Vervelend, maar probeer het te negeren. Jij weet zelf dat het niet ging (vind je het gek met 31 kinderen in groep 3) en dat heb je terecht aangegeven. Je weet natuurlijk niet wat je leidinggevende tegen haar gezegd heeft over haar afwezigheid, misschien is dat gesprek wel lullig verlopen en reageert ze dat nu (onterecht) op jou af.
ik heb daar niet genoeg geld voor op mijn rekening momenteel, anders is dat inderdaad het slimste
Hartstikke goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Jij weet zelf het best wat je nodig hebt en daar ben je voor opgekomen. Het is niet leuk dat iemand anders dan zo reageert, maar probeer dat naast je neer te leggen. Ik hoop dat dat lukt
In gezinnen. Ipv ‘‘de tering’’.
#gruwelXL
Is het voor een bedrijf? Voor jezelf?
Bij mijn werk reken ik 0.19 p/km.
Nee ik heb gewoon een vriendin ergens naartoe gebracht waar zij anders niet kon komen (geen ov)
Steek haar in de fik!
Ohnee wacht … dan kan ze ook niet meer helpen natuurlijk.
Hahaha lol ik zie dat nu pas :") ik vind rekenen en verbanden zien tussen getallen echt heel moeilijk
@Lentex vervelend dat ze zo reageerde! Maar je kan het feit dat je leidinggevende er iets mee heeft gedaan ook zien als dat zij het met je eens is. Anders had zij wel gezegd dat je het prima alleen had gekund. Jij bent voor jezelf opgekomen en jouw leidinggevende staat achter je!
Herkenbaar. Ik ontvolg dan alle topics die ik half per ongeluk ben gaan volgen, maar toch niet zo interessant vind. Zo volgde ik het sollicitatietopic nog, terwijl ik allang niet meer op zoek ben. Het klaagtopic heb ik ook ontvolgd, want had eigenlijk nooit zin om het gezeur bij te lezen.
Nu is mijn lijstje met ongelezen topics weer lekker overzichtelijk
Wow sick dit. Ik heb dus ook een hele rare niet fijne droom gehad door die foto
Heb mijn haar 200000 x gewassen met head & shoulders en nu ben ik er eindelijk tevreden mee. En is mijn hoofdhuid helemaal naar de teringgggg
Go youu!! Hoe vraag je dit? Haha ik kom zeg maar net kijken in de werk wereld (buiten bijbaantjes) en vraag me echt af hoe dit werkt.
Oh daarom ken ik het niet
#ontaardgezin
Vandaag eindelijk de moed gevonden om mijn coach van werk te bellen omdat mijn hoofd echt overloopt en ik er echt een beetje aan onder door ga… samen besloten om de huisarts te bellen en kan morgen al terecht… Mega eng.
Knap van je!
Loool wat is dit zit chateau meiland te kijken maar die stukjes ik geloof in mij tussendoor in de reclame dit wordt prachtige televisie denk ik
Sorry hoor
Ohh goed bezig hoor! Lijkt me echt een power gevoel geven. (Dit klinkt achterlijk, maar weet even geen andere benaming haha)
Door mijn vader van 65+