Wat je even kwijt wil #43

M’n haar is in het daglicht zo afgrijselijk lelijk en heb ook een plek gemist achter mijn oor dus moet straks met de staart tussen de benen naar de kruidvat om een nieuw pakje verf te halen om het enigzins te redden. Schaam me dood.

1 like

Mijn kruik is vannacht gesmolten. Thank god had ik het op tijd door.

Samenvatting

Wel balen want de hoes kan ik nu ook wel weggooien, maar deze is zo fijn en lekker zacht.

Ik app een vriendin om iets af te spelen, gewoon een kop thee drinken niks spannends.

Kan ze over ander halve maand een uurtje ergens tussendoor… Wat heb je in godsnaam in Corona tijd gepland staan vraag ik me dan af.

19 likes

Ik ga er denk ik maar een chillweek in bed van maken en echt zo min mogelijk lopen. Na die week mag je dan al wat meer? Want ik verveel me nu al stierlijk haha.
Tuurlijk alsnog rustig aan doen dan maar zou leuk zijn als ik dan thuis een bakkie koffie kan doen met mensen.

Het was ook gewoon het warmste water uit de kraan, geen kokend water, want ik wist wel dat dat niet tocht.

Ja, ik voel me aardig goed. Begin van de week heb ik even flink op de rem moeten trappen want ik had verschrikkelijke hoofdpijn (voor corona had ik nooit echt hoofdpijn ervaren), maar goed, ik was er ook voor de volledige 200% weer voor gegaan. Nu weer even alles iets chiller en gaat het goed!

3 likes

Ik ga zo weekboodschappen doen bij de lidl en ik heb er helemaal zin in. Is al weer een tijdje geleden omdat ik online boodschappen ging bestellen want dat was door intro korting goedkoper (en gewoon fucking chill). Die korting is nu op en nu kan ik het niet meer betalen dus weer lekker naar de lidl. Helemaal zin in, lekker geld besparen, laf the tatta life op zondag.

7 likes

Als je inmiddels onder een panterprint dekbed lig, weet je dat je een goede nacht heb gehad :joy:

3 likes

Ligt er aan van wie het dekbed is? Tony junior?:joy:

13 likes

Ik gier :joy: maar nee. Probeer in slaap te vallen maar lukt niet. En moet plassen maar er bevinden zich hier 3 mannelijke huisgenoten boven. Feest

3 likes

Koekjesdeeg ligt in de koelkast, broodjes liggen in de oven en ik ga WIDM terugkijken :heart_eyes:

8 likes

Ik zit in de McDonalds een artikel te bekijken genaamd: Weirdest penises of the animal kingdom. Amazing. Might throw up later.

3 likes

Zo dit ging even miss in mijn hoofd. Ik dacht even dat je dat bij de maccie kon bestellen…

3 likes

Zo rot! Geen schade aan je eigen meubels? Verzekering ook maar bellen?

Er heeft een meeuw op me gepoept :frown:

12 likes

Wow collega zei net tegen me “Neeee volgens mij ben ik net ongesteld geworden” 30 min later ga ik in mn pauze naar de wc en was ik ook opeens ongesteld

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Ik heb de 1460 Pascal with zip black aunt sally en ik vind dat die kleiner en strakker zijn dan Pascal Virginia

Pff ik voel me zo kut op het moment. Dit was al niet echt mijn jaar (goh voor wie wel natuurlijk) maar dit erbij maakt het echt niet makkelijker. Vooral omdat ik zo goed bezig was met alles. En iedereen is zo lief en ik krijg echt van zoveel vrienden en bekenden hulp aangeboden maar voel me nu echt een hoopje ellende.

Hopelijk is de eerste week snel voorbij en kan ik toch nog iets van mijn verjaardag maken.

2 likes

Hahahaha omg

1 like

Oh ik heb echt deze week al meerdere keren een déjà vu of dit bericht is al meerdere keren gepost hahah :joy:

6 likes

Ik had hetzelfde, is volgens mij al ergens gevraagd. Je ziet geen spoken :slight_smile:

3 likes