Ik voel me vandaag gelukkig al wel wat beter. Ga dit gewoon proberen te rocken met jullie tips! Denk dat ik dit jankdagje gewoon even nodig had. Heb gelukkig vandaag alles al wat meer in control maar belangrijkste is rustig aan doen! Ik krijg deze week gelukkig ook een rolstoel dus dat scheelt.
Oh nee he die schilders zijn nu bijna klaar maar ze zijn bij het raam bezig wat open staat en ik hoor ze. Maar volgens mij zei er een iets racistisch en mn moeder keek mij al aan van hou je in. Nog een paar uurtjes en we zijn er van af.
Neen, je krijgt geen melding zowel bij feed als story.
Mân internet is zo takketraag vandaag. Ik probeer een mailtje op te slaan op de netwerkschijf en het duurt al 10 minuten 
Mijn kat is aanhankelijk. Ik zit nu dus te werken met kat op schoot.
Nou ik dacht zelfs nog, zal ik hem feliciteren? Maar dat zou wel heel schijnheilig van me zijn. Vorig jaar april smste hij nog hoe het ging en of ik aan het daten was/relatie had. Heb toen niet gereageerd. Een jaar en paar maanden verder heeft ie een koter. Lol.
Ik had net per ongeluk mondkapjes voor kinderen gekocht en er gelijk één opgedaan. Het leek echt alsof ik een dwangbuis over mân gezicht had getrokken hahaha, met mân oren helemaal naar voren omdat dat ding zo klein was
dus een tip voor mondkapjes bij de hema: let goed op en koop de volwassen versie!!
de kat van mn zus was te aanhankelijk. Zodra ik de laptop pakte kwam hij eraan hollen en drukte zich met geweld op het toetsenbord.
Nou ik heb mondkapjes voor volwassenen gekocht bij de Hema en denk dat ik beter die voor kinderen had kunnen kopen, zooo groot 
Ik kan gelukkig nog type 
Oh echt, die witte? Nouja ik zou die voor kinderen ook niet aanraden, tenzij je echt een heel klein en smal hoofd hebt haha
Ik kwam helemaal chagrijnig thuis van de stad want ongeveer 20% van de mensen droeg een mondkapje in het winkelcentrum. Maar toen ging ik oliebollen eten en die kwamen blijkbaar net uit het vet dus ik ben weer helemaal blij.
Ja het zijn zwarte, maar die had je geloof ik ook in het wit. Er staat een tekstje op, iets van be safe of zoiets. Maar als ik die voor kinderen gekocht had hadden die waarschijnlijk ook niet gepast 
Ik had een meubelstuk via marktplaats gekocht maar ik kon het niet meer ophalen omdat de vriend die zou rijden vandaag hoorde dat hij in quarantaine moet, maar nu biedt de vrouw van marktplaats aan om het meubelstuk bij ons op de stoep te zetten! Zo ontzettend lief.
Weet iemand een lekker recept om stamppot te maken? Ik zie op internet echt zoveel opties maar geen enkele dat ik echt denk jaaaa dat lijkt mij nou lekker, haha.
Ik wil gewoon een lekkere stamppot voor tijdens dit koude weer!
Alles moet de eerste keer zijn. Slechts een student kwam opdagen voor een les en straks staat Teams op roodgloeiend âmevrouw waarom sta ik op afwezigâ. Wat denk je zelf. 
Een Limbug!
ik maak wel eens ravioli (gewoon uit pak) met wat cherrytomaatjes en salade, blijft prima lang (koud) lekker ook
of soba noedels met sojabonen?
Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad over dobermannen (hondenras), volgens mij vanwege een foto die hier op het forum was geplaatst? Je zag daarop twee hondenpoten van een doberman uit een badkuip uitsteken.