Wat je even kwijt wil #43

Nee ik zit nog steeds in deze houding met mijn laptop op bed

49 likes

Chill thanks! Dat thuiswerken is geen goede voor mijn spieren namelijk haha.

1 like

Voor schouders/nek hele simpele: doe beide armen op schouderhoogte horizontaal gestrekt, vingers uit elkaar, bij 1 arm de duim omhoog en de andere omlaag, kijk naar de arm met de duim omlaag. Wissel van (kijk)-kant en draai dus je hand zodat die duim omlaag is. Herhaal dit een aantal keren.

(is die logisch uitgelegd zo? haha)

4 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

Sterkte!

Aah damn :cry: gecondoleerd en sterkte de komende tijd. :kissing_heart:

@Axolotl ach nee meissie toch <3 heel veel sterkte <3

Als mensen vragen hoe mijn dag gaat, legt dit het het beste uit. https://www.reddit.com/r/Unexpected/comments/ja8zvb/nice_execution/

3 likes

Gecondoleerd en sterkte :heart:

@Axolotl heel veel sterkte!:heart:

Door @Croky heb ik zin in croky bolognese chips😭 En we doen een poging tot afvallen dus mag niet. En corona dus mag ook niet voor onzin van mezelf naar de winkel.

Ik heb die mail zelf niet ontvangen terwijl ik al lange tijd inactief was. Zou ook kunnen dat die in m’n spam is beland.

De slimste mens in België is weer begonnen :partying_face:

1 like

Ahhhh, veel sterkte!

Waar komen die deelnemers vandaan dan?

14 likes

Zo lief allemaal, bedankt :heart: Ben inmiddels gestopt met huilen en de worteltaart staat in de oven zodat ik straks troostvoer heb. En de kinderen zijn zo lief, komen steeds m’n tranen weg vegen en de jongste vroeg of hij van z’n zakgeld een nieuwe opa moest kopen :joy:

Vrijdag ochtend is de uitvaart. Om 8 uur. Zodat m’n oom en tante weer op tijd terug kunnen naar ItaliĂ«.

Hoop dat we nu onze portie ellende voor dit jaar wel hebben gehad.

56 likes

Ik smelt :heart: :heart: En gecondoleerd, veel sterkte!

2 likes

Ja, ik krijg hem ook! Heb meteen gebeld toen ik je story op insta zag haha

1 like

mijn bankrekening was blijkbaar leeg, daar kwam ik achter op het station. Ik zou niet naar mijn kamer kunnen dan, maar gelukkig kwam mijn moeder om mijn ov kaart op te laden.
Dit was voor mij wel de druppel en ik heb echt zitten janken op een bankje op het station. Zo intens moe van alles. Zit nu in de trein, maar mijn ogen zijn nog steeds niet droog haha.
Ik ga morgen vooral vieren dat dit jaar voorbij is denk ik.

4 likes

Aaah heb een deadline om 23:59 maar wil het vanavond afhebben om dan lekker haunting of bly manor te kijken, maar ik ben zo traaag. Ik heb gewoon 23:59 in mijn hoofd en dan klopt 20:00 niet.

Informed guess?
Is een theologische term haha

1 like

Zo’n rel collega stuurt een documentje door over de corona maatregelen “ooohh uitgelekte info van de Volkskrant” ja Corrie lekker boeie ken je niet heel ff paar uurtjes wachten dan

2 likes