Wat je even kwijt wil #43

Misschien durft die nou nooit meer zijn tandenborstel ergens te laten liggen.

Nee bij mij in de buurt zou ik dat ook zeker niet meer doen.

9 likes

Ohhh waarom ben ik zo impulsief. 2 weken terug plaatste ik hier nog dat ik 20 cm van mn haar had geknipt. Vanavond ben ik van lichtblond naar donkeroranjebruin gegaan met een pakje verf van de kruidvat. Ik ga morgenochtend wakker worden met spijt.

Dit dus:

9 likes

En hoe kwam hij erachter? :rofl:

Het interesseerde me gewoon niet zoveel en ik vond het dus niet zo vies(misschien ook omdat tegen mezelf zei dat het misschien wel niet zijn tandenborstel was).

Toen ik nog met vriendinnen uit ging gebruikte we ook omstebeurt dezelfde tandenborstel, dus mijn hygiëne grens was al erg laag.

5 likes

Het is al jaren geleden, maar ik denk dat hij of mijn zusje het vroeg ofzo!

1 like

Klaar voor de herfst toch zo!?

1 like

Ja, die gaven we gewoon aan elkaar door. En misschien maakte het het ook extra leuk omdat ik wist dat hij het heel vies zou vinden.

Ik moet ook wel zeggen dat het idee dat ik dit nu weer een keer zou doen met een familielid(m’n moeder, opa, oom) me niet zo erg aanstaat als dat het toen deed :stuck_out_tongue: :face_vomiting:

3 likes

Podcasts zijn wel een goede. Hoop dat ik over een week in een rolstoel mag zodat ik even een toe een rondje kan maken (met anderen).

@anon46421473 Heb je nog over je sollicitatie gehoord?

:clap:t2:

Mijn moeder heeft me een hele tijd geleden weer proberen te contacten via Facebook en ik heb nu een kort berichtje getypt maar zit echt met trillende handjes (en zweet me de teffes). Durf het gewoon niet te versturen? Zie ook dat ze nu online is. Waarom kan ik niet gewoon cool zijn in dit soort situaties?

1 like

Zo dan, maar heel begrijpelijk toch dat je dan niet helemaal cool bent, als in: het doet je wat - dat mag er zeker zijn. Denk dat bijna iedereen in zo’n situatie dan niet weet hoe te reageren of het nog even afweegt en uitstelt. Het zou andersom missch gek zijn als het je koud zou laten! Succes met evt verdere proces, alles op jouw eigen tempo :revolving_hearts:

Wil je haar wel echt een bericht sturen? Het feit dat zij geprobeerd heeft te contacten wilt natuurlijk niet zeggen dat jij nu een bericht móet sturen.
Doe wat je fijn vindt, wellicht helpt het om er even een nachtje over te slapen nu je het bericht wel al getypt heb. :heart:
Ik ken natuurlijk totaal niet de situatie, maar meestal zijn er dingen gebeurd waardoor het volkomen logisch is waarom je niet gewoon cool kan zijn.

3 likes

Zo. Na 3 weken weer eens :cocktail:

8 likes

Oh

2 likes

“Uh-oh?” :joy:

3 likes

Wat moedig, ik ken het helaas uit ervaring. Hoe voelt het nu?

1 like

Hahaha ik ben nog steeds wakker. Wijn enzo

3 likes

Vooral zo veel mogelijk stilzitten haha. Ik heb 1,5 jaar geleden met mijn voet in het gips gezeten en in de eerste week had ik nog geen loopgips vanwege de zwelling. Ik heb toen veel te veel op mijn krukken gelopen en daar werd de zwelling alleen maar erger van en ik kreeg alleen maar meer pijn en kramp. Ik weet dat het lastig is maar ik zou toch echt proberen om lekker op de bank te blijven zitten.

Ik weet niet precies wat je gebroken hebt maar ik kon na een week toen ik loopgips kreeg kiezen tussen een ‘schoentje’ of mijn voet + enkel in het gips. Ik had heel veel last van kramp in mijn kuit (misschien vanwege het vele lopen) en ik vond zo’n schoentje heel fijn want dan kun je je enkel gewoon bewegen.

Maar voor nu heel veel sterkte, ik hoop dat je voet snel geneest!