Ik zit net een paar uur in quarantaine, maar ik verveel me nu al
Oeps, het moment dat er een volledig album voorbij is en het enige wat ik gedaan heb dit forum bijlezen en een beetje door nos scrollen. Love thuiswerken, het gaat een lange week worden…
Wow! Wat heftig…
Wat naar, je leidinggevende mag niet eens vragen naar de reden van ziekmelding. Laat staan wat voor ingreep het is. Ik zou jezelf even wat rust gunnen, een medische ingreep is niet niks. Beterschap!
Wow dit kan echt niet. Hoe is je zusje er nu onder? Is er iemand bij haar of is ze alleen met haar huisgenoten?
@pastelzwart wow wat een heftige situatie. Kan ze niet zo snel mogelijk weg daar? Dat iemand haar ophaalt en ze in ieder geval veilig is?
—
Zelf struikelde ik zojuist over een drempel en viel ik echt keihard op beide knieën tegen het konijnenhok aan. Hoe is jullie maandag?
Née klopt helemaal wat je zegt. Het geen wat ik het meest vervelend vind, is dat ik niet op begrip hoef te wachten omdat ik niet wil vertellen wat ik exact heb. Maar er om die reden ook maar vanuit wordt gegaan dat ik wel even bij een teams meeting kan inhaken, terwijl ik dubbel gevouwen van de pijn lig.
Vandaag huiswerk en dan vanavond avonddienst en dan weer twee dagen vrij.
Afgelopen weekend helemaal niks aan school gedaan, ik moest gewoon even op adem komen.
Ze komen elke keer met extra examens omdat ze die afgelopen schooljaar zijn vergeten uit te delen.
Dikke stress en 0 ademruimte.
Halve klas is overspannen aan het raken door deze grapjes.
Ja dat snap ik heel goed. Je wil gewoon kunnen zeggen dat je pijn hebt zonder de reden te noemen en daarop van je leidinggevende wat begrip te krijgen. Ik vind dat een goede leidinggevende dat ook op die manier aanpakt. Hoop dat je in ieder geval snel minder pijn hebt, klinkt heel naar!
Wat heftig dit fijn dat je zelf even bij je zusje gaat checken.
Ik slaap deze dagen echt 9 á 10 uur per dag! Heerlak!
Wat heftig! En wat fijn dat je haar helpt!
Wat eng! Hopelijk dat alles ok is met haar. Wat een klote situatie
Dat is ook hartstikke oneerlijk, wat vervelend zeg! Hoop dat het huilen gisteren een beetje heeft opgelucht. Hoe voel je je vandaag?
ik vind het gevoel na een vakantie altijd zo stom, ik heb dan de eerste dag werken altijd een soort heimwee gevoel en ik mis mijn vriend
Ik zit thuis op de bank met de kachel aan en heb nu opeens heel veel zin in winter en sneeuw. Dat gevoel van echte kou in een witte wereld, daar heb ik zoveel zin in.
Ja, Nederlandse vrienden. Maar wel allemaal christelijk hahaha. Mijn niet-christelijke vrienden doen gewoon chill
Allereerst heel veel beterschap en ik hoop dat de ingreep succesvol is.
Ik zou tegen je leidinggevende zeggen dat je niet aanwezig kan zijn bij de teams meeting wegens ziekte. En als ze het daar niet mee eens zijn kunnen ze de bedrijfsarts inschakelen om het te beoordelen. Ik zou eigenlijk uit voorzorg al om een afspraak met de bedrijfsarts vragen, die afspraak kan ook telefonisch. Dan hoef je niet de strijd aan met je leidinggevende.
Kwam erachter dat mn ex een baby heeft en mn eerste gedachte was. Gatverdamme dat iemand daar een kind mee wil, blij dat ik abortus heb gedaan. Zo’n lullige en gemene gedachte van mij. Maar dat schoot als eerste door mn hoofd terwijl ik het natuurlijk leuk voor hem vind.
Omg en ik appte net mn bff dat, hij kent hem ook persoonlijk en hij zei : serieus? Ik zei ja, hij zegt sneu voor dat kind. Haha wij zijn gemeen.