Wat je even kwijt wil #43

paypal is wel echt top, ik gebruik het vrijwel altijd, je kan ook retourkosten terugkrijgen als je zelf een retour terug moet betalen als je met paypal hebt betaald!

9 likes

Gelukkig kan ik bij Ali met iDEAL betalen haha.

Wat superlief en leuk! M’n vriend (sim racer) is onder de indruk! Ik liet het even zien

Hahah sick, ok dan komt de boodschap hopelijk aan!

1 like

Dankje voor het posten! Bedacht me net dat ik er eentje heb op een ander mailadres en m’n vriend waar we niks mee doen ook dus heb ze meteen opgeheven.

1 like

Er is een gigantisch pakket van 21 kg bij mij thuisbezorgd, dat niet voor mij is? Het is wel mijn adres + huisnummer, maar er staat een andere naam op. Het is geloof ik niet een van de vorige bewoners want die namen herken ik allemaal inmiddels wel. Heb al in de appgroep met de buren gevraagd of hij voor iemand is, maar daar is niks uitgekomen. Wat moet ik hier nou weer mee?

Staat er op bij welk bedrijf het komt op de doos? Dan daarmee contact zoeken, die kunnen vaak het oplossen (retourlabel geven/laten ophalen)
wel vervelend.

1 like

Wat fijn voor haar! Zal vast een hele opluchting zijn dat ze weg kan bij die vreselijke huisgenoten

1 like

Ik zou ook het bedrijf bellen en het zsm retour sturen. En als er iemand aanbelt met “Oooh oeps per ongeluk hier geleverd”, doen alsof je niks hebt ontvangen. Genoeg oplichters die zo werken namelijk.

5 likes

Ahh spannend hoor, ik hoop ook mee voor haar!

1 like

@KipTokTok Ja ik heb al gekeken, het is een Duits merk in huishoudartikelen maar zo te zien verkopen ze zelf niet, alleen via webshops en winkels van derden. Er staat ook nergens op van welke webshop het komt. Wat een gedoe pfff

Ik heb van de week juist een mail ontvangen dat ze mijn account gaan opheffen omdat ik hem nooit gebruik. Of zou dat een phishingmail zijn?

Na een week in spanning is opa net overleden en nu komt alles van de afgelopen dagen eruit. Nog nooit zo hard gehuild gewoon :cry:

16 likes

:heart: Sterkte

:tulip::two_hearts:

Veel sterkte! :heart:

Ach vrouw, gecondoleerd :pensive:

Sterkte :revolving_hearts:

Sterkte :bouquet:

Sterkte en gecondoleerd♄