Haha nee ik vind het chill.
Daarom saai tussen haakjes. 
Nou, die vier maanden op kantoor waren leuk, maar nu konden ze er echt niet meer omheen en zijn we weer naar huis gestuurd.
Ik heb echt zin om een hutje op de hei ergens in Noorwegen of Frankrijk te huren voor de hele winter en de boel de boel te laten. Ben er helemaal klaar mee. Ik snap echt dat de overheid deze maatregelen moet nemen, maar het komt gewoon door het idiote gedrag van mensen. En daar ben ik dus klaar mee.
same! Ik merk ook dat ik me ZO gefrustreerd voel door alles!!!
Ik wou dat je in de postnl app ook kon zien wanneer je post is afgeleverd, ipv alleen dat het onderweg is. Ik ben excited want mn oorbellen komen vandaag maar geen zin om steeds naar de deur te lopen. Ga nu toch wel ff doen, voor de 2e keer.
Vanaf welke leeftijd kan een kind/baby s avonds ook bij anderen slapen? Waar ouders bij zijn. Dus niet in zijn eigen bed.
Ligt een beetje aan hoe flexibel het kind is en hoe ouders het hebben aangepakt. Sommige baby’s slapen al vanaf een paar weken overal, andere baby’s kunnen alleen maar in hun eigen bedje slapen.
Pff fijn dit te lezen ik voel me ook mega moody vandaag en vind iedereen irritant
Een van mijn katten heeft naast de kattenbak geplast
Ik heb natuurlijk meteen alles schoongemaakt en de kattenbak verschoond maar mijn hoofd maakt er meteen een toekomstdrama van met kattenplas overal. Hopen dat het vooral eenmalig was 
Haha wat een perikelen heb jij met die doeken. Denk dat je alles aan je broek moet gaan afdrogen
Vanochtend gehoord dat we ook niet meer naar kantoor kunnen (hiervoor mochten we 1 dag per week). Ik snap de maatregelen en sta er ook helemaal achter, maar ik vind het ZO kut.
23! Op naar een beter jaar!
Ulgg wat zijn mensen irritant in de supermarkt zeg. Er is een logische route maar op een of andere manier is een pijl omgedraait ofzo. Nou werd nog net niet vermoord omdat ik wel de logische route volgde en zij die pijl.
(Ohja en zij waren met zn 2en… als je dan zo goed de regels wilt volgen ga dan alleen jut en jul)
Gefeliciteerd, op een nieuw jaar, nieuwe kansen. 
Shit ik wilde weg zijn voordat er een werkman kwam voor een offerte maar ik ben te laat
Akward times.
Ik ga soort van noodgedwongen boodschappen 2 dorpen verderop doen omdat hier de kerkgangers in net zulke grote getallen als Staphorst in de kerk zitten en daarna dus in de supermarkt waar ik kwam staan om corona uit te delen. 
En online bestellen wil ik nog niet, dat is de keus die daarna komt.
Vanaf welke leeftijd dan ook. Ligt alleen heel erg aan het kind en de ouders hoe het gaat. Als je je kind regelmatig ergens anders wilt laten slapen is zo vroeg mogelijk denk ik het beste zodat het kind vrij flexibel wordt. Maar als je een gevoelige baby hebt die snel overprikkeld is lijkt het me niet fijn.
Gefeliciteerd

Sorry moest een beetje lachen om corona uitdelen 
Maar snap wat je bedoelt trouwens heel rot.