Dat was vals alarm, gelukkig! We wachten nu op een biopsie van een gezwel in z’n longen. De artsen verwachten dat 't kwaadaardig is dus we wachten vooral op een behandelplan.
Oh wow wat gemeen dit.
Wat zeggen je ouders?
Weet iemand hier of het mogelijk is je (bepaalde tijd) contract tussentijds op te zeggen als er geen opzeggingsmogelijkheid is opgenomen in je contract?
Sterkte, ik kan me vanuit jouw opa wel voorstellen dat hij inderdaad wacht tot de 15e. Zou symbolisch heel mooi zijn. Maar dat betekend nog wel 3 dagen in deze vervelende situatie.
Oh bah, klinkt nog steeds heel zwaar. Wanneer horen jullie daar meer over?
Staat dat ook niet in de cao omschreven die voor jou van toepassing is?
Ben vannacht gaan slapen met een grote spin op de muur want kon er niet bij. Ik ben toch wel beetje trots op mezelf haha. Helaas kan ik de spin nergens meer vinden (hij zat boven de deur en die heb ik expres beetje opengelaten in de hoop dat hij in ieder geval wegging uit mijn slaapkamer haha).
Volgende week donderdag is onze afspraak met de oncoloog. Er zou een studie gaande zijn naar de specifieke DNA-afwijking van de kanker die hij heeft dus we hopen dat hij daarvoor in aanmerking kan komen.
Ik heb net voor werk met een dorpsgenoot van Teams gebeld. Toch grappig, wonen nog geen 300 meter uit elkaar maar bellen wel. Kunnen net zogoed naar buiten lopen op een bankje op afstaand vergaderen.
In principe niet, tenzij je werkgever bereid is mee te werken.
Huh, thuis gewoon? Hoe kan dat/waarom?
Super lief! Dankjewel🤍 Ik moet zeggen dat ze iets is bijgedraaid en me net met veel meer begrip op belde.
Ik had van te voren HR al even gebeld en die reageerden ook een stuk beter. Inmiddels een 2e keer telefonisch contact met haar gehad om door te geven en toen reageerde ze een heel stuk beter gelukkig.
Dan moet je het gesprek denk ik aangaan met je leidinggevende. Soms willen ze je ook wel eerder laten gaan. Ligt ook wel een beetje aan je verstandhouding. Soms hebben ze liever dat iemand eertijds vertrekt dan een minder gemotiveerde werknemer.
Oh fijn. Hopelijk blijft het goed gaan zowel met werk als je gezondheid.
Vond dit geinig om te lezen
is echt zo. O ja plus “retro” !?
Nee, als er geen tt opzegbeding is vermeld, kunnen partijen niet tt opzeggen. Is er een cao van toepassing?
Wat is de reden dat je wil opzeggen als in; denk je dat de werkgever eenzelfde mening heeft en/of het niet erg vindt?
Hij heeft er ook weinig aan als jij je werk zonder plezier/resultaat wil afmaken maw: pols anders hoe hij erin staat.
Wil je echt per direct opzeggen of wel evt opzegtermijn in acht nemen dus per 1 dec?
Als hij hier welwillend tegenover staat, zou ik dat zsm schriftelijk bevestigen.
Als hij hier niet mee akkoord gaat en jij komt niet opdagen (niet dat je dit van plan was) ben je een schadevergoeding verschuldigd. Dus zijn evt kosten voor evt vervanging in projecten etc
Hoe erg ik ook baal als ik weer een weekend moet werken, hoe lekker is het om op maandag en dinsdag vrij te zijn 
Voel dan minder druk om dingen te doen
zojuist gebeld naar de kaakchirurg om mijn linker kiezen er uit te laten halen en kan vrijdag al terecht. Help schijt nu al 1042 kleuren stront!
Ik heb dat bademmergeval ook gekocht en ik moet elke keer gewoon lachen als ik ‘m zie staan. Het ziet er ook niet uit. Ik ben trouwens net iets te groot (1.80 m), maar alsnog geniet ik ervan.