Wat je even kwijt wil #43

Stretch gaat kapot op zulke hoge temperaturen. En als de stretch kapot is, zal de broek alleen maar meer lubberen.

1 like

Heb blauwzwarte en auberginepaarse haarverf gekocht en ga daar zelf de twee helften van m’n haar ombre mee proberen te verven. Als we de komende tijd toch weer thuis moeten blijven en niks kunnen, is dit het moment om het te verknallen proberen.

Heb in maart al m’n haar zelf geknipt nog geen twee weken na de start van de lockdown, dus dat ik dit nu pas doe, valt me alles mee.

2 likes

Oh dat heb ik vanaf kinds af aan van mijn moeder!

1 like

Heel mijn to-do-lijstje afgewerkt :white_check_mark:
nu mag ik naar bed he :grimacing:

2 likes

Ik zit de laatste weken wat minder goed in m’n vel, en heb daardoor ook veel stress voor m’n studie enzo. Krijg er ook veel fysieke klachten door (hoofdpijn en buikpijn enzo), waardoor het me soms niet lukt om aan m’n studie te werken waardoor ik nog meer stress krijg want tijdnood en dan dus nog meer fysieke klachten en echt ugh :sweat_smile: Heb dit blok ook bij allebei de vakken die ik volg groepsopdrachten, en daar raak ik nog gestrester van want als ik gewoon in m’n eentje iets moet doen en het lukt niet goed denk ik gewoon oke jammer dan. Maar met groepsopdrachten benadeel ik er natuurlijk ook andere mensen mee. Maar goed, nog drie weken volhouden en dan is dit blok afgelopen en hopelijk gaat het volgend blok beter.

@anon4388265 Ja! lekker serie ofzo nog kijken! heerlijk

Nu ik weer aan het werk ben probeer ik minder op het forum te zitten, soms wel lastig want het lijkt soms wel automatisme om toch even te gaan kijken (FOMO). Net gesport en nu zit ik weer een beetje stil. echt de hele dag al door stil zitten een koude neus en koude vingers. zodra ik dan een stuk ga lopen, dan is het weer op normale temperatuur. zo irritant. Volgens mij heeft mijn lichaam moeite om mijn temperatuur te regelen. (Of ik ga ziek worden ofzo)

Dat is oprecht een hele goeie vraag. Denk een keertje toen er fittie was ofzo in een Youtube/beauty topic. Voor de rest is het denk ik gewoon automatisme, alsof je rookt? ok slechte vergelijking misschien.

:smirk:

12 likes

Ik heb semi ruzie met een collega die mij een uur per dag ondersteund (vanwege mijn groepsgroote), omdat ik heb aangegeven dat het me niet alleen lukte toen zij ziek was. Heb ik bij mijn leidinggevende aangegeven. Morgen is zij er ook niet i.v.m. iets anders, dus ik heb mijn zorgen geuit dat het me niet lukt alleen. Nu krijg ik een boos appje van die collega dat ze geen pion is die ik in kan zetten en dat het prima gaat in de groep.
Ben echt zo boos. 1. Dit gaat niet om jou maar om mij en de groep en 2. Hoe weet je dit want je was er niet bij toen het niet ging.

Echt zit gewoon te trillen, ik kom ook 1 keer voor mezelf op en hop meteen dit gezeik

Ik tank de auto altijd vol voor ik iemand op ga halen en zodra ik terug ben tank ik weer vol en dat bedrag deel ik dan door 2 (of 3 of hoeveel personen ook).

Vervelend, maar probeer het te negeren. Jij weet zelf dat het niet ging (vind je het gek met 31 kinderen in groep 3) en dat heb je terecht aangegeven. Je weet natuurlijk niet wat je leidinggevende tegen haar gezegd heeft over haar afwezigheid, misschien is dat gesprek wel lullig verlopen en reageert ze dat nu (onterecht) op jou af.

3 likes

ik heb daar niet genoeg geld voor op mijn rekening momenteel, anders is dat inderdaad het slimste

Hartstikke goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Jij weet zelf het best wat je nodig hebt en daar ben je voor opgekomen. Het is niet leuk dat iemand anders dan zo reageert, maar probeer dat naast je neer te leggen. Ik hoop dat dat lukt :heart:

1 like

In gezinnen. Ipv ‘‘de tering’’.
#gruwelXL

2 likes

Is het voor een bedrijf? Voor jezelf?
Bij mijn werk reken ik 0.19 p/km.

Nee ik heb gewoon een vriendin ergens naartoe gebracht waar zij anders niet kon komen (geen ov)

Steek haar in de fik!

Ohnee wacht … dan kan ze ook niet meer helpen natuurlijk.

2 likes

Hahaha lol ik zie dat nu pas :") ik vind rekenen en verbanden zien tussen getallen echt heel moeilijk

1 like

@Lentex vervelend dat ze zo reageerde! Maar je kan het feit dat je leidinggevende er iets mee heeft gedaan ook zien als dat zij het met je eens is. Anders had zij wel gezegd dat je het prima alleen had gekund. Jij bent voor jezelf opgekomen en jouw leidinggevende staat achter je!

2 likes

Herkenbaar. Ik ontvolg dan alle topics die ik half per ongeluk ben gaan volgen, maar toch niet zo interessant vind. Zo volgde ik het sollicitatietopic nog, terwijl ik allang niet meer op zoek ben. Het klaagtopic heb ik ook ontvolgd, want had eigenlijk nooit zin om het gezeur bij te lezen.

Nu is mijn lijstje met ongelezen topics weer lekker overzichtelijk :sunglasses:

1 like