Kun je hem nog retourneren? Ik snap dat dat eigenlijk niet mag als ie gebruikt is, maar dat valt moeilijk te bewijzen toch?
Ik vind het zo’n dom ding en snap niks van deze hype. Sorry liefhebbers!
Die heb ik al een tijd binnen, en uit! Dus weet niet meer wanneer dat was
Nah vind ik niet kunnen, ik bewaar hem wel voor mijn toekomstige hond of kinderen ofzo.
Ik kreeg net op Instagram reclame te zien voor sperma kennelijk sta ik nu officieel als single te boek hahaha
Ik heb nu al zin in m’n Spotify jaaroverzicht met bijbehorende afspeellijst. Dit is het eerste jaar dat ik premium gebruik dus gebruik nu ook bijna niks anders meer om muziek mee te luisteren
Ohhhh ja ik ook, luister ook nog vaak mijn 2019 toppers lijst. Ben toch wel benieuwd hoe de lijst er dit jaar uitziet
Update: het is echt heerlijk en ik kon het water makkelijk laten weglopen met het slangetje.
Goede forumtrend
Ik wilde vanavond cocktails maken maar ik heb verdorie geen vodka in huis
Die kreeg ik laatst ook
Rijstmelk + gewone disaronno smaakt praktisch hetzelfde als disaronno velvet, maar vegan en goedkoper. Wat een lifehack op de zaterdagavond
Welke site heb je hem vandaan? Asking for a friend
Ik kijk de film moonlight en het is ZO zielig
Weet ik niet, heb hem cadeau gehad!
Wie heeft zijn voet in het gips gehad en kan me tips geven? Gaat me met name om hoe ik de eerste week door kom tot de controle afspraak. Wat moet ik wel doen en wat juist niet. Ik verhuis morgen tijdelijk een paar dagen naar familie.
Ik ben een beetje bang voor wat me te wachten staat maar tegelijkertijd is dit ook echt een uitdaging aangezien ik moeite heb om niets te doen. Vind het al lastig om 's avonds nog niet even langs vrienden te gaan bij wijze van.
Heb ik thermo sokken, legging, T-shirt en trui aan en lig ik onder een deken en daarop nog een sprei? Ojazeker. Nu opwarmen en vannacht dood gaan vd warmte.
Luister je podcastst en misschien puzzelen? Wel naar zeg!
Ik moest net denken aan dat toen ik en mijn zusje nog bij mijn moeder woonde, mijn zusjes vriend er na een tijdje achter kwam dat ik ook zijn tandenborstel gebruikte. Ik wist eigenlijk wel dat die tandenborstel van hem was maar het boeide me gewoon niet zo.
Hij vindt iets heel snel vies en mijn zusje en hij hebben het er nog steeds wel eens over, want volgens haar was het echt traumatisch voor hem
Maar dat is toch ook heel vies? Als het nou jouw vriend was, was het misschien al minder erg, maar vriendje van je zusje. Ik zou ook echt niet blij zijn als dat bij mij zou gebeuren.
Edit: en volgens mij kan het ook gevaarlijk zijn door de verschillende bacteriën.
Ja tuurlijk is het super vies en ja dat met die bacteriën klopt ook, maar traumatisch???