Geloof me, verhuizen maakt je gewoon een one issue person! Zie Bonnie
Het is toch ook een belangrijk life event haha (ben er nu van ah bijkomen)
Mijn avatar is echt mijn mood vandaag, blughhhhhhhhhhhh
Wij speelden vroeger met het keukentje van mijn moeder.
30cm breed ongeveer.
Met kleine witte brandbare blokjes werkte hij echt!
Samen met mijn zus pannenkoeken op bakken of tomatensoep met miniballen!
Als mijn moeder ging koken maakte wij dan hetzelfde maar dan mini!
En dan op een mini bordje met mini bestek opeten
moet wel lukken toch ? als iemand van de mensen die hulp hebben aangeboden hebben, het al eens eerder hebben gedaan dan kan het aardig snel gaan.
Aaaah een vriendin belde net dat ze naar de McDrive reed en of ze iets voor me moest meenemen
Ik ging net boodschappen doen, sta ik bij mijn fiets alles in te pakken, gebeurt dit:
Werd ik niet vrolijk van. Vervolgens viel de fiets naast mijn fiets om. Fiets stond alleen op een standaard en op dat moment komt vrouw van de fiets chagrijnig aangelopen met haar 2 kids. Dus ik zei van ‘ja sorry’ en ze keek not amused. Begint op dat moment haar kind keihard in die snoeptomaten te stampen. Ik kon niet meer. Op het moment dat ik naar huis fietste begon het keihard te regenen aub. LOvE dE hErfST. Zet ik mijn fiets weg en loop naar mijn huis, gebeurt dit:
Hendel laat los en vielen paar boodschappen op de grond. Aub einde dagboekrant
Is het leven niet magisch
Ik heb het gevoel dat ze in de VS op administratief vlak sowieso nog in de jaren ‘90 leven… maar daarnaast zal het vast ook een doel dienen. Heb gister een aflevering “whose vote counts, explained” (over het Amerikaanse stemsysteem) gekeken op Netflix en daarin wordt wel gezegd dat het ‘expres’ erg omslachtig is allemaal
Maar wat gebeurt er op de 1e foto? Had je per ongeluk je drink glas mee?
Haha het is mij nu een stuk duidelijker, dankjewel. Weer wat geleerd . Grappig nu de realisatie over je natuurkunde leraar haha!
Ik heb straks een coronatest en probeer mezelf gerust te stellen dat het vast minder pijn doet dan mijn neus piercen
Als cadeau voor mezelf vraag ik of mijn moeder daarna twee oliebollen langs brengt.
Ik voel de frustratie, verschrikkelijk. Hopelijk is alle tegenslag nu voorbij
Daar zaten de snoeptomaten in
Dit is logischer ja. Grrr balen
Uhg geen zin meer om te werken
ik ben een mietje en wacht tot de regen over is voor ik naar buiten ga.
Ik ook niet. Vind mezelf motiveren tijdens het thuiswerken toch echt wel lastig…
O ja dat lijkt me ook. Ik heb 9 (huilende) baby’s om me heen dus dan moet ik wel. Maar moet nog 3,5 uur😭
Ohh ja dat klinkt pittig Succes nog even, JE KAN HET!!!