Wat je even kwijt wil #43

Nee Corrie moet gauw nog ff naar de kroeg voor het zover is

7 likes

Educated guess?

1 like

hahaha lief! Oh my goodness wil voor sommigen nog wel eens werken als term

1 like

Mijn vader gebruikt op Whatsapp dus standaard ā€˜hihi’ in plaats van ā€˜haha’. En ik zie echt steeds een geheimzinnig giechelende man van bijna 60 voor me bij alles wat ie zegt :joy:

35 likes

Veel sterkte :heart:

Pfff mijn vader zijn filiaal moet sluiten (niet corona gerelateerd) en nu is hij zijn personeel aan het bellen met het nieuws. En waaauw wat ben ik blij dat hij mijn baas niet is. Wat een oetlul kan hij zijn zeg. :joy:

2 likes

:heart::heart::heart::heart:

Ahh wat lief.
Sterkte :kissing_heart:

Ik heb al de hele dag ā€œstil maar, wacht maar alles wordt nieuw, de hemel en de aardeā€ in m’n hoofd maar kende de rest van de tekst niet meer. Eerste regel ā€œnu gaan de bloemen nog doodā€ :rofl:

3 likes

@Axolotl veel sterkte lieverd! :heart:

Het hangt natuurlijk wel van het vogeltje af maar die van mij poept alleen op zijn vaste plekken (zijn kooi, speelplek etc) en als het opgedroogd is maak je het super makkelijk schoon. Hij vliegt zelfs van mijn schouder af om op zijn vaste plek te poepen. Er zijn veel dingen best intensief aan het houden van een vogeltje maar de poep is oprecht een non-issue imo haha.

Willen er weer forummers het tekenspelletje doen? Hebben we tijdens de vorige lockdown aardig veel gedaan…

hier kan je joinen!

1 like

Yess verslag is ingeleverd nu lekker serie kijken!

9 likes

Gecondoleerd :heart:

Hahaha ohjA dit spel. @Zemraluani UI :joy:

2 likes

Echt hoe ik ben; trots op 300 dagen stappendoel halen :upside_down_face:

37 likes

@Tampie jij bent nu de baas van het spel dus als je nog wil spelen moet jij op start klikken

Gatverdamme man ik had je best hoog zitten maar je bent in 1 klap naar de bodem gedonderd nu hoor

giphy

5 likes

Wow ik faal na een week al. Supergoed!

2 likes

Ik wil nu een jaar halen (19 december dacht ik), heb echt ambities in mijn leven :upside_down_face: :woman_shrugging:

4 likes