Ik geniet echt zo erg van Gilmore Girls
en zo chill dat ik nog 7 seizoenen te gaan heb. Oh en shout out naar Lane, zo grappig is zij
Dit nummer werd gezongen op de begrafenis van mijn oma en ik vond het toen zo’n mooi lied. Ik heb verder niks met de kerk, ik had tot dat moment nog nooit een dienst bijgewoond of een kerkkoor religieuze liedjes horen zingen maar op dat moment haalde ik er heel veel troost uit. En dat terwijl het niet per se een vrolijk lied is haha. Toch wel mooi wat muziek met je kan doen.
Ik heb dit dus een paar jaar geleden gebinged maar ik was helemaal vergeten dat dat 7 seizoenen waren. Wtf wat veel eigenlijk haha
Haha ja en vroeger maakten ze ook gewoon nog seizoenen met lange afleveringen (minstens 20).
Ook bizar om te bedenken dat al die acteurs (toen nog zo jong) nu 40/50 jaar zijn haha
Blijft bizar dat Lane in het echt 27! was toen de serie begon. Ze leek echt 16.
Mijn god, er is gewoon een feest hier bij de achterburen?! In de wijk app gaat het helemaal los.
“Ja we zijn buiten dus dan mag het en je wordt maar één keer 50”
Echt hoor, in staat om de politie te bellen.
En dean was daar ook nog z’n broekieeee. ook in supernatural zie je hem gewoon echt opgroeien nog. (Daar is Dean, Sam. en zijn broer heet dan Dean. om het amkkelijk te houden!!!)
@Blush ik zou gewoon bellen hoor. Dan vieren ze volgend jaar maar de 51e verjaardag. Dat wordt je ook maar één keer 🤷
Lol ja geniet er maar van want wie weet is het meteen je laatste verjaardag Truus
Ik moest nog eten dus heb maar pizza besteld bij mijn favoriete lokale Italiaan na deze bevalling van een persconferentie.
Eten bestellen in 2019: lui, onnodig, geldverspilling
Eten bestellen in 2020: Steun de ondernemers. Red de economie. Een lokale held.
Zit al meer dan een uur in dat forumbadje.
Er zijn zelfs mensen die grappen waar hun uitnodiging is gebleven. WAAROM WOON IK HIER.
Duuus ik heb sinds vandaag een soort van bijbaantje als een soort van paardenfluisteraar/trainer haha. Nooit gedacht dat ik ooit nog eens iets, na jaaaaaren weer, echt met paarden zou doen. Maar wat was vandaag leuk zeg
Heel veel sterkte toegewenst !
Ja hoor, Sander S, Jort K. mevrouw heeft een type
Grootheidswaanzin en arrogant?
Lol ik keek per ongeluk even naar de tv show.
“Ik Ivo Niehe feliciteer Ivo Niehe de Grote met de Televizierring oeuvreaward, een prestatie van ongekend formaat van een uitzonderlijk talent dat we nog niet eerder in Nederland hebben mogen aanschouwen. Mille felicitations!”
Random maar hebben jullie deze maand al Mars gezien? Je ziet hem in het zuidoosten op dit moment. Zo bijzonder vind ik het!
Het is me nooit opgevallen hoe bekakt Femke Halsema eigenlijk praat. Echte hete aardappel in de keel zegmaar.
Zit die meid aanvullende maatregelen voor Amsterdam aan te kondigen? Dat kan ik niet aan hoor, na die persco