Wat je even kwijt wil #43

@Scorpiovibes en @Florence

Ik heb mijn enkel gebroken dus ik lig letterlijk stil. Ben ook al de hele dag aan het janken omdat ik het zo oneerlijk vind en voel me ook nog eens koortsig dus weet even niet wat ik met mezelf aanmoet.

1 like

Oh shit man! Veel beterschap. Zijn er dingen die je zittend/liggend kan doen?
Probeer de lat voor jezelf laag te leggen, hoe gek dat ook klinkt. Je kan nu niet veel, en je hoeft ook niet veel. Sterkte!

Nouuu ik had hem inderdaad al 2x geplaatst gisteren(hier en ander topic), waarvan 1 verwijderd door de mods vanwege dubbelposten haha. Andere post heb ik vandaag verwijderd en hier geplaatst, omdat hier meer mensen meelezen

Dus je wordt nog niet gek! :redface:

2 likes

Ik lig in de zetel en heb de finale van Roland Garros gekeken en nu is het Engeland -Belgiƫ. Zeer actieve zondag

4 likes

Ik versta geen klóót van dat west vlaamse gewauwel in undercover.

8 likes

Thnx :blush:
Misschien moet ik vanavond even lekker janken en dan morgen even een plan maken. Het kutte is dat ik nu alleen ben en ga vanavond toch niet naar famillie toe.

1 like

Ik probeerde die gedachte te verdringen, want…
Nope, not gonna happen :joy:

Ik zou je ook graag een kaartje willen sturen!

1 like

Dit klinkt zoveel logischer dan mijn visualisatie van een duif die eieren aan het leggen is die naar beneden de dakgoot in rollen

4 likes

Ik wil je ook graag een kaartje sturen als je dat wil!

1 like

Hij pakt hem niet :sob: alleen bij frans.

Ja dat klinkt als een plan! Nu vandaag gewoon balen en vanaf daar verder :cherry_blossom:

Ik kijk op netflix maar heb hem midden in de aflevering aangezet. Dus moet wss ff refreshen.

kat komt kantoor binnen
Wat stinkt het hier??
kat loopt op bureau en tegen me aan
Ok je stinkt vriend. OMG JE HEBT POEP OP JE POOT

womanyellingcat-1573233850

14 likes

Het is helemaal niet raar om hierover verdrietig te zijn. Het is ook gewoon even heel erg kut. Een vriend van mij heeft dit ook een keer gehad. Normaal is hij iemand die niet stuk te krijgen is, maar heb hem die keer moeten opvangen omdat hij er behoorlijk doorheen zat. Toen heb ik hem voor het eerst zien huilen.
Je mag echt wel balen en je rot voelen. Volg je gevoel. Ga morgen je plan bedenken en als dat dan niet lukt dan lukt het niet. Echt niet erg. Sowieso gaat het er niet om hoe het volgens anderen zou moeten voelen. Dit gaat om jou en jij weet het beste hoe je voor jezelf kan zorgen

2 likes

Je hoeft niet rot te voelen omdat je er niet denkt te zijn voor anderen! Vorige week ben je voor je vriendin even naar Italiƫ gevlogen, dus in mijn ogen ben je echt eeb supervriendin!
En wat rot dat je je zo voelt! :heart: ik hoop dat morgen een betere dag is :heart:
En ik zou je ook heel graag een kaartje willen sturen :innocent:

4 likes

Ah shit zeg! Beterschap!
Nog wat antiverveeltips:

• kleuren, tekenen
  • kraaltjes bestellen armbandjes maken
  • online shoppen
  • lezen
  • nieuwe serie zoeken
1 like

Aaah niet zo streng voor jezelf zijn! Je komt echt als een lieve en betrokken vriendin over.
tenor (2)

8 likes

Tering wat is Paul de Leeuw een mega lul

1 like

Ik voel me echt alleen opeens :pleading_face:

2 likes