Wat je even kwijt wil #43

@KipTokTok Ja ik heb al gekeken, het is een Duits merk in huishoudartikelen maar zo te zien verkopen ze zelf niet, alleen via webshops en winkels van derden. Er staat ook nergens op van welke webshop het komt. Wat een gedoe pfff

Ik heb van de week juist een mail ontvangen dat ze mijn account gaan opheffen omdat ik hem nooit gebruik. Of zou dat een phishingmail zijn?

Na een week in spanning is opa net overleden en nu komt alles van de afgelopen dagen eruit. Nog nooit zo hard gehuild gewoon :cry:

16 likes

:heart: Sterkte

:tulip::two_hearts:

Veel sterkte! :heart:

Ach vrouw, gecondoleerd :pensive:

Sterkte :revolving_hearts:

Sterkte :bouquet:

Sterkte en gecondoleerdā™„ļø

Sterkte!

Ik en een aantal anderen komen de Teams meeting niet in en ik heb 0 zin om moeite te doen dit te verhelpen doeg ik ga YouTube filmpjes kijken

Gecondoleerd en veel sterkte!

Heel veel sterkte en gecondoleerd :heart: :heart: :heart:

Gecondoleerd :heart::heart:

Doordat mijn atletiekvereniging in risicogebied rood zit en ik brandhaarden wil vermijden, ben ik sinds nieuwe aanscherpingen niet meer daarheen geweest of samen met andere hardgelopen.
Ik mis nu echt het klein beetje sociale contacten (en afleiding dat het gaf) wat ik had weer. En na vanavond denk ik niet dat het veel beter word.

:heart::heart::heart:

Jeej heb last van mn allergieen en moest net een brug over fietsen 2x en nu ga ik lekker de hele dag hijgen als een hondje.

Omg deze stretch heb ik gisteravond voor het eerst gedaan en het was zo heftig, de meest intense stretch die ik ooit heb gedaan joh haha

Ik lees nu bij en gecondoleerd @Axolotl, heel veel sterkte.

Sterkte @Axolotl :heart: