Ik had van te voren HR al even gebeld en die reageerden ook een stuk beter. Inmiddels een 2e keer telefonisch contact met haar gehad om door te geven en toen reageerde ze een heel stuk beter gelukkig.
Dan moet je het gesprek denk ik aangaan met je leidinggevende. Soms willen ze je ook wel eerder laten gaan. Ligt ook wel een beetje aan je verstandhouding. Soms hebben ze liever dat iemand eertijds vertrekt dan een minder gemotiveerde werknemer.
Oh fijn. Hopelijk blijft het goed gaan zowel met werk als je gezondheid.
Vond dit geinig om te lezen is echt zo. O ja plus “retro” !?
Nee, als er geen tt opzegbeding is vermeld, kunnen partijen niet tt opzeggen. Is er een cao van toepassing?
Wat is de reden dat je wil opzeggen als in; denk je dat de werkgever eenzelfde mening heeft en/of het niet erg vindt?
Hij heeft er ook weinig aan als jij je werk zonder plezier/resultaat wil afmaken maw: pols anders hoe hij erin staat.
Wil je echt per direct opzeggen of wel evt opzegtermijn in acht nemen dus per 1 dec?
Als hij hier welwillend tegenover staat, zou ik dat zsm schriftelijk bevestigen.
Als hij hier niet mee akkoord gaat en jij komt niet opdagen (niet dat je dit van plan was) ben je een schadevergoeding verschuldigd. Dus zijn evt kosten voor evt vervanging in projecten etc
Hoe erg ik ook baal als ik weer een weekend moet werken, hoe lekker is het om op maandag en dinsdag vrij te zijn Voel dan minder druk om dingen te doen
zojuist gebeld naar de kaakchirurg om mijn linker kiezen er uit te laten halen en kan vrijdag al terecht. Help schijt nu al 1042 kleuren stront!
Ik heb dat bademmergeval ook gekocht en ik moet elke keer gewoon lachen als ik ‘m zie staan. Het ziet er ook niet uit. Ik ben trouwens net iets te groot (1.80 m), maar alsnog geniet ik ervan.
Ik voel me vandaag gelukkig al wel wat beter. Ga dit gewoon proberen te rocken met jullie tips! Denk dat ik dit jankdagje gewoon even nodig had. Heb gelukkig vandaag alles al wat meer in control maar belangrijkste is rustig aan doen! Ik krijg deze week gelukkig ook een rolstoel dus dat scheelt.
Oh nee he die schilders zijn nu bijna klaar maar ze zijn bij het raam bezig wat open staat en ik hoor ze. Maar volgens mij zei er een iets racistisch en mn moeder keek mij al aan van hou je in. Nog een paar uurtjes en we zijn er van af.
Neen, je krijgt geen melding zowel bij feed als story.
M’n internet is zo takketraag vandaag. Ik probeer een mailtje op te slaan op de netwerkschijf en het duurt al 10 minuten
Mijn kat is aanhankelijk. Ik zit nu dus te werken met kat op schoot.
Nou ik dacht zelfs nog, zal ik hem feliciteren? Maar dat zou wel heel schijnheilig van me zijn. Vorig jaar april smste hij nog hoe het ging en of ik aan het daten was/relatie had. Heb toen niet gereageerd. Een jaar en paar maanden verder heeft ie een koter. Lol.
Ik had net per ongeluk mondkapjes voor kinderen gekocht en er gelijk één opgedaan. Het leek echt alsof ik een dwangbuis over m’n gezicht had getrokken hahaha, met m’n oren helemaal naar voren omdat dat ding zo klein was dus een tip voor mondkapjes bij de hema: let goed op en koop de volwassen versie!!
de kat van mn zus was te aanhankelijk. Zodra ik de laptop pakte kwam hij eraan hollen en drukte zich met geweld op het toetsenbord.
Nou ik heb mondkapjes voor volwassenen gekocht bij de Hema en denk dat ik beter die voor kinderen had kunnen kopen, zooo groot
Ik kan gelukkig nog type
Oh echt, die witte? Nouja ik zou die voor kinderen ook niet aanraden, tenzij je echt een heel klein en smal hoofd hebt haha
Ik kwam helemaal chagrijnig thuis van de stad want ongeveer 20% van de mensen droeg een mondkapje in het winkelcentrum. Maar toen ging ik oliebollen eten en die kwamen blijkbaar net uit het vet dus ik ben weer helemaal blij.