Oh dit geeft me echt hoop, ben ook al jaaaaren niet geweest en me nu eindelijk ingeschreven bij een nieuwe tandarts en een afspraak durven maken, volgende week moet ik. Hoop echt dat ik er daarna net zo over denk als jij nu, super fijn voor je!
Haha wtf, toen ik gisteren ging slapen en mijn hoofd op mijn kussen legde hoorde ik ineens gekraak, dus ik dacht wat is dit nou weer? Bleek er een zak opgevouwen in mn kussensloop te zitten??? Mijn broertje blijkt deze erin gedaan te hebben 

Echt zo kinderachtig en ik snap deze hele grap niet hoor? 
Ja! Heeft echt de hele nacht/ochtend geduurd hier
Ellende ellende
Ik heb echt megaspierpijn in mijn onderrug, wat een ontzettende schijtplek om spierpijn te hebben
Het is wel duidelijk dat ik nooit wat doe met mijn rug behalve erop liggen.
Ik hoop het echt voor je! Succes met je afspraak alvast
Daar heb ik heel vaak spierpijn maar dat komt denk ik omdat ik een holle rug heb plus op mn buik slaap. Dat schijnt ook slecht voor je onderrug te zijn. Heb je op je buik geslapen?
Nee ik denk het niet, slaap altijd op mijn zij. Echt een rotplek joh, irritant dat jij daar zo vaak last van hebt.
Ja mijn rug is zo hol dat de mensendiecktherapeut zei dat ik maar voor de rest van mn leven als ik stond iets met gebogen knieën moest staan om mn rug wat minder hol te krijgen. Lukt vooralsnog niet
ik vind het wel altijd fijn als ik echt last heb om me dan helemaal als een bolletje te maken zodat ik die spieren wat strek. Maar dit klinkt waarschijnlijk heel raar. Ik vind het iig helpen.
Ik ga ff een uitgebreide stretch routine voor nek en schouders doen want dit kan zo niet langer. En elke keer als ik stretch voel ik me zoveel beter. Moet het dagelijks gaan doen
@Lemongrab heb ook goeie voor onderrug, heb altijd stijve spieren daar, deze bijvoorbeeld

Oh nee klinkt niet raar! Ik zit ook al de hele te cat-cowen. Thanks ook @Banananana ik ga dat ff doen.
Liefst wil ik dat er even een tank over mijn rug komt heenrijden.
Paypal gaat vanaf volgend jaar inactieve accounts â¬12 per jaar laten betalen. Goed dat ik hier op tijd achterkom, heb in 2006 een account aangemaakt en vervolgens nog nooit gebruik van gemaakt.
Volgens dit artikel ga ik dood. Bye bye iedereen!
Een chipszak ofzo? Puur zodat je zou denken wtf? 
Nee, was een zak waar normaal toiletpapier inzit. Sorry, dan is âverpakking van het toiletpapierâ een betere omschrijving dan zak 
Ja, hij heeft dat gedaan zodat ik inderdaad zoiets zou hebben van ???. Maar alsnog vind ik het wel een rare en kinderachtige grap. Mijn broertje is overigens 22, je zou bijna denken dat hij 2 is
Die is van cola zero toch?
Ik weet nu iig wat ik me erbij voor moet stellen 
Haha ik vind het wel droog eigenlijk en soort van schattig dat je broertje van 22 een practical joke met je uit wil halen.
Haha, nja mn broertje is gewoon kut en gemeen dus ik kan dit totaal niet zien als droog en schattig. Heb eerder zoiets van: waar slaat dit nou weer op 
Dit is echt mn lievelingsstretch, zo chill