Wat je even kwijt wil #43

Het is niet moeilijk, eet smakelijk alvast!

Ik doe alles fout voor mijn gevoel, maar moet vast meer geduld hebben :nerd_face:

1 like

Mijn ultieme tip: veel proeven tussendoor, en als je denkt dat hij klaar is, dan moet je hem nog minstens 5 minuten laten staan. Daarna is hij echt klaar!

1 like

Ik heb een grijze beenhaar???

7 likes

Fijn dat je een positieve indruk hebt! Het was toch ook bij jouw sollicitatie dat ze iets vroegen over wat je met 50 markeer stiften zou doen? Heb je daar nog iets over gehoord haha?

Ja daar begint het mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is gelukt, erg lekker!

1 like

Ja ik ben dus bang he. Ik heb sinds mijn vijftiende mijn natuurlijke haarkleur niet meer gezien (behalve dan wat uitgroei af en toe), maar nu ga ik never nooit niet meer stoppen met verven

3 likes

Ik heb een online opleidingsdag van half 10 tot 20.
Meine gute, het is heel interessant hoor maar ZO LANG.

1 like

Ik had niet gezien dat de spinazie die ik heb gebruikt voor de lasagne waar ik al de hele dag naar uitkeek ongewassen was :cry:

19 likes

Oh wat kut! Heel je gerecht ook gewoon vernaggelt dan :sob::sob:

Het is ook echt een schaal voor 3 dagen. Lekker knarsen! :thumbsup:

De tandjes hee, ik had een pre workout genomen maar ik zit nu gewoon te beven van energie?

Ik heb een muur geverfd en ben er mega blij mee. En nu spruiten, wortel, pompoen, shiitake, aardappeltjes en kipschnitzie in de oven

Tot morgen maar weer lief dagboek

17 likes

Eerlijk, ik had een student in mijn jaar zitten die allemaal grijze haren had en ik vond dat er zo cool uitzien.

1 like

Opeens zie ik overal de tandjes.

Waar wordt dit gezegd?

28 likes

Ze mogen hem hebben!

22 likes

Ik duim voor jullie :heart::heart:

1 like

Onze rap muziek word in veel europeze landen veel geluisterd haha ook in engeland enzo. Komt volgens mij ook door youtube reacting to videos.

2 likes

Ahh noo :disappointed_relieved: