Sterkte!
Ik en een aantal anderen komen de Teams meeting niet in en ik heb 0 zin om moeite te doen dit te verhelpen doeg ik ga YouTube filmpjes kijken
Gecondoleerd en veel sterkte!
Heel veel sterkte en gecondoleerd
Gecondoleerd
Doordat mijn atletiekvereniging in risicogebied rood zit en ik brandhaarden wil vermijden, ben ik sinds nieuwe aanscherpingen niet meer daarheen geweest of samen met andere hardgelopen.
Ik mis nu echt het klein beetje sociale contacten (en afleiding dat het gaf) wat ik had weer. En na vanavond denk ik niet dat het veel beter word.
Jeej heb last van mn allergieen en moest net een brug over fietsen 2x en nu ga ik lekker de hele dag hijgen als een hondje.
Omg deze stretch heb ik gisteravond voor het eerst gedaan en het was zo heftig, de meest intense stretch die ik ooit heb gedaan joh haha
Ik lees nu bij en gecondoleerd @Axolotl, heel veel sterkte.
Deze vind ik ook fijn:
En dan meekijken met je arm zodat je je rug nog wat extra kan verlengen.
Ik ging dit net proberen maar ik kom niet eens in deze houding joh haha
Haha ja het is intens. Maar mij lukt het met een steuntje voor en een kussentje onder m’n knie tegen de muur zodat ik erheen kan glijden hahah
Van deze voel ik nooit zo veel, waarschijnlijk voer ik het gewoon niet goed uit. Waar hoor je deze te voelen?
ik voel het vooral gewoon de rug qua dat hij verlengt, volgens mij is het vooral bedoeld voor onderrug in verlening naar het bekken bij gebogen been.
De truc is denk ook om tijdens je ademhaling op juiste moment het gebogen been nog iets te naar beneden te duwen en nekwervels iets te verlengen door weg te kijken.
Mocht je nog toppers hebben voor je nek/schouders/bovenrug hit me up hahah.
Oh ik lees nu pas verder. @Axolotl gecondoleerd kan me voorstellen dat alles er nu uit komt.
Voor nek vind ik het fijnst twee handen op je achterhoofd en dan kin op de borst.
En hoofd schuin, linkerhand bij rechteroor en dan je hoofd opzij trekken maar met je linkeroor voor je schouder (dus niet boven of achter je schouder). Dus schuin schuin ofzo. Dat voel je dan na een tijdje in je rechter schouderblad helemaal.
Hahah, zijn we nu massaal nek/schouders/rug aan het stretchen door @Banananana?
- Ik wel
- Ik niet
0 stemmers
Maar thanks, goede invloed dit!
Gecondoleerd!