Hoe berekenen jullie kilometerkosten? ik heb vandaag iemand gebracht en gehaald, in totaal 130 kilometer, maar elke internetsite zegt een ander bedrag… auto rijdt ongeveer 1 op 13-16…
hahaha ja dat heb ik uiteraard al geprobeerd maar ik kom bij elke website op een ander bedrag uit, dus ik vroeg me af of er gewoon een rekensommetje is?
Ik bedoelde eiiiigenlijk n andere
Maar kant niet vinden
Wat kwam er bij anwb uit? Wat zijn de andere bedragen?
In dit geval aan de hand van de benzineprijs, wat die nu ongeveer is. Misschien kun je op ANWB routeplanner de route invoeren en die kosten die dan aangegeven worden vragen?
oh mn vader komt nu met 130 km = 9 liter benzine x 1,40 euro = 12,60 hahah dus ik hou dat maar aan… op sites kwam er tussen de 12 en de 20… maar sommige sites rekenen ook slijtagekosten enzo mee… @Salmiak
Tbh ik zou 130 x 0.19 doen.
Oh wat jouw vader zegt is dan de helft minder.
Vind t wel heel lastig.
ja dat is weer zo super veel! ik hoef er ook zeker niet aan te verdienen, maar wil mezelf ook niet naaien met dat ik echt te weinig vraag
Zo doe ik het ook altijd inderdaad!
Stretch gaat kapot op zulke hoge temperaturen. En als de stretch kapot is, zal de broek alleen maar meer lubberen.
Heb blauwzwarte en auberginepaarse haarverf gekocht en ga daar zelf de twee helften van m’n haar ombre mee proberen te verven. Als we de komende tijd toch weer thuis moeten blijven en niks kunnen, is dit het moment om het te verknallen proberen.
Heb in maart al m’n haar zelf geknipt nog geen twee weken na de start van de lockdown, dus dat ik dit nu pas doe, valt me alles mee.
Oh dat heb ik vanaf kinds af aan van mijn moeder!
Heel mijn to-do-lijstje afgewerkt
nu mag ik naar bed he
Ik zit de laatste weken wat minder goed in m’n vel, en heb daardoor ook veel stress voor m’n studie enzo. Krijg er ook veel fysieke klachten door (hoofdpijn en buikpijn enzo), waardoor het me soms niet lukt om aan m’n studie te werken waardoor ik nog meer stress krijg want tijdnood en dan dus nog meer fysieke klachten en echt ugh Heb dit blok ook bij allebei de vakken die ik volg groepsopdrachten, en daar raak ik nog gestrester van want als ik gewoon in m’n eentje iets moet doen en het lukt niet goed denk ik gewoon oke jammer dan. Maar met groepsopdrachten benadeel ik er natuurlijk ook andere mensen mee. Maar goed, nog drie weken volhouden en dan is dit blok afgelopen en hopelijk gaat het volgend blok beter.
@anon4388265 Ja! lekker serie ofzo nog kijken! heerlijk
Nu ik weer aan het werk ben probeer ik minder op het forum te zitten, soms wel lastig want het lijkt soms wel automatisme om toch even te gaan kijken (FOMO). Net gesport en nu zit ik weer een beetje stil. echt de hele dag al door stil zitten een koude neus en koude vingers. zodra ik dan een stuk ga lopen, dan is het weer op normale temperatuur. zo irritant. Volgens mij heeft mijn lichaam moeite om mijn temperatuur te regelen. (Of ik ga ziek worden ofzo)
Even serieus, wanneer was de laatste keer dat je dacht: wow, dit had ik niet willen missen?!
Dat is oprecht een hele goeie vraag. Denk een keertje toen er fittie was ofzo in een Youtube/beauty topic. Voor de rest is het denk ik gewoon automatisme, alsof je rookt? ok slechte vergelijking misschien.
We kunnen je altijd op verzoek tijdelijk bannen hoor. Is alweer zo lang geleden dat ik een ban uit mocht delen
Ik heb semi ruzie met een collega die mij een uur per dag ondersteund (vanwege mijn groepsgroote), omdat ik heb aangegeven dat het me niet alleen lukte toen zij ziek was. Heb ik bij mijn leidinggevende aangegeven. Morgen is zij er ook niet i.v.m. iets anders, dus ik heb mijn zorgen geuit dat het me niet lukt alleen. Nu krijg ik een boos appje van die collega dat ze geen pion is die ik in kan zetten en dat het prima gaat in de groep.
Ben echt zo boos. 1. Dit gaat niet om jou maar om mij en de groep en 2. Hoe weet je dit want je was er niet bij toen het niet ging.
Echt zit gewoon te trillen, ik kom ook 1 keer voor mezelf op en hop meteen dit gezeik
Ik tank de auto altijd vol voor ik iemand op ga halen en zodra ik terug ben tank ik weer vol en dat bedrag deel ik dan door 2 (of 3 of hoeveel personen ook).