Nee Corrie moet gauw nog ff naar de kroeg voor het zover is
Educated guess?
hahaha lief! Oh my goodness wil voor sommigen nog wel eens werken als term
Mijn vader gebruikt op Whatsapp dus standaard āhihiā in plaats van āhahaā. En ik zie echt steeds een geheimzinnig giechelende man van bijna 60 voor me bij alles wat ie zegt
Veel sterkte
Pfff mijn vader zijn filiaal moet sluiten (niet corona gerelateerd) en nu is hij zijn personeel aan het bellen met het nieuws. En waaauw wat ben ik blij dat hij mijn baas niet is. Wat een oetlul kan hij zijn zeg.
Ahh wat lief.
Sterkte
Ik heb al de hele dag āstil maar, wacht maar alles wordt nieuw, de hemel en de aardeā in mān hoofd maar kende de rest van de tekst niet meer. Eerste regel ānu gaan de bloemen nog doodā
Het hangt natuurlijk wel van het vogeltje af maar die van mij poept alleen op zijn vaste plekken (zijn kooi, speelplek etc) en als het opgedroogd is maak je het super makkelijk schoon. Hij vliegt zelfs van mijn schouder af om op zijn vaste plek te poepen. Er zijn veel dingen best intensief aan het houden van een vogeltje maar de poep is oprecht een non-issue imo haha.
Willen er weer forummers het tekenspelletje doen? Hebben we tijdens de vorige lockdown aardig veel gedaanā¦
hier kan je joinen!
Yess verslag is ingeleverd nu lekker serie kijken!
Gecondoleerd
Echt hoe ik ben; trots op 300 dagen stappendoel halen
Gatverdamme man ik had je best hoog zitten maar je bent in 1 klap naar de bodem gedonderd nu hoor
Wow ik faal na een week al. Supergoed!
Ik wil nu een jaar halen (19 december dacht ik), heb echt ambities in mijn leven