Wat je even kwijt wil #43

Ik heb een online opleidingsdag van half 10 tot 20.
Meine gute, het is heel interessant hoor maar ZO LANG.

1 like

Ik had niet gezien dat de spinazie die ik heb gebruikt voor de lasagne waar ik al de hele dag naar uitkeek ongewassen was :cry:

19 likes

Oh wat kut! Heel je gerecht ook gewoon vernaggelt dan :sob::sob:

Het is ook echt een schaal voor 3 dagen. Lekker knarsen! :thumbsup:

De tandjes hee, ik had een pre workout genomen maar ik zit nu gewoon te beven van energie?

Ik heb een muur geverfd en ben er mega blij mee. En nu spruiten, wortel, pompoen, shiitake, aardappeltjes en kipschnitzie in de oven

Tot morgen maar weer lief dagboek

17 likes

Eerlijk, ik had een student in mijn jaar zitten die allemaal grijze haren had en ik vond dat er zo cool uitzien.

1 like

Opeens zie ik overal de tandjes.

Waar wordt dit gezegd?

28 likes

Ze mogen hem hebben!

22 likes

Ik duim voor jullie :heart::heart:

1 like

Onze rap muziek word in veel europeze landen veel geluisterd haha ook in engeland enzo. Komt volgens mij ook door youtube reacting to videos.

2 likes

Ahh noo :disappointed_relieved:

Hoe berekenen jullie kilometerkosten? ik heb vandaag iemand gebracht en gehaald, in totaal 130 kilometer, maar elke internetsite zegt een ander bedrag… auto rijdt ongeveer 1 op 13-16…

hahaha ja dat heb ik uiteraard al geprobeerd maar ik kom bij elke website op een ander bedrag uit, dus ik vroeg me af of er gewoon een rekensommetje is?

Ik bedoelde eiiiigenlijk n andere
Maar kant niet vinden

Wat kwam er bij anwb uit? Wat zijn de andere bedragen?

In dit geval aan de hand van de benzineprijs, wat die nu ongeveer is. Misschien kun je op ANWB routeplanner de route invoeren en die kosten die dan aangegeven worden vragen?

oh mn vader komt nu met 130 km = 9 liter benzine x 1,40 euro = 12,60 hahah dus ik hou dat maar aan… op sites kwam er tussen de 12 en de 20… maar sommige sites rekenen ook slijtagekosten enzo mee… @Salmiak

1 like

Tbh ik zou 130 x 0.19 doen.

Oh wat jouw vader zegt is dan de helft minder.

Vind t wel heel lastig.

ja dat is weer zo super veel! ik hoef er ook zeker niet aan te verdienen, maar wil mezelf ook niet naaien met dat ik echt te weinig vraag

Zo doe ik het ook altijd inderdaad!