Oh nee klinkt niet raar! Ik zit ook al de hele te cat-cowen. Thanks ook @Banananana ik ga dat ff doen.
Liefst wil ik dat er even een tank over mijn rug komt heenrijden.
Oh nee klinkt niet raar! Ik zit ook al de hele te cat-cowen. Thanks ook @Banananana ik ga dat ff doen.
Liefst wil ik dat er even een tank over mijn rug komt heenrijden.
Paypal gaat vanaf volgend jaar inactieve accounts âŹ12 per jaar laten betalen. Goed dat ik hier op tijd achterkom, heb in 2006 een account aangemaakt en vervolgens nog nooit gebruik van gemaakt.
Volgens dit artikel ga ik dood. Bye bye iedereen!
Een chipszak ofzo? Puur zodat je zou denken wtf?
Nee, was een zak waar normaal toiletpapier inzit. Sorry, dan is âverpakking van het toiletpapierâ een betere omschrijving dan zak
Ja, hij heeft dat gedaan zodat ik inderdaad zoiets zou hebben van ???. Maar alsnog vind ik het wel een rare en kinderachtige grap. Mijn broertje is overigens 22, je zou bijna denken dat hij 2 is
Die is van cola zero toch?
Ik weet nu iig wat ik me erbij voor moet stellen
Haha ik vind het wel droog eigenlijk en soort van schattig dat je broertje van 22 een practical joke met je uit wil halen.
Haha, nja mn broertje is gewoon kut en gemeen dus ik kan dit totaal niet zien als droog en schattig. Heb eerder zoiets van: waar slaat dit nou weer op
Dit is echt mn lievelingsstretch, zo chill
Oh gelukkig dat hij dan geen berenklem in je kussensloop heeft gedaan.
Haha nee ik wist natuurlijk niet hoe hij is, ik zag een leuk broertje voor me
Kan je makkelijk paypal verwijderen? Ik gebruik het ook nooit, geen zin om 12 euro te betalen.
Ja heb ik ook meteen gedaan toen ik dit las.
Waar ben ik aan begonnen! Ik ga mân vriend voor zân verjaardag een officiĂ«le f1 race simulator experience geven, we kunnen er nog niet naartoe (persco ook even afwachten want in andere stad) maar ik wilde wel iets âgevenâ natuurlijk. Dus nu ben ik van de megagrote doos van mân Bath Bucket een race sim aan bouwen, als een soort surprise en ik bedenk veel te veel details.
Zit ik nu f1 stuurtjes na te tekenen? Jazeker.
Wat lief dat je er aan denkt!
Ja wel goed, de huisarts nam het serieus en kom volgende week terug met een ingevuld formulier om wat concretere antwoorden te hebben. Dan gaat ze kijken wat een vervolgstap zou kunnen zijn. heb soms wel twijfels dat ik denk âstel ik me niet aanâ maar hopelijk voorkom ik nu erger.
Nogmaals heel lief
Ja, vrij eenvoudig, had ook meteen mijn account verwijderd.
PayPal was altijd wel handig toen ik als tienermeisje eBay leeg aan het kopen was.
Hahaha Nee, mijn broertje is heel vervelend helaas⊠Dat maakt het wel anders.
Haha ja same, daar gebruikte ik het ook voor!