Wat je even kwijt wil #43

Maar we zijn met z’n 128en !! :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

2 likes

:joy::kissing_heart: kun je nagaan :joy:

Plan: “even” de race bij de buren kijken. Realiteit: 5 uur later thuis komen en gewoon hendig zat zijn :joy: nu discussie over wat we gaan bestellen qua eten, ik zeg kapsalon

5 likes

Maar je gaat er zo blij mee zijn!
Niets zo lekker als droog aankomen als het regent!

Heeeeele dikke knuffel!!

1 like

@Hatsmetflats ondanks je ‘problemen’ (lekker tussen aanhalingstekens want daar kan je zelf ook weinig aan doen en je werkt zo hard aan alles) ben je absoluut geen blok aan andermans been, maar eerder een bruisbal waarvan andere zullen balen als die op is. Hopelijk gaat het in 2021 je voor de wind en anders moet heel FF maar een bladblazer aanschaffen om dat jaar gauw weg te blazen.

@huismus nu hoop ik alleen dat die broek zo ontzettend groot is dat ik er 3 keer in pas.

9 likes

Woehoe er is toch nog een plekje vrijgekomen dus ik ga dinsdagochtend abba liedjes meezingen bij rocycle in de club :cool:

22 likes

Jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen (buiten straks weer mogen rijden) als je je nog even aan de regels houdt?

Jij bent zo ontzettend lief dat ik smelt en de tranen in mijn ogen staan. Dit is zo lief. En zo wat ik nodig had. Ik noem je voortaan Hemelvegen.

3 likes

Mijn gebruikersnaam is een verwijzing naar een begrafenislied over de Noordse mythologie in verschillende versies van de Noorse taal. Daar moet ik dan weer van huilen met tranen in mijn ogen. :wink:

7 likes

Ik had pulled kip nacho’s besteld bij een tentje waar ik al eerder lekkere vega nacho’s had besteld en het was echt een verkeerde beslissing om de kipnacho’s te nemen. De vega nacho’s waren zoveel lekkerder, echt spijt nu.

1 like

Ik heb morgen een gevreesd onderdeel op het programma staan, namelijk een voorwerpenronde. Maar wat neem ik mee? Vinyl daarmee ga ik niet op de fiets mee slepen met dit weer. Een tas komt weer zo patserig over, een bepaalde ketting vet zweverig. Een furby dan ben ik zeker een kleuter. Halloweenprullaria heeft geen zin i.v.m corona. Eikels en kastanjes om de herfst mee naar binnen te nemen :sweat_smile:. In ieder geval geen boek want dan word ik weer gereduceerd tot het stereotype taaldocent.

Waar???

Burrito Broers!

Heb de burrito’s alleen nog niet gehad, haha. Daar hebben ze ook een vega variant van!

Pfff wat erg. Soms pas tegen negenen de zon op en dan om half 5 alweer onder

1 like

Ik lig in mijn bed, ben gebroken

1 like

Ja dacht ik al! Nog nooit wat van hun gegeten, maar ga het onthouden!

1 like

Vibrator want zo’n kutspelletje kan wel wat meer opwinding gebruiken

15 likes

Dat kan als aanstootgevend worden beschouwd door mensen die niet ruimdenkend zijn of een beperkte kennis hebben over iets. :upside_down_face:

Gewoon een satisfyer tupperwareparty houden daar. :wink:

2 likes

Ja dan is het de hele werkdag licht maar moment dat je buiten bent weer donker :disappointed_relieved: