Wat je even kwijt wil #43

Hun burritos zijn fantastisch @Insouciance

1 like

Neem desinfecterende handgel mee en zeg erbij dat je geeft om anderen, maar ook trendgevoelig bent

9 likes

waar is het precies voor als ik vragen mag?

Werk. Niet als onderdeel van een sollicitatieronde maar meer als ‘get to know me better’ of zo.

@Hatsmetflats Ik was natuurlijk mijn handen niet in onschuld maar met desinfecterende handgel . :sunglasses:

1 like

Neem een USB-stick mee met ‘informatie over je echte identiteit’, zeg dat ze close genoeg zijn nu om te weten dat je dit niet echt bent, maar dat je voor de veiligheid de inhoud van de USB stick niet mag laten zien. Geef daarna een sheet met veiligheidsinstructies voor wat mensen moeten doen als er mensen in groene pakken naar je vragen aan de balie.
Bij elke vraag zeg je ‘voor de veiligheid van mezelf en van jullie kan ik hier niet verder op ingaan’

22 likes

Of

dat ik liever niet aan dit soort zelfkastijding doe.

3 likes

bonuspunten als je zegt ‘later zullen jullie alles begrijpen’ @anon42392789

2 likes

Deze zijn heel mooi vind ik!

Ik heb de hele middag/avond dolma’s zitten rollen maar ik heb nog wijnbladeren over. Weet iemand nog een lekker recept met wijnbladeren?

Ik ben binnenkort getuige bij een partnerschap en vraag me nu ineens af of er ook een cadeau van mij wordt verwacht? Heb dit nog nooit meegemaakt en het is alleen zo’n gratis ceremonie op het gemeentehuis met daarna misschien alleen een lunch ofzo. En als ik een cadeau dien te geven, wat zou dan geschikt zijn?

Vrijdag botox gedaan en nu al het hele weekend koppijn jemig wat een straf dit had ik vorige keer niet hoor

het forum heeft me geleerd HEEL VEEL geld als je toevallig een belg bent

31 likes

Ik ben laatst ook met mijn vriend een geregistreerd partnerschap aangegaan, was vooral vanuit praktische redenen. Maar we kregen in de ochtend een bos bloemen thuisgestuurd van mijn moeder, was toch wel heel leuk en feestelijk! Dus zoiets doen? Of gewoon een goede fles bubbels meenemen.

3 likes

Nou gelukkig ben ik geen Belg haha.
Ik ken wel het geven van een envelop met bruiloften incl. feest enzo. Dit is alleen zo’n 10 min. ding op de maandagochtend en hierbij weet ik niet wat het gebruik is

@Modena Dat is misschien wel een goed idee ja! Dit is ook vooral vanwege praktische redenen. Ze willen ooit nog eens ‘echt’ gaan trouwen volgens mij

Een ander soort sieraad, horloge?

Mocht GTST willen, dan keken er tenminste meer dan 3 mensen naar.

2 likes

Ja ze klinken net als honden speeltjes haha

2 likes

Ik heb broekmaat 42 maar pantymaat 48/50 is me te klein??? Volgens mij heb ik dit vorig jaar ook al gepost. Ik heb zo’n schijthekel aan panty’s kopen en passen, wat een verschrikking. Altijd een gat bij m’n kruis of m’n teen. Te strak bij m’n bovenbenen, te los bij m’n enkels. Maar ik draag in het najaar het liefst outfits met panty’s dus de zoektocht gaat door!

2 likes

Jaaa pantymaten slaan echt nergens op he :confused:

4 likes

Het wordt niet door kinderliefhebbers gemaakt. #wemoetendoor

1 like