Wat je even kwijt wil #43

Mijn bovenbuur is echt raar.

Hij werkt in de horeca en volgens mij heeft hij een alcoholprobleem. Hij komt altijd 's nachts ladderzat thuis en maakt veel lawaai (zet luide muziek op, zingt mee in de gang …) Mijn buren klagen daar altijd over en de politie is meermaals geweest maar blijkbaar slaap ik daar gewoon door :stuck_out_tongue:

Hij heeft wel eens om 2u 's nachts op mijn deur geklopt, maar ik heb het toen genegeerd (was nog wakker maar in pyjama en had geen zin om open te doen). De morgen erop, om 7u 's morgens, stuurde hij me dan een bericht of ik een kop koffie bij hem wou komen drinken (uhhh nee).

Nu heeft hij me vannacht om 3u ge-sms’t “of ik eigenlijk ooit wel eens thuis ben”. Ik ben elke avond thuis. Hoe raar is dat :stuck_out_tongue:

4 likes

Ok dus ik had hem geantwoord “Waarom vraag je dat” en nu stuurt hij “omdat ik nooit geluid hoor” :stuck_out_tongue: Weird

4 likes

Ik heb de Emmeline. Heb de Pascal nooit gepast dus weet niet exact het verschil, maar ik heb smalle voeten en deze passen in ieder geval mooi. Ze zijn wat subtieler

7 likes

Ik ben overstag en heb een regenbroek besteld. Hopelijk valt die niet te groot uit zodat ik alsnog verzuip. :joy: Mijn transformatie naar single ANWB koppel is nu wel rond.

12 likes

‘Dat komt omdat ik wél rekening met mijn buren houd’.

4 likes

Haha ja. Ik stuurde: “Ik ben gewoon een stil persoon, fijn toch als buur?” :slight_smile:

12 likes

Het klinkt alsof er een stel vogels Pétanque op het dak speelt, Wtf er rolt steeds iets voorbij en dan bonken en dan opnieuw.

9 likes

Ik ben er laatst achter gekomen dat dat een ander woord ik voor jeu de boules haha.

1 like

Hee wat rot dat je je zo voelt! Ik weet niet of je het al eerder had gepost maar de eerste week waarvan? Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe, dan begint er gevoelsmatig voor mij ook een soort van nieuw jaar dus hopelijk wordt dat ‘nieuwe’ jaar voor jou een stuk beter dan de tijd die je nu achter de rug hebt. Fijn dat iedereen om je heen zo lief voor je is!

Vriendin van mij heeft een logo gemaakt voor mijn borduur Instagram en eventueel voor visite kaartjes. Ben er zo blij mee.

Verder huge ass koppijn, zelfs achter m’n oog lijkt t wel. Sjeetje.

9 likes

Aangezien hij je altijd snachts appt of op je deur klopt denk ik dat hij wilt nöken.

20 likes

Oh ik heb even gemist wat de aanleiding was, en als je zo goed bezig was, kan dat gewoon weer opgepakt worden of niet? Fijne verjaardag! :birthday:

Ik voel me echt heel rot. Ik mis de kloostervriendin, veel dingen spelen en ik ben woensdag jarig. Dus ik kijk nu terug op een jaar dat zo ontzettend zwaar en kut was. En ik hoop zo dat komend jaar beter wordt, maar ik weet het niet. De dingen waar ik nu verdrietig om ben, zijn echt permanent. Ik voel me echt rot en ook bezwaard omdat ik altijd degene ben met wie wat aan de hand is. Ik wil er verdorie ook eens voor anderen zijn en zelf eens blij zijn.
Maar goed. Vandaag jankdagje dus. Sorry voor het klagen haha

3 likes

Jij vindt kaartjes leuk toch? Ik zou je er dan graag 1 sturen als je dat leuk en oké vindt.

12 likes

Ahh ja, love kaartjes! Superlief! Ik DM je mijn adres :slight_smile: Maar voel je niet verplicht hoor!

1 like

Ik vind jou juist heel betrokken om/bij anderen. Dus tijd voor een beetje feest in je brievenbus.

7 likes

Ah lieverd jij bent er op dit forum zo vaak voor anderen! En het is ook niet niks wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt. Ik wil je ook met alle plezier een kaartje sturen!

2 likes

Ik zou je ook graag een kaartje willen sturen! :heart: en lucht zeker je hart hier. Je hoeft absoluut geen sorry te zeggen voor het ‘klagen’.

1 like

Ik vind dit echt zoo lief allemaal! Ik DM je mijn adres!

Oke, positief puntje dan: Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe opleiding en ik vind het fijn om weer in NL te wonen. Op mijn vorige opleiding waren de mannen heel vrouwonvriendelijk, en hier echt zoveel minder. Daar ben ik echt dankbaar voor!!

15 likes

@Hatsmetflats ik wil je ook een kaartje sturen als dat mag! :blush:

1 like