Hee wat rot dat je je zo voelt! Ik weet niet of je het al eerder had gepost maar de eerste week waarvan? Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe, dan begint er gevoelsmatig voor mij ook een soort van nieuw jaar dus hopelijk wordt dat ‘nieuwe’ jaar voor jou een stuk beter dan de tijd die je nu achter de rug hebt. Fijn dat iedereen om je heen zo lief voor je is!
Vriendin van mij heeft een logo gemaakt voor mijn borduur Instagram en eventueel voor visite kaartjes. Ben er zo blij mee.
Verder huge ass koppijn, zelfs achter m’n oog lijkt t wel. Sjeetje.
Aangezien hij je altijd snachts appt of op je deur klopt denk ik dat hij wilt nöken.
Oh ik heb even gemist wat de aanleiding was, en als je zo goed bezig was, kan dat gewoon weer opgepakt worden of niet? Fijne verjaardag! 
Ik voel me echt heel rot. Ik mis de kloostervriendin, veel dingen spelen en ik ben woensdag jarig. Dus ik kijk nu terug op een jaar dat zo ontzettend zwaar en kut was. En ik hoop zo dat komend jaar beter wordt, maar ik weet het niet. De dingen waar ik nu verdrietig om ben, zijn echt permanent. Ik voel me echt rot en ook bezwaard omdat ik altijd degene ben met wie wat aan de hand is. Ik wil er verdorie ook eens voor anderen zijn en zelf eens blij zijn.
Maar goed. Vandaag jankdagje dus. Sorry voor het klagen haha
Jij vindt kaartjes leuk toch? Ik zou je er dan graag 1 sturen als je dat leuk en oké vindt.
Ahh ja, love kaartjes! Superlief! Ik DM je mijn adres
Maar voel je niet verplicht hoor!
Ik vind jou juist heel betrokken om/bij anderen. Dus tijd voor een beetje feest in je brievenbus.
Ah lieverd jij bent er op dit forum zo vaak voor anderen! En het is ook niet niks wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt. Ik wil je ook met alle plezier een kaartje sturen!
Ik zou je ook graag een kaartje willen sturen!
en lucht zeker je hart hier. Je hoeft absoluut geen sorry te zeggen voor het ‘klagen’.
Ik vind dit echt zoo lief allemaal! Ik DM je mijn adres!
Oke, positief puntje dan: Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe opleiding en ik vind het fijn om weer in NL te wonen. Op mijn vorige opleiding waren de mannen heel vrouwonvriendelijk, en hier echt zoveel minder. Daar ben ik echt dankbaar voor!!
Ik heb mijn enkel gebroken dus ik lig letterlijk stil. Ben ook al de hele dag aan het janken omdat ik het zo oneerlijk vind en voel me ook nog eens koortsig dus weet even niet wat ik met mezelf aanmoet.
Oh shit man! Veel beterschap. Zijn er dingen die je zittend/liggend kan doen?
Probeer de lat voor jezelf laag te leggen, hoe gek dat ook klinkt. Je kan nu niet veel, en je hoeft ook niet veel. Sterkte!
Nouuu ik had hem inderdaad al 2x geplaatst gisteren(hier en ander topic), waarvan 1 verwijderd door de mods vanwege dubbelposten haha. Andere post heb ik vandaag verwijderd en hier geplaatst, omdat hier meer mensen meelezen
Dus je wordt nog niet gek! 
Ik lig in de zetel en heb de finale van Roland Garros gekeken en nu is het Engeland -België. Zeer actieve zondag
Ik versta geen klóót van dat west vlaamse gewauwel in undercover.
Thnx 
Misschien moet ik vanavond even lekker janken en dan morgen even een plan maken. Het kutte is dat ik nu alleen ben en ga vanavond toch niet naar famillie toe.
Ik probeerde die gedachte te verdringen, want…
Nope, not gonna happen 
Ik zou je ook graag een kaartje willen sturen!