Snagtights! Verschillende lengtes en verschillende breedtematen, verschillende kleuren en ze gaan lang mee!
Ik had ook altijd gezeik met panty’s (te kort meestal) en ben echt fan van Snag.
Geen spon
Snagtights! Verschillende lengtes en verschillende breedtematen, verschillende kleuren en ze gaan lang mee!
Ik had ook altijd gezeik met panty’s (te kort meestal) en ben echt fan van Snag.
Geen spon
@iedereen die reageerde. Ja probeer het wel los te laten, het is voor mij totaal niets persoonlijks en dat maakt zij er nu wel van en dat vind ik gewoon kut. Dit is een beetje de druppel vandaag krijg 2 uur geleden een sorry dat ze chaggie reageerde en dat ze later nog wel erop terug komt, nou ik ga zo naar bed dus wordt dan morgen?
Maar moest t ff kwijt dus fijn dat t hier kan
Wat zei je terug : het enige wat in de lucht hangt is corona?
Ja maar dat kan niet meer in 2020. 💁 (Grapje) ok tijd om weer offline te gaan.
Gewoon jou aangetrouwde nicht dan toch?
Haha, toen iemand hier in de liveshows van the voice stond was het ook regionaal nieuws stiekem is dat wel het leukste nieuws
Vaak ben ik voor vrienden een persoon waarmee ze even willen praten voordat ze in therapie gaan (omdat veel mensen wel weten van mijn therapieën), maar nu begint zelfs een ex van 14(!) jaar geleden uit het niets op FB message over dat hij morgen in therapie gaat.
Die zag ik niet aankomen. Spreek die jongen al 10 jaar niet meer.
Edit: vond het wel knap dat hij z’n verhaal deed en hopelijk heb ik hem kunnen geruststellen
Het stomste aan online scrabbelen met vrienden is wanneer ze niet meer spelen omdat ze aan het verliezen zijn of pas na 5 dagen een zet maken ipv iedere dag. Vind het zo kinderachtig
Ik ben er echt met mijn hoofd niet bij. Ik had mijn haar in een clipje en ik was chocolade kruidnoten aan het eten. Toen deed ik het clipje uit en blijkbaar dus in het bakje met de kruidnoten. Even later pak ik een paar ‘kruidnootjes’ waar dus het clipje bij zat en bijt ik zo mijn clipje kapot.
Gelukkig geen pijn en niks doorgeslikt, maar man. Hoe dan?
Hahaha ja ik hoor die vent net zeggen “ik heb mijn blabla en mijn repertoire dus daar ligt het niet aan”. Nou ik denk dat het juist aan je repertoire ligt vriend.
Stiefnicht? Zo noem ik de kinderen van de vrouw van mijn oom ook! Omdat het zijn stiefkinderen zijn, zijn het dan mijn stiefneven en -nichten ipv neven en nichten.
Ik ga de aflevering woensdag kijken (kan vooruit kijken via Videoland), kan ik tegen m’n vriend zeggen “dat is familie van iemand die ik ken!”
Ik kan niet slapen, alweer niet, hoe dannn. Afgelopen dagen was ik juist zo moe en kon ik blijven slapen en nu wil mijn lijf ineens niet. Ik voel me voor het eerst in lange tijd ook niet zo mentaal uitgeput?? Terwijl ik een 10,5urige online opleidingsdag heb gehad. WHY BRAIN.
Bonusnicht! Zou Manon Meijers zeggen
Bah ik heb iets eng. Opeens valt mijn wifi uit en kan ik geen verbinding meer maken met mijn modem en mijn hue bridge en nu kan ik dus mijn lichten niet meer bedienen?? Echt super raar. En eng vooral
Met eventuele dingen wat je al een tijdje op je wishlist hebt? Ik heb een Apple pencil en ipad als doel nu. Zie dat de pencil nu 13€ euro goedkoper is dan tegenover Coolblue. Zit te twijfelen of ik het zal doen.
Ik ben vandaag niet met het verkeerde been uit bed gestapt maar uit een hoogslaper van zeven hoog gevallen. Echt, ik wist niet dat ik zo humeurig kon zijn. Edit: misschien maar een goed humeur kopen via Prime?
Maar ik denk dat ik mij nu zo kut voel omdat aangescherpte corona-eisen weer betekent dat ik veel dingen moet omgooien, net nu ik alles op de rails had. En dan moet ik met afstuderen ook weer meer digitaal doen en ik vond het juist zo fijn om weer dingen in persoon te kunnen doen.
Wat een lelijk woord
Teleurstellend bericht; goed humeur is uitverkocht bij prime. ik keek er ook al naar. wilde een voorraad aanschaffen.
Ja!
Als een soort vooruitzicht.
Ik zat vannacht ook wakker beneden en had hier ook last van. Heb je Ziggo?
Ik heb net op betalen gedrukt! Als ik het uiteindelijk toch koop, kan ik beter nu wat centjes besparen. De Ipad zelf was ook iets goedkoper maar dat geld heb ik nog niet bij elkaar. zelfs als ik bij CoolBLue de set zou kopen van ipad en pencil, zou dat maar 4 euro schelen. kan ik beter nu de voordeel pakken.