Wat je even kwijt wil #43

De slimste mens in België is weer begonnen :partying_face:

1 like

Ahhhh, veel sterkte!

Waar komen die deelnemers vandaan dan?

14 likes

Zo lief allemaal, bedankt :heart: Ben inmiddels gestopt met huilen en de worteltaart staat in de oven zodat ik straks troostvoer heb. En de kinderen zijn zo lief, komen steeds m’n tranen weg vegen en de jongste vroeg of hij van z’n zakgeld een nieuwe opa moest kopen :joy:

Vrijdag ochtend is de uitvaart. Om 8 uur. Zodat m’n oom en tante weer op tijd terug kunnen naar Italië.

Hoop dat we nu onze portie ellende voor dit jaar wel hebben gehad.

56 likes

Ik smelt :heart: :heart: En gecondoleerd, veel sterkte!

2 likes

Ja, ik krijg hem ook! Heb meteen gebeld toen ik je story op insta zag haha

1 like

mijn bankrekening was blijkbaar leeg, daar kwam ik achter op het station. Ik zou niet naar mijn kamer kunnen dan, maar gelukkig kwam mijn moeder om mijn ov kaart op te laden.
Dit was voor mij wel de druppel en ik heb echt zitten janken op een bankje op het station. Zo intens moe van alles. Zit nu in de trein, maar mijn ogen zijn nog steeds niet droog haha.
Ik ga morgen vooral vieren dat dit jaar voorbij is denk ik.

4 likes

Aaah heb een deadline om 23:59 maar wil het vanavond afhebben om dan lekker haunting of bly manor te kijken, maar ik ben zo traaag. Ik heb gewoon 23:59 in mijn hoofd en dan klopt 20:00 niet.

Informed guess?
Is een theologische term haha

1 like

Zo’n rel collega stuurt een documentje door over de corona maatregelen “ooohh uitgelekte info van de Volkskrant” ja Corrie lekker boeie ken je niet heel ff paar uurtjes wachten dan

2 likes

Nee Corrie moet gauw nog ff naar de kroeg voor het zover is

7 likes

Educated guess?

1 like

hahaha lief! Oh my goodness wil voor sommigen nog wel eens werken als term

1 like

Veel sterkte :heart:

Pfff mijn vader zijn filiaal moet sluiten (niet corona gerelateerd) en nu is hij zijn personeel aan het bellen met het nieuws. En waaauw wat ben ik blij dat hij mijn baas niet is. Wat een oetlul kan hij zijn zeg. :joy:

2 likes

:heart::heart::heart::heart:

Ahh wat lief.
Sterkte :kissing_heart:

Ik heb al de hele dag “stil maar, wacht maar alles wordt nieuw, de hemel en de aarde” in m’n hoofd maar kende de rest van de tekst niet meer. Eerste regel “nu gaan de bloemen nog dood” :rofl:

3 likes

@Axolotl veel sterkte lieverd! :heart:

Het hangt natuurlijk wel van het vogeltje af maar die van mij poept alleen op zijn vaste plekken (zijn kooi, speelplek etc) en als het opgedroogd is maak je het super makkelijk schoon. Hij vliegt zelfs van mijn schouder af om op zijn vaste plek te poepen. Er zijn veel dingen best intensief aan het houden van een vogeltje maar de poep is oprecht een non-issue imo haha.