieuwe huis en ervan genieten!

1 like

Ja natuurlijk!

1 like

Als er een rol is welke ik niet zou willen aannemen dan is het wel een manager zijn. Laat mij maar gewoon SoonSoonThings van applicatie beheer zijn.

4 likes

Ik heb net voor het eerst roti afgehaald, met een Surinaams kroketje. Zó lekker :drooling_face::drooling_face:

2 likes

Heel holland bakt kids is het liefste ooit :heart:

5 likes

Ik wilde de hele dag niks doen, maar toen appte een vriendin of ik samen wilde lunchen. Uiteindelijk zijn we de hele dag samen geweest en dat was heel gezellig, maar ik kan nu alleen maar denken “FUUUU, daar ging mn vrije dag niksen😤”

8 likes

Ik vind die reclame zo leuk😂

1 like

afbeelding

5 likes

Heeft iemand een abonnement op de flow en weet wanneer nr 8 uit is gekomen? Ik heb hem nog niet ontvangen

Ik zit in ~het badje~ want was door het forum overtuigd dat het toch heel chill was maar ik vind het eigenlijk net zo kut zitten als het eruitziet. Nu al lamme poten na 5 minuten, en ik ben niet eens lang. Wat een deceptie :weary:

16 likes