Wat je even kwijt wil #43

Ja :rofl: maar zo lijkt het wel met de cijfers hier. Ach ja, dit is voor mij gelukkig wel een oplossing denk ik; gewoon stuk verder fietsen voor boodschappen.

1 like

Gefeliciteerd, hoop dat dit jaar beter wordt dan je vorige! En dat je vandaag een lekker taartje kan eten :cake:

1 like

@VickyViolence Nou dat Zalando inruilen is een lachertje hoor allerlei nieuwe sneakers zou ik hooguit 5 a 7 euro nog wat voor ontvangen. :joy:

1 like

Erg he?! Vind het echt bizar hoe weinig rekening ze er mee houden. Laatst stonden er twee met elkaar te kletsen over hoe een onzin het was en dat het een straf was van God blablabla. Heb dan zo veel zin om in discussie met ze te gaan. Maar heeft helaas toch geen zin :weary:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

@Hatsmetflats ga je het vandaag nog vieren met een lekker taartje voor jezelf? :smiley:

Ik schrok echt even van bericht ook van burgemeester hier hoor; ja, we moeten het samen doen maar we mogen wel met x aantal in de kerk zitten want normaal is er plek voor x aantal dus dan is er ruimte zat met die beperking qua mensen.

Ik kan er niet bij dat de burgemeester dit promoot op deze manier. Stadions/theaters zijn allemaal ook groot en mogen ook niet zoveel mensen ontvangen. De kerk is echt niet belangrijker dan de culturele sector of sport.

En discussie aangaan heeft geen zin inderdaad, dus dan ga ik wel gewoon de brug over voor de boodschappen. Minder moeite en voelt veiliger.

4 likes

Als ik het goed begreep is zijn vrouw dominee, dus waarschijnlijk is dat de reden dat het door de vingers wordt gezien. Vind het ook echt bizar hoor. Ze zouden niet veel zingen, maar als je op zondag langs bepaalde kerken loopt hoor je ze een paar straten verderop al? Maar vooral lekker je ding blijven doen hoor, als je Corona krijgt is dat gewoon Gods wil :+1:t3:

4 likes

Ja echt vreemd he hoe ze die prijzen bepalen?? Ik kan voor een aantal stuks waar ik op UW of Vinted niet eens 1 euro voor kan krijgen bij Zalando €4 krijgen en dan hoef ik niet met die “aanfoto aub???” berichten te dealen. Daar doe ik het voor, kan ik ten minste wat makeup voor bestellen dan.

@Hatsmetflats gefeliciteerd!! :raised_hands:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! En hopelijk met een heel lekker :birthday:

1 like

Ja, volgens mij draait het bij hun ook meer om het aanmeten van een groener persona dan dat ze er echt wat mee willen bereiken/verdienen. Anders had het systeem echt wel beter in elkaar gezeten bijvoorbeeld door ook te kunnen invoeren welk model je aanbiedt of materiaal/maat etc. Of met machine learning zouden goed geschoten foto’s (oké dat blijft lastig) geanalyseerd kunnen worden. Dat het systeem later op basis van bepaalde informatie met een realistischere prijs kan komen.

2 likes

Ohh dat valt wel mee! Ik geloof wel dat het er mee te maken kan hebben. Denk dat wij mensen koffie soms best onderschatten. Maar chill dat t werkt :D.

1 like

Allereerst heel veel sterkte gewenst met het verlies van je opa :rose:. Wat betreft het testen, een collega van mij had in eerste instantie een afspraak voor morgen staan maar toen ze later keek op de site bleek er toch nog een afspraak voor dezelfde dag mogelijk te zijn dus wie weet helpt het om de site in de gaten te houden mocht je niet hij je huisarts terecht kunnen zoals @mores aanraadde.

Hieperrrrrdepiep hoera, gefeliciteerd! Een mooi nieuw levensjaar gewenst!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Mijn vriend werkt sinds vorige week ook volledig vanuit huis en aaargh ik word gek. Het is heel gezellig hoor, maar hij maakt geen afspraken met me. Hij is leidinggevende, dus wordt soms gebeld door medewerkers en zit vaak in skype overleggen.

En hij praat dan zoooo luid. Als ik van tevoren weet dat hij bijv. van 13 tot 14 overleg heeft, dan kan ik dat uurtje even met m’n laptop verplaatsen naar de woonkamer. Maar nee hoor, net wanneer ik lekker in m’n onderzoek zit terwijl we beide rustig zitten te werken, begint hij ineens tegen zijn laptop ‘‘HEEEE insert naam collega HOE GAAT HET!!!’’ te skreeuwen. Zo irritant.

En dan moet ik ineens verplaatsen en ben ik uit m’n flow. En soms ben ik gewoon in mn chillkleding aan het het werk en kunnen zijn collega’s mij dus op webcam snel langs zien rennen met m’n laptop :ok_hand:

/einde rant

14 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd! Als ik dit wist had ik je wel een verjaardagskaartje gestuurd. :sweat_smile: Hopelijk ben je alsnog blij met je kaartje haha.

1 like

Voor wat voor soort items geven ze 4 euro? Ik ben een beetje vinted-moe ;p