Ik heb de hele middag/avond dolma’s zitten rollen maar ik heb nog wijnbladeren over. Weet iemand nog een lekker recept met wijnbladeren?
Ik ben binnenkort getuige bij een partnerschap en vraag me nu ineens af of er ook een cadeau van mij wordt verwacht? Heb dit nog nooit meegemaakt en het is alleen zo’n gratis ceremonie op het gemeentehuis met daarna misschien alleen een lunch ofzo. En als ik een cadeau dien te geven, wat zou dan geschikt zijn?
Vrijdag botox gedaan en nu al het hele weekend koppijn jemig wat een straf dit had ik vorige keer niet hoor
het forum heeft me geleerd HEEL VEEL geld als je toevallig een belg bent
Ik ben laatst ook met mijn vriend een geregistreerd partnerschap aangegaan, was vooral vanuit praktische redenen. Maar we kregen in de ochtend een bos bloemen thuisgestuurd van mijn moeder, was toch wel heel leuk en feestelijk! Dus zoiets doen? Of gewoon een goede fles bubbels meenemen.
Nou gelukkig ben ik geen Belg haha.
Ik ken wel het geven van een envelop met bruiloften incl. feest enzo. Dit is alleen zo’n 10 min. ding op de maandagochtend en hierbij weet ik niet wat het gebruik is
@Modena Dat is misschien wel een goed idee ja! Dit is ook vooral vanwege praktische redenen. Ze willen ooit nog eens ‘echt’ gaan trouwen volgens mij
Een ander soort sieraad, horloge?
Mocht GTST willen, dan keken er tenminste meer dan 3 mensen naar.
Ja ze klinken net als honden speeltjes haha
Ik heb broekmaat 42 maar pantymaat 48/50 is me te klein??? Volgens mij heb ik dit vorig jaar ook al gepost. Ik heb zo’n schijthekel aan panty’s kopen en passen, wat een verschrikking. Altijd een gat bij m’n kruis of m’n teen. Te strak bij m’n bovenbenen, te los bij m’n enkels. Maar ik draag in het najaar het liefst outfits met panty’s dus de zoektocht gaat door!
Jaaa pantymaten slaan echt nergens op he 
Het wordt niet door kinderliefhebbers gemaakt. #wemoetendoor
Ik ben gevraagd als getuige voor een bruiloft volgende zomer en vind het heel leuk en lief maar heb verder geen flauw idee wat het inhoudt behalve tekenen dat ik akkoord ga, heeft iemand hier er ervaring mee?
Het wordt gelukkig wel maar een kleine bruiloft, maar van het idee dat ik moet gaan speechen ofzo krijg ik wat 
Je mag vooraan zitten (fijn) en dan zet je je handtekening idd.
En door.
Ooohhhh gelukkig
Nu kan ik lekker slapen
Ik ging vandaag schilderen en had tijdens het schilderen verf op mijn nieuwe broek geknoeid en nu is het er na het wassen niet uit… zo’n mooie en dure broek nu helemaal verpest. Iemand nog de gouden tip om acrylverf uit textiel te krijgen? 
Als je geen hakken draagt maar laarsjes oid vind ik de pantyleggings van de Hema echt fijn! Daardoor kan ik ze altijd hoger trekken en zit het bij Mn kruis ook goed.
Haha bedankt voor de waarschuwing! Ga dit wel even dubbel checken inderdaad want wil geen gezeik 
Ik ben 7 jaar geleden op uitwisseling geweest naar de VS en bijna iedereen van daar die ik nog op Social media heb is inmiddels verloofd of getrouwd, zo saaaaaai allemaal ook dezelfde foto’s met verlovingsring en “she said yes!!” Woohoo
I FEEEEEEEL YOUUUUUUU!!! Dit is mijn leven nu. Twee bruiloften komende drie weken. Nog anderen die zijn uitgesteld. Iedereen trouwt. Iedereen wordt burger. Dan krijgen vriendinnen van mij ineens kinderen. EXPRES! Al die foto’s zijn hetzelfde hahaha, ook met zwangerschapsaankondigingen.