Wat je even kwijt wil #43

Ik ben gevraagd als getuige voor een bruiloft volgende zomer en vind het heel leuk en lief maar heb verder geen flauw idee wat het inhoudt behalve tekenen dat ik akkoord ga, heeft iemand hier er ervaring mee?

Het wordt gelukkig wel maar een kleine bruiloft, maar van het idee dat ik moet gaan speechen ofzo krijg ik wat :sweat_smile:

Je mag vooraan zitten (fijn) en dan zet je je handtekening idd.
En door.

9 likes

Ooohhhh gelukkig

Nu kan ik lekker slapen

1 like

Ik ging vandaag schilderen en had tijdens het schilderen verf op mijn nieuwe broek geknoeid en nu is het er na het wassen niet uit… zo’n mooie en dure broek nu helemaal verpest. Iemand nog de gouden tip om acrylverf uit textiel te krijgen? :innocent:

Als je geen hakken draagt maar laarsjes oid vind ik de pantyleggings van de Hema echt fijn! Daardoor kan ik ze altijd hoger trekken en zit het bij Mn kruis ook goed.

1 like

Haha bedankt voor de waarschuwing! Ga dit wel even dubbel checken inderdaad want wil geen gezeik :sweat_smile:

Ik ben 7 jaar geleden op uitwisseling geweest naar de VS en bijna iedereen van daar die ik nog op Social media heb is inmiddels verloofd of getrouwd, zo saaaaaai allemaal ook dezelfde foto’s met verlovingsring en “she said yes!!” Woohoo

14 likes

I FEEEEEEEL YOUUUUUUU!!! Dit is mijn leven nu. Twee bruiloften komende drie weken. Nog anderen die zijn uitgesteld. Iedereen trouwt. Iedereen wordt burger. Dan krijgen vriendinnen van mij ineens kinderen. EXPRES! Al die foto’s zijn hetzelfde hahaha, ook met zwangerschapsaankondigingen.

1 like

Ik moet over 20 minuten op werk zijn en Lig nog in bed. Is het al weekend?

7 likes

Het is zo donker 's ochtends pff

2 likes

Kei leuk dat thuis werken, maar Ziggo veranderd elke fucking week mijn IP adres waardoor ik weer moet bellen zodat ik op de server kan :triumph:

Ik vind de panty’s van Oroblu heel fijn. Ze zijn wel duur, maar ik heb dezelfde maat nodig als van broeken, ze zakken niet af en kunnen beter tegen een stootje dan een panty van de Hema.

3 likes

Ja mee eens! Heb tientallen merken geprobeerd en Oroblu is mijn favoriet.

2 likes

Ossengalzeep!

Geen cafeïne helpt nog niet, afgelopen twee nachten weer maar een uurtje diepe slaap. Hoe kan dat toch altijd zo laag zijn, ik slaap wel gewoon door de hele nacht.

Anyway, vandaag verf kopen om een muur te verven olé love herfstvakantie :maple_leaf:

3 likes

Ik zir echt heel enthousiast mee te playbacken met one direction uit mijn time capsule playlist op spotify, terwijl ik heel serieus een business case aan het schrijven ben in mijn konijnenpyjamabroek. Love thuiswerken.

17 likes

Hahaha ja echt te burgerlijk. Maar jij hebt het over Nederlands vrienden? Die lopen in mijn omgeving echt flink achter, de Amerikanen zijn zo’n beetje allemaal voor hun 30e wel gesetteld :scream:

1 like

Ik moet van de week onverwachts een medische ingreep doen, die niet erg prettig is. Op dit moment heb ik ook behoorlijk wat pijnklachten. Net wilde ik me ziek melden bij mijn leidinggevende, die lekker on begripvol reageerde omdat ik niet wilde zeggen wat voor ingreep en of ik wel even bij de teams meeting wilde aanschuiven.

Dat moment dat je denkt godverdomme is er nu al iemand aan het boren en je er vervolgens achter komt dat het je muziek is.

8 likes

Ik heb online college en het is zo saai. Iedereen stelt ook hele langdradige vragen. We moeten eigenlijk camera’s aan maar ik heb hem gewoon uit moeten zetten om te gapen en eye-rollen

4 likes