Wat je even kwijt wil #43

Er zijn zelfs mensen die grappen waar hun uitnodiging is gebleven. WAAROM WOON IK HIER.

1 like

Duuus ik heb sinds vandaag een soort van bijbaantje als een soort van paardenfluisteraar/trainer haha. Nooit gedacht dat ik ooit nog eens iets, na jaaaaaren weer, echt met paarden zou doen. Maar wat was vandaag leuk zeg

18 likes

Heel veel sterkte toegewenst :heart:!

Ja hoor, Sander S, Jort K. mevrouw heeft een type

3 likes

Grootheidswaanzin en arrogant?
:stuck_out_tongue:

Lol ik keek per ongeluk even naar de tv show.

ā€œIk Ivo Niehe feliciteer Ivo Niehe de Grote met de Televizierring oeuvreaward, een prestatie van ongekend formaat van een uitzonderlijk talent dat we nog niet eerder in Nederland hebben mogen aanschouwen. Mille felicitations!ā€

2 likes

Random maar hebben jullie deze maand al Mars gezien? Je ziet hem in het zuidoosten op dit moment. Zo bijzonder vind ik het!

5 likes

Het is me nooit opgevallen hoe bekakt Femke Halsema eigenlijk praat. Echte hete aardappel in de keel zegmaar.

2 likes

Zit die meid aanvullende maatregelen voor Amsterdam aan te kondigen? Dat kan ik niet aan hoor, na die persco

1 like

Heb je een link van een site. Heb er een op bol gevonden, maar zonder reviewšŸ˜‡

Er is een AD topic :heart:
En ik heb ervaring gehad met medicatie en ben 2 x niet aangekomen, dus het hoeft niet. Oh en hopelijk kan er iemand mrt je meedenken hierin welke medicatie het beste is en miss welke minder bijwerkingen heeft.

Knuffelā™”

1 like

Ja die heb ik! Drie of vier kleuren kun je kiezen, toch? Zal anders morgen even de link pm’en

1 like

Dat wist ik niet, zal daar eens kijken. Thanks :heart:

1 like

Graag :kissing_heart:

Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met thuiswerken, had van de werk een impulsieve bui bij de kapper dus er is echt 15 cm van m’n haar afgegaan en wilde lange curtain bangs, maar heb iedere keer als ik in de spiegel kijk echt mega veel spijt van haha

5 likes

En anders psychisch praattopic of mijn PB mag ook altijd :heart:

1 like

Ik zag laatst Vjeze Fur OMA KAT gebruiken en die vond ik ook super geslaagd @Hatsmetflats

3 likes

Ik ben mijn huisje steeds gezelliger aan het maken, spullen via MP aan het verkopen en alles wordt steeds meer ƩƩn geheel en vind het zo knus en fijnā™„ļø
Ik ben ook al mega blij met mijn werkboek in wording. Morgen alleen nog mijn bureaustoel die binnen moet komen en in elkaar gezet moet worden :partying_face:

22 likes

Weer helikopters cirkelend boven de wijk (ut). Werd er wakker van, ben echt bang dat er weer iemand van zijn fiets is getrokken…

Edit: jawel hoor…

Aah leuk! Denk ik haha ik vind het wel interessant! Mijn vriend zat helemaal van dat het wel een satelliet moest zijn toen ik erover begon maar ik dacht al een planeet. Jupiter kon je paar jaar geleden ook goed zien.
Ik ging nu ook pas lezen over die Tesla die de ruimte in is geschoten en daar gewoon baantjes door de ruimte maakt.

1 like