Wat je even kwijt wil #43

Ik moet over 20 minuten op werk zijn en Lig nog in bed. Is het al weekend?

7 likes

Het is zo donker 's ochtends pff

2 likes

Kei leuk dat thuis werken, maar Ziggo veranderd elke fucking week mijn IP adres waardoor ik weer moet bellen zodat ik op de server kan :triumph:

Ik vind de panty’s van Oroblu heel fijn. Ze zijn wel duur, maar ik heb dezelfde maat nodig als van broeken, ze zakken niet af en kunnen beter tegen een stootje dan een panty van de Hema.

3 likes

Ja mee eens! Heb tientallen merken geprobeerd en Oroblu is mijn favoriet.

2 likes

Ossengalzeep!

Geen cafeïne helpt nog niet, afgelopen twee nachten weer maar een uurtje diepe slaap. Hoe kan dat toch altijd zo laag zijn, ik slaap wel gewoon door de hele nacht.

Anyway, vandaag verf kopen om een muur te verven olé love herfstvakantie :maple_leaf:

3 likes

Ik zir echt heel enthousiast mee te playbacken met one direction uit mijn time capsule playlist op spotify, terwijl ik heel serieus een business case aan het schrijven ben in mijn konijnenpyjamabroek. Love thuiswerken.

17 likes

Hahaha ja echt te burgerlijk. Maar jij hebt het over Nederlands vrienden? Die lopen in mijn omgeving echt flink achter, de Amerikanen zijn zo’n beetje allemaal voor hun 30e wel gesetteld :scream:

1 like

Ik moet van de week onverwachts een medische ingreep doen, die niet erg prettig is. Op dit moment heb ik ook behoorlijk wat pijnklachten. Net wilde ik me ziek melden bij mijn leidinggevende, die lekker on begripvol reageerde omdat ik niet wilde zeggen wat voor ingreep en of ik wel even bij de teams meeting wilde aanschuiven.

Dat moment dat je denkt godverdomme is er nu al iemand aan het boren en je er vervolgens achter komt dat het je muziek is.

8 likes

Ik heb online college en het is zo saai. Iedereen stelt ook hele langdradige vragen. We moeten eigenlijk camera’s aan maar ik heb hem gewoon uit moeten zetten om te gapen en eye-rollen

4 likes

Ik zit net een paar uur in quarantaine, maar ik verveel me nu al :+1:t2:

7 likes

Oeps, het moment dat er een volledig album voorbij is en het enige wat ik gedaan heb dit forum bijlezen en een beetje door nos scrollen. Love thuiswerken, het gaat een lange week worden…

8 likes

Wow! Wat heftig…

1 like

Wat naar, je leidinggevende mag niet eens vragen naar de reden van ziekmelding. Laat staan wat voor ingreep het is. Ik zou jezelf even wat rust gunnen, een medische ingreep is niet niks. Beterschap!

4 likes

Wow dit kan echt niet. Hoe is je zusje er nu onder? Is er iemand bij haar of is ze alleen met haar huisgenoten?

1 like

@pastelzwart wow wat een heftige situatie. Kan ze niet zo snel mogelijk weg daar? Dat iemand haar ophaalt en ze in ieder geval veilig is?

Zelf struikelde ik zojuist over een drempel en viel ik echt keihard op beide knieën tegen het konijnenhok aan. Hoe is jullie maandag? :thumbsup:

2 likes

Née klopt helemaal wat je zegt. Het geen wat ik het meest vervelend vind, is dat ik niet op begrip hoef te wachten omdat ik niet wil vertellen wat ik exact heb. Maar er om die reden ook maar vanuit wordt gegaan dat ik wel even bij een teams meeting kan inhaken, terwijl ik dubbel gevouwen van de pijn lig.

2 likes

Vandaag huiswerk en dan vanavond avonddienst en dan weer twee dagen vrij.
Afgelopen weekend helemaal niks aan school gedaan, ik moest gewoon even op adem komen.
Ze komen elke keer met extra examens omdat ze die afgelopen schooljaar zijn vergeten uit te delen.
Dikke stress en 0 ademruimte.
Halve klas is overspannen aan het raken door deze grapjes.

1 like