Ik denk dan vooral aan salades. Maaltijdsalades, pastasalades, rijstsalades.
Wraps? Die nam ik ook vaak mee, gewoon in zilverfolie. Vind pasta met rode saus ook prima koud te eten! Of iets als een poke bowl? Dat vergt wel veel voorbereiding maar kun je voor een paar dagen doen mss
Met wandelen net zag ik 2 paar zwanenpaartjes, zo schattig 
Ik heb nog bleekselderij over die een beetje slap is⦠zou dat lekker zijn bleekselderijsoep? Of iets too much. Heb ook niet echt meer andere groentes over.
Ik heb gisteren een hele pan dolmaās gemaakt en ze maken mij zo gelukkig dus ik zeg dolmaās!! Maar het is wel tering veel werk.
Dit brave huisvrouwtje gaat zo cinnamon rolls bakken zodat mān vriend kan trakteren op zān werk, want hij is morgen jarig. Kneuterig level 100.
Mijn complimenten 
Oohhhhh ik ben zo moe ga lekker heel veel risotto eten en na Chateau meiland naar bed joe
Iemand heeft mijn zadelhoesje gestolen?? Waarom, zoān ding is ā¬2 
Super leuk
Proficiat
Moet denk ik gewoon kunnen. Mijn was etiquette kennende heb ik dat ongetwijfeld vaker gedaan! Heb nog nooit jeans verneukt in de was iig.
Ik ga voor het eerst risotto maken, dit kan haast niet goed gaanā¦
Het is niet moeilijk, eet smakelijk alvast!
Ik doe alles fout voor mijn gevoel, maar moet vast meer geduld hebben 
Mijn ultieme tip: veel proeven tussendoor, en als je denkt dat hij klaar is, dan moet je hem nog minstens 5 minuten laten staan. Daarna is hij echt klaar!
Ik heb een grijze beenhaar???
Fijn dat je een positieve indruk hebt! Het was toch ook bij jouw sollicitatie dat ze iets vroegen over wat je met 50 markeer stiften zou doen? Heb je daar nog iets over gehoord haha?
Ja daar begint het mee 
Het is gelukt, erg lekker!
Ja ik ben dus bang he. Ik heb sinds mijn vijftiende mijn natuurlijke haarkleur niet meer gezien (behalve dan wat uitgroei af en toe), maar nu ga ik never nooit niet meer stoppen met verven