@Dombo Is je slaapkamer niet wat koeler? Dan zou ik hem daar onder het bed of in een kast leggen.
Koelkast is geloof ik te koud om hem lang te bewaren.
Ik kan er echt met mn hoofd niet bij dat je je in Amerika moet laten registreren om te mogen stemmen ipv dat je gewoon je biljet thuis krijgt en op de stemdag naar het dichtbijzijnde bejaardentehuis sloft
Ik heb net 10 sessies met een personal trainer geboekt en ik schijt in mijn broek. Als ik verdwijn van het forum ben ik gestorven aan burpees
Huh maar dan is er gemiddeld €50 pp opgehaald? Ik geloof dat gewoon niet
Is er geen andere reden dat er nieuw tikken is gestuurd?
Jaa klopt haha, niet voor jaren, maar een maandje of 9 kan wel. Ik ga hem als het goed is binnen 4 maanden openen dus heb er wel vertrouwen in
@Huismus ik woon in een studio dus dat helaas niet. Ik heb wel een gangetje, ik denk dat ik hem dan maar daar ga neerleggen! Daar zit geen verwarming dus zal het iets koeler zijn
Had om mezelf op te vrolijken een hele leuke trui via vin ted gekocht maar de verkoper heeft het geannuleerd meh
Ik heb laatst een open tikkie voor iets gestuurd en die ging al heel snel dicht
Er zit ook een maximum aantal personen op, uit mijn hoofd 30. Dus dat kan wel kloppen.
@Twijfelkont Hoe gaat het nu met je? Is het een beetje vol te houden allemaal? Heel veel sterkte
Op de een of andere manier heb ik het echt super benauwd buiten. Alle shit die ik nodig had gehaald en nu even een pitstop in het koffie tentje hier. (Nu het nog kan)
Ik ben online een evenement aan het volgen over social media marketing maar er is nu iemand een kwartier aan het uitleggen hoe je het beste kunt focussen op thuiswerken (beetje mosterd na de maaltijd gezien we al zes maanden verder zijn) en hoe je een vision board moet maken voor inspiratie. “Just putting it out in the universe can help you” oké Mascha, niet wat ik van dit evenement verwacht had (ik wil gewoon voorbeelden zien, met resultaten en leuke tips ofzo).
Voordeel van dit thuis volgen: je kunt gewoon gelijk weg zonder je schuldig te voelen joe joe!
Haha die lepel doet me echt aan miniature cooking denken!
Kwam hier eens per toeval op en kwam toen in een loop terecht op YT, wordt door miljoenennn mensen bekeken
Merkwaardig he. Echt van sushi tot aan taarten! Ik denk voor een deel van poppenhuizen-inboedels, of zelf maken?
Mini groente is soms voorhanden in de supermarkt, of ze hakken een grote wortel fijn in mini vorm.
Heeft dit een asmr doel, wie kijkt dit? (Behalve wij haha)
Ik moet zo naar mijn werk fietsen en het gaat steeds harder regenen. Hoop echt dat het straks droog is, stond gister ook al met doorweekte broek op mijn werk
Wat een gepriegel! En dan die botte mes. Ik vind het ook echt fascinerend waarom je dit idd zou doen. En waarom zou je dit kijken?! Het eindresultaat ziet er oprecht lekker uit, maar dat is een hap en dan is alles op. Zo jammer.
Ik ben een Amerikaans staatsburger maar woon dus in Nederland en ik durf niet te zeggen of het proces exact hetzelfde is als je in Amerika woont, maar ik vind het Zo’n. Gedoe. Je moet eerst al je persoonsgegevens invullen, dan allerlei formulieren uitprinten, die moet je ondertekenen en per post opsturen én je moet je representative mailen en weet ik het wat. Dan krijg je een keer je ballot opgestuurd. Het wordt je in ieder geval (vergeleken met NL) zeker niet makkelijk gemaakt.
Komt bijna over als een ontmoedigingsbeleid haha. Wat is de gedachte hierachter? Dat er niet te lichtvaardig wordt omgegaan met het stemrecht door er div waarborgen en stappen aan te verbinden?
Weet wel dat sommige landen gewoon heel anders georganiseerd zijn, bijv een GBA kennen ze niet in Engeland (dacht ik). Dus toen we voor werk een formeel stuk wilden versturen naar Engels persoon, verliep dat heeel anders en vond ik eerst gek. Totdat ik me bedacht dat je zooo gewend bent aan je eigen systeem en dat het andere niet per se vreemd is en gewoon een eigen logica kent
Ik ga dus binnenkort verhuizen (sorry ik ben ook even een one issue poster ) en ik moet dus zelf laminaat gaan leggen. Gelukkig hebben een aantal mensen al aangeboden om te helpen, en is het volgens de beschrijving op de Ikea site vrij makkelijk te leggen. Maar ik weet dus precies 0 van klussen en alles wat ermee te maken heeft.
Wat zijn handige dingen om aan te schaffen en rekening mee te houden als je laminaat gaat leggen? En is een vloer van ongeveer 25m2 in een dag gelegd denken jullie?