Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik bloed voel stromen ofz
Ik lig in bed en heb het super koud dus wil mijn kersenpittenzak opwarmen
Maar dan moet ik uit bed en dat is koud
Maar ik wil ook een warme pittenzak
Maar het is zo kouddddddd uit bed
Pak de föhn en even op je matras föhnen!
Grotere kooi is altijd een goed idee, het liefst een brede zodat ze goed van zij naar zij kunnen vliegen. Een ronde kooi is het ergst. Verrijking is ook belangrijk en dat er stokjes en touwen in zitten met gevarieerd oppervlak. Je krijgt bij een kooi meestal van die hele gladde stokken en die zijn eigenlijk niet zo goed voor de pootjes, ze kunnen zelfs een conditie die “bumblefoot” heet veroorzaken, waar het vogeltje open plekken en bulten op de pootjes krijgt.
Deze website heeft ook goeie tips! https://www.thesprucepets.com/pet-canaries-1236727#caring-for-the-canary
Oh chill dankjewel! Op die site staat dat ze dus wel happy alleen kunnen zijn. En had vandaag al een beetje overlegd of ik een nieuwe kooi mocht kopen en daar werd wel positief op gereageerd
Ja maar dan lees ik weer vanalles over nep eitjes neerleggen en ik ken mijn collega’s nu 4 dagen maar niemand heeft zin om veel tijd in die vogel te steken
Ohhhhh de regen tikt zo lekker op het dak
M’n slaapkamer heeft ook zo’n fijne regenakoestiek, of hoe noem je dat, maar je hoort het hier mooier dan waar dan ook (tenminste van de plekken waar ik ooit in de regen heb geslapen).
Ben ineens klaarwakker. Bah
Ik zag donderdag dat mijn collega al zijn nagels kort heeft behalve zijn pinknagel en nu denk ik dat hij snuift. Niks mis mee, maR ik kan niet slapen en moest er plots aan denken.
Misschien een domme vraag maar wat is het nut van die lange nagel?
Ik verklaar vandaag als ongeldig. Ik heb het nooit koud en heb inmiddels een trui aan.
Wel lief dat jij je over het vogeltje bekommerd.
Vergaderingen (met camera aan!) om 08.00 sochtens zouden verboden moeten zijn.
Kan je je coke mee scoopen
Ik had gisteren een enorme baaldag. Alles ging mis qua werk, vriend die toch niet kon komen. In de avond voelde ik me ineens beroerd dus om 21:00 al naar bed. Mijn gezicht is al een paar dagen opgeblazen (terwijl ik juist gezonder eet en meer beweeg) en dat moet je ook niet googlen want dan ben ik of zwanger of ik ga dood. Ok klaar met gezeur voor vandaag. Denk ik.
Dan kan je het als een schepje gebruiken om poeder uit het zakje te halen, maar je hebt er tegenwoordig ook allerhande artikelen voor :’)
Altijd handig
Goh, nu ik er aan denk. Mijn natuurkunde leraar op de middelbare school had ook altijd één lange pinknagel en verder alles kort. Wij vonden dat vooral gewoon heel raar en vies maar verder niks, ik leg nu pas de link dat het misschien gewoon daarmee te maken had hij was er ook wel een beetje het type voor want hij vertelde altijd over de feestjes waar hij heen ging in het weekend en de band waar hij in speelde. Haha wat een realisaties zo 10 jaar later op de vroege morgen
Ik vind heel veel dingen leuk maar wat ik echt geweldig leuk vind zijn mannen die goed kunnen voorlezen
Oké ik ben echt nog niet wakker want dacht gatverdamme waarom praten we over onze oren schoonmaken met een pinknagel? Had alleen even goed de foto’s bekeken maar je tekst daarboven amper.
Tot ik terug las en zie dat dit gebruikt wordt voor coke. Dat klinkt al een stuk minder goor. En logisch want snapte je link met de band en feestjes ook al niet echt.
Heb wel eens gehoord van iemand dat champagne niet om te bewaren is haha
Thuis heb ik nog geen tweede scherm en ik moet een heel excelbestand bouwen maar ik heb dus echt dat 2e scherm nodig. Zo zonde van mijn tijd