Wat je even kwijt wil #43

Ja het zijn zwarte, maar die had je geloof ik ook in het wit. Er staat een tekstje op, iets van be safe of zoiets. Maar als ik die voor kinderen gekocht had hadden die waarschijnlijk ook niet gepast :rofl:

1 like

Ik had een meubelstuk via marktplaats gekocht maar ik kon het niet meer ophalen omdat de vriend die zou rijden vandaag hoorde dat hij in quarantaine moet, maar nu biedt de vrouw van marktplaats aan om het meubelstuk bij ons op de stoep te zetten! Zo ontzettend lief.

26 likes

Weet iemand een lekker recept om stamppot te maken? Ik zie op internet echt zoveel opties maar geen enkele dat ik echt denk jaaaa dat lijkt mij nou lekker, haha.

Ik wil gewoon een lekkere stamppot voor tijdens dit koude weer!

Alles moet de eerste keer zijn. Slechts een student kwam opdagen voor een les en straks staat Teams op roodgloeiend ā€˜mevrouw waarom sta ik op afwezig’. Wat denk je zelf. :upside_down_face:

9 likes

Een Limbug!

20 likes

@pastelzwart

Hoe gaat het nu met je zusje?

ik maak wel eens ravioli (gewoon uit pak) met wat cherrytomaatjes en salade, blijft prima lang (koud) lekker ook

of soba noedels met sojabonen?

1 like

Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad over dobermannen (hondenras), volgens mij vanwege een foto die hier op het forum was geplaatst? Je zag daarop twee hondenpoten van een doberman uit een badkuip uitsteken.

4 likes

Ik denk dan vooral aan salades. Maaltijdsalades, pastasalades, rijstsalades.

1 like

Wraps? Die nam ik ook vaak mee, gewoon in zilverfolie. Vind pasta met rode saus ook prima koud te eten! Of iets als een poke bowl? Dat vergt wel veel voorbereiding maar kun je voor een paar dagen doen mss

1 like

Met wandelen net zag ik 2 paar zwanenpaartjes, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik heb nog bleekselderij over die een beetje slap is… zou dat lekker zijn bleekselderijsoep? Of iets too much. Heb ook niet echt meer andere groentes over.

Ik heb gisteren een hele pan dolma’s gemaakt en ze maken mij zo gelukkig dus ik zeg dolma’s!! Maar het is wel tering veel werk.

4 likes

Dit brave huisvrouwtje gaat zo cinnamon rolls bakken zodat m’n vriend kan trakteren op z’n werk, want hij is morgen jarig. Kneuterig level 100.

29 likes

Mijn complimenten :grin:

1 like

Oohhhhh ik ben zo moe ga lekker heel veel risotto eten en na Chateau meiland naar bed joe

7 likes

Iemand heeft mijn zadelhoesje gestolen?? Waarom, zo’n ding is €2 :joy:

Super leuk :heart_eyes: Proficiat

1 like

Moet denk ik gewoon kunnen. Mijn was etiquette kennende heb ik dat ongetwijfeld vaker gedaan! Heb nog nooit jeans verneukt in de was iig.

1 like

Ik ga voor het eerst risotto maken, dit kan haast niet goed gaan…

2 likes